(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRE BAK ŞAİRE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRE BAK ŞAİRE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarmış ortalığı gurur ve kibir. Aracısı değil şehvetin şiir! Şiiri bilmeyen şairim diye, Gezmesin ortada temizlensin kir! tebrik ederim saygıdeğer şairim sana geldin şiir kitabınızı okuyorum böyle kıymetli bir eser için sizi tebrik ediyorum yolunuz ve bahtınız açık olsun inşallah
çok mükemmel bir taşlamaydı.dediğiniz gibi şiirin ş sinden anlamaz,karalar bir şeyler.kendine yandaş bulur meşhur olur bir de ülkeyi de temsil eder.toplumumuzda öyle çok ki böyleleri.ben okumuyorum bile şiirlerini.yüreğine sağlık taşlar yerine ulaşır inşallah şairim, selamlar.
Merhabalar Saygı değer Kalem. Yüreğine sağlık Güzel bir HİCİV olmuş. Malisef toplumun her kesiminde zihni bozuklar var. ALLAH ISLAH ETSİN İlhamınız bol Kaleminiz Kavi olsun. ............Selâm ve Duâ ile Sevgiler.
güzel bir taşlama her kim ise muhatabı adrese teslim dizeler biz tanımasak da ayan beyan bir portre çizilmiş "kişi kendini bilmek gibi arif olmazmış..." anlar mı?? sanmıyorum tebrikler selamlar
şair olmak kolay değil ol denilince olunmuyor istemek lazım emek lazım yetenek lazım...şunu her zaman söylerim ve söylüyorum şiir kendini önemseyenleri önemser laf olsun diye de şiir yazılmaz...evet etkinliklerde şiir gelişir mi? Bunu bilmiyorum ama son yıllarda bende gidiyorum çünkü amacım belli yazdığım belli diğer kişiler benim umurumda değil...şair payesini insana halk verir o da zaman alır...pişince anlaşılır bu eyvallah...
Ali Ekber Hırlak tarafından 12/11/2019 4:43:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ustam peşinen şunu söyleyeyim; bu bir iadei ziyaret değildir.
Şiiri paylaştığınızda okudum ve o zaman yorum yapmaya karar vermiştim ama ancak fırsatım oldu.
Ben lafı evirip çevirmeden gediğine koyan adamı severim. Şiir de kuvvetle muhtemel ki tam yerine cuk diye oturmuş. Çünkü o tipleri iyi bilirim. O kadar çok var ki o tiplerden, acaba hangisine ithafen yazıldı diye düşünüyorum.
Ben hiç toplantılara gitmem biliyor musunuz. Oradakilerin "pek çoğunun" nihai hedefinin şiir olmadığını biliyorum. Elbette istisna olan arkadaşlarımızı tenzih ederek söylüyorum ki, kimsenin kimseyi dinlemediği, umursamadığı ve kafalarında kırk tilkinin dolaştığı ortamlar olduğunu biliyorum.
Kimi özendiği için, kimi duygularını dile getirmek için, kimi kendisine bir paye kazandırmak için vs... birçok insan şiir yazar. Ancak şair olmak ve şair olarak kalabilmek erdem istiyor, emek istiyor. Gerçek şairlere selam olsun... Güzel ve anlamlı bir şiirdi, tebrikler, saygılar...
Şiirinizi beğenerek okudum... Kutlanacak şiir... Çok çok güzel bir şiir... Şiir okuyanı etkileyici ve dokunaklı olmuş… Şiir yaz... Şiir oku... ..................................... Saygı ve selamlar..
Aracısı değil şehvetin şiir!
Şiiri bilmeyen şairim diye,
Gezmesin ortada temizlensin kir!
tebrik ederim saygıdeğer şairim
sana geldin şiir kitabınızı okuyorum
böyle kıymetli bir eser için sizi tebrik ediyorum
yolunuz ve bahtınız açık olsun inşallah