Gönlümü vurdu hazan sis kapladı içimi. Sevenin güller açar gülşeninde her bahar. Ömür dediğin ne ki bir demlik çay içimi, Tükettim mevsimleri şimdi artık sonbahar.
Bin mihnetle büyütür bağban bağında gülü. Derde duçar olmayan bilmez nalan bülbülü. Bir türlü silemedim hüzünlerden Eylülü, Tükettim mevsimleri şimdi artık sonbahar.
Nefessiz dudakların esiri olmaz neyler. Arzusu yar olanın dünyası malı neyler. Derdimi kime desem kendi derdini söyler. Tükettim mevsimleri şimdi artık sonbahar.
Ah ile vah’ tır yüküm düştüm de derdi yâre, Hüzzam sağanağında yüreğim pare pare. Benim divane gönlüm yine kaldı biçare, Tükettim mevsimleri şimdi artık sonbahar.
Doğradı beni zaman çarkında gram gram, Gözlerimin önünde her sahnesi bir dram. Metfundur hayallerin gölgesinde hatıram. Tükettim mevsimleri şimdi artık sonbahar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ ARTIK SONBAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ ARTIK SONBAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğradı beni zaman çarkında gram gram, Gözlerimin önünde her sahnesi bir dram. Metfundur hayallerin gölgesinde hatıram. Tükettim mevsimleri şimdi artık sonbahar.
Bu güzel şiiri yazan ve bizimle paylaşan Şair Arkadaşımı KUTLUYORUM...