Bilmem hangi mevsimde yeşeriyor sol yanın, Benliğim lime lime alevlendi harında! Kanını donduruyor bakışların insanın. Daha kaç zaman yanar gözlerim baharında!
Derdini dert eyleyip, dertlerime kardığım, Sevda yolu dikenli hasretindir sardığım, Her gece hayaline sen diye yalvardığım, Gül döktüm yollarına zemherinin karında!
Ne dudağımda kelam, ne gözümde yaş koydun, Aşkınla sarhoş oldum, adımı ayyaş koydun. Terk edip aşiyanı, el dizine baş koydun. Meftundur güle bülbül, sitemi efkârında!
Vuslata çeyrek kala bir başka vurur sine, Hicran yurduna sürdün sevda atını yine, Âleme peşkeş çektin denk görmedin kendine. Kuş uçmaz kervan geçmez gönlümün civarında!
Hiç eyvallah etmedim sevdaların şahına. Yol yorgunu ruhumu nasıl yaktın ahına. Bir türlü eremedim yar senin sabahına, Hislerim çiçeklendi, umutlarım yarında!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VUSLATA ÇEYREK KALA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VUSLATA ÇEYREK KALA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.