Tuttukça ellerimi ’’Senim’’ Sıfırın altında iki ırmağın birleştiği nokta olur düşlerim. Gülüşünü dudağıma iliştirip Çöle döker denizi kalemim. Bin kelam yazsam da bitmez hasretim. Bir tek sözcük gün aydınlığı olurken en karanlık geceme. Göğsümde şiirden bir uyku kollarımda çiçekli dallar Külden bir aşk yaratır kar beyazı iki nefes arası gözlerken zamanı. Beklerim bir nöbetçi gibi çileyi sazının tellerine koyanı. Özlediğim bir bozkır türküsü olur gözlerinin karası. Anısızlık anı olsa da: Yol bulurum yolun ucunda. Günün devinimsiz ışığında parçalansa da anı. Uçurumları birleştiririm tepelere. Sürgün alacası yaşamda Gözlerimde taşırım yitirdiğim şiiri yine bir peri masalında..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜRGÜN ALACASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜRGÜN ALACASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir sürgünüm senden ve kendimden bilinmez meçhulüm gecelerin karanlığında efkarım var bir çift gözlerinden kaçıyorum neden?
hasretin ağlatırdı beni bilmiyorum bu şarkıların kastını hep yakıyor duygularda beni
hicran ah hicran! gözlerimden gitmiyorsun içimden çıkmıyorsun öyle bir inadın var ki, gitmedin dünyamdan
ah şu fırtılar beni alıp da girdabında döndüren yavaş yavaş öldüren, bitmeyen acılar bekliyorum fecrinde ufukların son yerinde bir kırmızı gül elimde bir kırmızı gül sana sunduğum işte.
Değeli hocamın güzel yüreğinden gelen naif sedaların anlamlı şiirine.. Masum bir eşlik olsun.
Yüce gönlüne olan derin saygı ve selamımla.
Ahmet KARA tarafından 9/16/2019 3:30:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anısızlık anı olsa da: Yol bulurum yolun ucunda. Günün devinimsiz ışığında parçalansa da anı. Uçurumları birleştiririm tepelere. Sürgün alacası yaşamda Gözlerimde taşırım yitirdiğim şiiri yine bir peri masalında..!
Güzel bir şiir okudum. " Gözlerimde taşırım yitirdiğim şiiri " diye seslenen şairimi KUTLUYORUM...
Bildirimde şiirinizin adını okuyunca sürgünden yazılmış hasret ve hüzün dolu bir şiir bekliyordum. Oysa keyifli, umut ve güzellikler dolu bir eserle karşılaştım.