Mevlana"Hazretleri diyor ki! “Sev de gel evladım sev de gel… Bir kula âşık olmayan, Hakk’a aşkın yolunu nasıl bulsun!”
Fondaki şarkıyı dinlerken doğaçlama oluştu şiir..
Bir şarkı dinliyorum sözleri yabancı ama ahengi çekiyor beni uzaklara. Sev diyor doyasıya sevmese de seni karşındaki teşekkür et bu aşka..
***
Sözlerde birinin hayali olsa da yabancı değilsinizdir hiç bir duyguya Döner döner sözler defalarca. Ne hatıralar saklıdır hafızanızda. Yürekler hep gençtir aşk söz konusu olunca Çocuktur seven de sevilende Tanımak istedikçe birbirini artar konuşma isteği. Dert de neymiş,kasavet mi dediniz hayat bayramdır sevdalılara. Bir ’’Nasılsın ’’ sözü bağlar yaşama sizi her gün duymak istersiniz sevilenin sesini. Zor olan kolaylaşır hasta olan iyileşir Tanımak istedikçe yakınlaşır yakınlaştıkça katmerleşir Yokluğu yener sevginin ateşi. Bütün baktığımız yüzler sevgilidir şimdi. Yastığa koydukça başınızı hayaldir rüyadır en güzel mutluluğun resmi Sabah kalktığınızda bir kuş cıvıltısı sarar dünyanızın cennet bahçesini. Allah’a emanettir önce sevgisi yanağından değil dudağından değil avuçlarından öperken sizi. ’’Nurum,Ay ışığım’’ derken sevgiyle gülümser size bakan gözleri Kopmak istemezsiniz hep yanınızda olsun istersiniz kısa da olsa ayrılıklara..
Ya büyürse o kocaman boşluklar ..! Ve bir gün bitti dediğimiz ayrılıklar çalarsa kapımızı Kimsesiz çocuk gibi kalırsınız bu dünyada tek başınıza. Önceleri kabullenmek zordur. İnsan yaşar yaşamasına da aşksız yaşamak yavan ekmek gibidir anlamsızlaşır anlam yüklediğiniz her şey Sonra kızarsınız. Önce kendinize sonra sevdiğinize. Şiirler yazarsınız kahrolmuş sevgiye isyan edercesine zaman ilaç gibi gelir merhemini sürdükçe. Bir şarkının nakaratında gülümsersiniz kendi kendinize. İyi ki yaşadım dediğiniz hüzünlü sesinizle teşekkür edersiniz size adanmış her güne ..her saate..her dakikaya.. Aşkı anlatan hangi melodi kötü olabilir ki.. Farsça olsa da ’’Del Yar’’ Sevgiye adanmış bunca sözcüğün melodisinde buluyorsanız kendinizi. Zamanı durdurup saatleri unuttukça Şiir yazabiliyorsanız dili olmayan bir şarkıya Bencillikleri silip yürekçe konuşabiliyorsanız özlem ateşini yakabiliyorsanız satırlarda. Vuslatı hasret geçse de saat gözünüzün son perdesinden eksik olmasın aşk..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEŞEKKÜR ET AŞKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEŞEKKÜR ET AŞKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gün kısa bir şiir yazdım adı nasılsın şiirinizi okuyunca kalp kalbe karşı sandım ne güzel anlatmışsınız defalaraca okudum yüreğin susmasın kalemin daima yazsın şairem
Bırakmalı şu dünyada güzel bir eser Eser bırakmayanın,yerinde yeller eser Sen adaletli ol her daim,olma keser Keser gün gelir,keser tutanın elini keser
Tebrik ediyorum ÜSTADIM Çok güzel bir şiir Duygularınız daim ve muhabbetli olsun Kaleminiz susmasın,daima hakikati yazsın Başarılar diliyorum
Her yerde tekrarımsın gelemem... farsaça az bildiğim halde ve dinlediğim şarkılardandır, beni dinlendiren ezgileri muhteşemdir, kürtçe dilinede yakın olduğu için ruhumu rahatlatıyor...
Fonu eklemekte sorun yaşadım video olarak ekledim.Şarkı muhteşemdi dinlemenizi isterim.Çok teşekkür ederim değer katan yorumunuza saygılarımla efendim.Sevgiylekalın her daim.sizler de ...