Kelebek kanadında bahçe üstünde uçtum Gelinciğin gözüne konuverdim dün gece Bela oldum herkese sanki en büyük suçtum Ağustosun sonunda donuverdim dün gece.
Gelinciğin gözünde neler gördüm derseniz Boşuna zorlamayın demem affedersiniz Haydi, yine acıdım kızıl yüzlü bir deniz İçinde çırpınan ben yanıverdim dün gece.
Bir arı iğnesine tutunup firar ettim Duaları peş peşe dizerek tekrar ettim Hepsi işe yaradı sanmayın zarar ettim Bir bulutta yağmura kanıverdim dün gece.
Yağmurun damlasıyla tekrar toprağa düştüm Yeşermeye başlayan filizlerle gülüştüm Huysuzluk yapıyordu karıncayla dövüştüm Her birini yenerim sanıverdim dün gece.
Yenildim karıncaya gülün koynuna kaçtım Çiyleri yudumlayıp sabah erkenden açtım Çiçeklerle beraber mis gibi koku saçtım Sevenimi hissedip anıverdim dün gece.
Uzun bir yolculuk öncesi eğlenceli bir şiir yazmak istedim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Masal Gecesinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Masal Gecesinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli kalem Her zaman ki güzelliğinde demini almış bir eser Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Gönlün abat olsun, tüm şiirlerin bir birinden güzel ve de benzersiz olsun Sağlıcakla
İstekli gördüm onu gönlü bana mülayım Olmasın çekimser hal baş ucumda bulayım Ecem olması için yurduna bey olayım Can obasına mitil seriverdim dün gece.
Gözağrım sarayını benim için aklamış Geçeceğim yolları benim için paklamış Namahrem iki gülü benim için saklamış Yârimin bahçesine giriverdim dün gece. .... İsmailoğlu Mustafa YILMAZ.
İçimizi ısıtan yüreğimize çok hoş bir iz bırakacak harika bir şiirdi.Kaleminiz kelamınız kavi ilhamınız bol olsun.Canı gönülden kutluyorum sevgili şairem.
Bir arı iğnesine tutunup firar ettim Duaları peş peşe dizerek tekrar ettim Hepsi işe yaradı sanmayın zarar ettim Bir bulutta yağmura kanıverdim dün gece.
Yağmurun damlasıyla tekrar toprağa düştüm Yeşermeye başlayan filizlerle gülüştüm Huysuzluk yapıyordu karıncayla dövüştüm Her birini yenerim sanıverdim dün gece.
Bu güzel şiirle, beni tabiatla buluşturan, arıyla karıncayla buluşturan şairimi KUTLUYORUM. Selam ve saygılarımla...
Çok güzel çocuk hikayeleri yazabilirsin kartanem. Bi denesen diyorum dil zengin hayal dünyan uçsuz bucaksız. Farklı bir aleme götürüyor şiirlerin Yazmaya başla hikaye kitapları yazmayı
Şiir harika kutluyorum mavişimi Öpüyorum ellerinden
çocuklarım da bana aynısını diyorlar başını belaya sokuyorsun çocuk öyküleri masalları yaz diyorlar. Ama bana basit geliyor zoru seviyorum. Kim bilir belki de yazarım . Sevgiler canım.
'Yenildim karıncaya gülün koynuna kaçtım Çiyleri yudumlayıp sabah erkenden açtım Çiçeklerle beraber mis gibi koku saçtım Sevenimi hissedip anıverdim dün gece.'
Harka bir finalle sonuçlanmış şiir bu gezinti çıkacağınız yolculuğa ışık olsun çok beğendim- kutlarım...