Okuduğunuz şiir 28.9.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Fon
Çok Yaşa Çocuk
Masada saat saatte zamanın hüznü Sorgularım umudun doğumunu yüreğim çatlar gürültüden Sürmek istedikçe kendimi ötelere bulamam yolun ucunda yol Başka bir dünyadan içeri bakar gözlerim. Başka denizlerin vapuru geçer içimden. Derinlerde bir çocuk ağlamasına kulak kesilirim. Biliyorum ki diplerde sınır yoktur. İpe dizip şiirlerimi taşıdığım gönlümle uzanırım O’na.
Unuttuğum gri yorgunluklara mavi bir çizgi çekip Söyleyemediklerim diye bir dağı yollarım coğrafya kitaplarına. Güzel uyuyup güzel uyandıkça eli elimde yanar şafak yangının batırdıkça ayaklarımı suya. Acılanmış yılların sözleri durulanır sevda süzgecinde eceline erdikçe ateş kendi gücünde. Gül ve diken sevişmeleri Çoğalır çocuğun okşadığı bahçede Filizlenmeye başladığında anlarsın gerçek tohumun atıldığını. Süveyda düşer enfiyenin masalına hapşırdıkça çok yaşa dersin Söz ile ses arasında edilen duaya..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Yaşa Çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Yaşa Çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seçki kuruluna,beğeni ve yorumlarıyla yanımda olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımı sunuyorum gecikmeli olarak çünkü yeni gördüm.Var olun efendim.
Seçki kuruluna,beğeni ve yorumlarıyla yanımda olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyor sevgi ve saygılarımı sunuyorum gecikmeli olarak çünkü yeni gördüm.Var olun efendim.
Unuttuğum gri yorgunluklara mavi bir çizgi çekip Söyleyemediklerim diye bir dağı yollarım coğrafya kitaplarına. Güzel uyuyup güzel uyandıkça eli elimde yanar şafak yangının batırdıkça ayaklarımı suya. Acılanmış yılların
GÜNE DÜŞEN ŞİİRİ CANDAN KUTLARIM...SABAHA AÇAN ŞİİR OLARAK DİNLEDİKÇE DİNLEDİM SEVGİLER..
Unuttuğum gri yorgunluklara mavi bir çizgi çekip Söyleyemediklerim diye bir dağı yollarım coğrafya kitaplarına. Güzel uyuyup güzel uyandıkça eli elimde yanar şafak yangının batırdıkça ayaklarımı suya.
Bu güzel şiiri yazan ve bizimle paylaşan Şairimi KUTLUYORUM...
Çocuklarımız dendiğinde bir süveydâ açılır kalbimizde, onlara güzel bir gelecek bırakamamanın endişesi sarar içimizi... Çok güzeldi şairem. Duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi gönülden kutluyorum. Sevgiyle....
İşte böyledir içimizdeki çocuk. Öyle saf, öyle derinden, öyle narin...Biz çevremizdeki acıları görmezden gelmeye çalıştıkça o her zaman ağlamaya hazır Ağladıkça bizi kendimize getirir. Kimi zaman şiirle, kimi zaman umutla, kimi zaman başka çocukları severek emzirip besleriz onu...
Yeter ki ağlama çocuk Yeter Ki Sen ağlama... Ben daha çok şiir yazarım sana Çok yaşa çocuk Sen çok yaşa... Seninleyim daima...
Affınıza sığınarak kendiliğinden dökülen dizeleri bırakıyorum buraya. Gönlünde her zaman çocuk emziren güzel insanlar adına.