Kırgın kalbe kış düştü infialler üşüştü Kayıp giden gülüştü sanılmasın bir düştü.
Giderken uyumaya günün yorgun güneşi Düşman bir el uzandı şiirin bahçesine Kavurdu çiçekleri kin ve nefret ateşi Uğultular karıştı artan çığlık sesine. Sarhoş muydu bilinmez çiçeğime dokunan Kurumu çöktü suya düşemeden uykuya Beddua mı bilinmez dua diye okunan İnanmak kolay mıdır hissikablelvukuya
Kış gelmişti kar düştü bekçiye nazar düştü Şaire vakar düştü sarhoşa mezar düştü.
/////////////////////////////////////////////////
Bakmadan mı görmüştün takar mı seni üstün Düşlerine mi küstün gece açılmış üstün.
Monoton nağmelerden şiir hiç içilir mi? Geçilir mi sanattan bir aklı noksan için Mutluluk içilmezse imgeler biçilir mi? Kelime bankasına yapılan baskın niçin? Aynı hayal peşinde yapılır mı yolculuk? Bu pınar farklı akar elin yetişmez senin Zaman gelir mutlaka tıkanır açık oluk Şiir kurur büzülür kırışır o gün tenin.
Sandın mı ki bir süstün terk etti seni üstün Kırılmazdın daha dün şimdi ne diye küstün?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Diye Küstün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Diye Küstün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam hece şiirini tespih taneleri gibi dizmişsiniz. Hem okudum hem usta bir kalemden feyiz aldım.Allah kaleminize ve yüreğinize dert vermesin.Selamlar,sanatınıza saygılar.
Şiire küsen pek nadir alışkanlığının ötesinde birşey. Ne zaman kalem kırılsa şiir o kalemi anlayıp pullayıp tekrar kağıtla buluşturuyor. Şiirde gizem cazibe esrarengiz bir hal var. Yasağı öldüren sanat inadına Şiir işte.
Siz bunu en içtenlikle canlı yaşayan Hepimizin tanıklık ettiği bir ustasınız Kar tanem.
Kıvrım kıvrım saçların, inan benziyor güle Örülmeye gerek yok, zaten bak lüle lüle
Eh birazcık farklıyım, herkes anlamaz beni Gülüşünde gül açsın, tebessümler çoğalsın Beterin de beteri, vardır diyorlar hani Sen her zaman aynısın ne kadar da doğalsın Zaman nehirlerinde, koşuyorken zamanla Hep yarıda bıraktım, hedefe varamadım Ara peşrevi duydum, abat eden kemanla Sesin peşine düşüp, inan ki aramadım
El salladım limandan, haydi git güle güle Söylesene ne kaldı, şu gelecek eylüle...............Aşık Lüzumsuz
Ben de böle deyivedim bu güzel şiirinin ardından Eser her zaman ki güzelliğinde Gönlüne, ömrüne bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Kurban Bayramının günlerde üçü Akrabaya ermek Bayramın gücü Eş dost görmez isek bizlerin suçu Kurban Bayramımız mübarek olsun. …………. İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
......................................... Saygı ve selamlar..
Monoton nağmelerden şiir hiç içilir mi? Geçilir mi sanattan bir aklı noksan için Mutluluk içilmezse imgeler biçilir mi? Kelime bankasına yapılan baskın niçin? Aynı hayal peşinde yapılır mı yolculuk? Bu pınar farklı akar elin yetişmez senin Zaman gelir mutlaka tıkanır açık oluk Şiir kurur büzülür kırışır o gün tenin.
Sandın mı ki bir süstün terk etti seni üstün Kırılmazdın daha dün şimdi ne diye küstün?
Bu güzel şiiri yazan şairimi önce alkışlıyor sonra KUTLUYORUM. Selam ve saygılarımla...