Ey mavi kanatlı kuş! Sensizim yanıyorum Yakalamak isterim olsa kar dolu tipi Serpilen ışıklarda bulurum sanıyorum Tutsam desem tutulmaz gökte güneşin ipi. Çelik telli kafesin içinden gözlüyorum Bilir misin seni ben nasıl da özlüyorum.
Uyku teneffüsünde mahmurlaşan bakışım Yüzüme değen yüzün gökyüzü tepsisinde Hala hafızamdadır sana ağıt yakışım Kaçarsın görünürsün hayallerin sisinde. Taştan oyulmuş gibi diken serilmiş gibi Yatak sanki batıyor olsa düşlerin dibi.
Fısıldarım adını kirli beton duvarda Resmini çizsem desem karalayan kalem yok Gerçek misin bilemem hayallerimde var da Senin bitmeyen aşkın bağrıma saplanan ok… Hüzün karası çökmüş yukarıda pencere Nabzımı susturuyor kelepçeden cendere.
İlham veren çehreni arıyorum kafeste Ekmek arası çile yırtıyor ses telimi Çürümüş çiçek gibi soluyorum her seste Masala dönen gerçek; bir daha tut elimi. Tutuşuyor başımda hazan vurmuş tüm saçlar Neden seni çekmez ki gittiğinde kıskaçlar?
Esir mi dudaklarım açılmıyor arada Sızlıyor mu derinden kıpırdatmam imkânsız Sana olan özlemim çırpınmakta karada Sen mi yoksa ben miyim yaşıyoruz mekânsız. Kartalsı pençen ile duvarları yık artık De ki; çilen bitmiştir yardım ettim çık artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esir Dudakların Çağrısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esir Dudakların Çağrısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir güncel eser yazmışsınız… Şiirli hisleriniz hiç susmasın... KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Bayramın 1. günü 21.08.2018) ...........................................Selam ve saygılarla..
Ablam eski şiirlerinizi okumayan düşünebilir kimbilir. Siz yazdığınız şiirin hakkını yaşanmış gibi veriyorsunuz. '' Taş Duvarlar'' '' Gardiyan'' aklıma geldi. Beynim şu an yorgun, gerisini getiremedim... Selamlıyor sevgilier sunuyorum..
hece şiirine uzağım lakin bu duygu yoğunluğuna kayıtsız kalmak mümkün mü hiç? var olun sevgili Afet Hocam. kaleminizi ve güzel yüreğinizi saygıyla selamlıyorum. tüm sevgimle...
Ben değil biz demek lazım hayatta Paylaşmak acıları kederleri dertleri Birlikte huzur bulmak olmalı,muratta Birlik ve sevgi Vatan yapar Yurtları ---------------------------------- Duygu dolu güzel bir eser Kaleminiz susmasın Daim hakikat yazsın Okuyan huzur bulsun Saygı ile ÜSTADIM
Bir edebiyatçı gibi derinlemesine irdeleyemem elbette.Tek bildiğim hecenin içeriğiyle bana yaşattığı ''o çileler çekildiği için mi yazılır bu muhteşem şiirler'' dedirten ruh hali...
İyi bir şair, yazar olmak isteyen öncelikle empati gücünü geliştirmelidir, hiç görmediği yerleri, tatmadığı duyguları yaşamış gibi anlatabilmesi için. Şiirlerimde ne olmadım ki işin sırrı burada işte gerisi sadece çalışmayla olan şeyler. Sevgilerle.
Bir birinden bağımsız altılı kıta, ilk dört dize çapraz kafiye, son iki dize düz kafiye sevdiğiniz bir tarz biliyorum amma bu tarz şiirler de, konu ve anlam bütünlüğünü elde tutabilmek, zor oluyor. Elbette şiirin kalitesine şekline ve örgüsüne sözümüz yok. Gönül kimi severse güzel odur. Siz bu tarzı seviyorsunuz, sizin için güzel olan elbette bu tarz şiirdir. Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız, riyasız. Gönlün abat olsun. Sağlıcakla usta kalem.
Ben hece şiirini seviyorum ancak çok kötü bir huyum var monotonluğu sevmiyorum, zaman zaman dörtlükler halinde klasik halk şiiri de yazarım ama sıkılıyorum, farklılık benim karakterimde sanırım. Teşekkürler beğeninize saygılar.
Afet hocam. sanırım gözden kaçmış Fısıldarım adını boş beton duvarlarda DUVAR/LAR/ DA Resmini çizsem desem karalayan kalem yok Gerçek misin bilemem hayallerimde var da VAR/ DA Senin bitmeyen aşkın bağrıma saplanan ok… Hüzün karası çökmüş yukarıda pencere Nabzımı susturuyor kelepçeden cendere.
Aslında hata yok, aynı anlamda olmadıkça ekler de kafiye olabilir ama söyleyene kadar aklıma gelmemişti hemen farklı bir şekle sokabilirim. Teşekkürler.
Şiirleriniz her biri derinliği olan,duygusu ve kurgusuyla muhteşem şiirler.Feyz alarak okuyorum her birini.Yüreğinize güçlü kaleminize sağlık.Canı gönülden kutluyorum sevgili şairemi.
Şiirli hisleriniz hiç susmasın...
KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN…(Bayramın 1. günü 21.08.2018)
...........................................Selam ve saygılarla..