(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi coğrafyanın toprağını çiğniyorum ki ölgün ışıklar üzerime düşüyor / yalnızlığın kahpe kuşağı gözlerimi kapatmış deli taylar gibi salınıyorum / öğrenmeli bir başına yetmeyi / ağııır ağır... her iki şair arkadaşımı da yürekten kutluyorum. kurdelamı ve nazar boncuğumu bıraktım gittim.
önsöz karanlık sayfaları aydınlatan beyaz mürekkep, söyle bana lütfen aşkın yedi dilini bilen kerameti suallenen gönül icadı ;nedir beni gökyüzüne küstürüp kör bir ayrılığa mecnun eden süvarisiz atın koşumsuz duruşundan benden çıkan pay.bir kazancı bedih saatinde sana yazılan beyaz mürekkepli aydınlık neden ağır bir gidişin rehvani tarafından hallenmiş sakıncalı umutların ütopik şiirseli olduk.yoksa zaten biz aslen bu muyduk?vakarla örülmüş uzaklığımız nedenlere izin verilmeyen' forbidden 'askeri tabelalara hep mi takılacak...olsundu canım olsundu !ne gelirse senden ağır ağır olsundu...
sonsöz geride bıraktıklarımızın değeri ancak böle aşikar olurdu ,beyaz mürekkeple yazılanlar artık tarihe düşülen notlar gibi aşikar.tşkler usta kalem sevgili arkdaşım aysum.
heredot tarafından 5/17/2008 10:22:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
derin bir ilkin her seferinde tanıdık melodisi ben de ki, biraz benden içeri,biraz benden daha derinden ilkbahar yalnız değilim bu kaldırım boyu hesaplaşmalarında farkındayım farkındalığımın kabullenmek lazım, ağır ağır.
Farkındalığının farkında benim aslında . Farklısın Aysu . Bunun herkes farkında . Şiirin yine harika .! Canımın canısı , canımsın .. canısııım. !
Renk fakiri gönlüne uymaz ise deseni Siyah beyaz yorumlar benim yerimi alsın Yar eder mi kaderin her aklına eseni Yüreğin avunacak bir başka kapı çalsın Yeter artık Asuman her şey tadında kalsın
İşretine duraksın, meşke mekan yaptığı Şeker şerbet diyerek dudağından kaptığı Hercai arıların yollarından saptığı Harabatın kanına giren zehirli balsın Yeter artık Asuman her şey tadında kalsın
Son fayı da kırılsın depremleri derinden Kopsun artık kördüğüm inceldiği yerinden Yüreğin firar etsin ayrı düşsün ferinden Toz pembe hayallere bırak kendini salsın Yeter artık Asuman her şey tadında kalsın
derin bir ilkin her seferinde tanıdık melodisi ben de ki, biraz benden içeri,biraz benden daha derinden ilkbahar yalnız değilim bu kaldırım boyu hesaplaşmalarında farkındayım farkındalığımın kabullenmek lazım, ağır ağır.
derin bir ilkin her seferinde tanıdık melodisi ben de ki, biraz benden içeri,biraz benden daha derinden ilkbahar yalnız değilim bu kaldırım boyu hesaplaşmalarında farkındayım farkındalığımın kabullenmek lazım, ağır ağır.
yüreğine sağlık insan yüreğine ağır ağır işleyen bir tema bir kurgu ve bir şiir tebriklerimle efendim
bir atın üstünde geçerken ovayı rehvani bulutların üstünde bu şehre düşmanım. düşmanım artık atımın önündeki tüm şeylere bu isyan eden deli tarafımın dizginleri benim elimde değil mantığımdan uzak bir ele tutsak artık atım koşup koşup çatlayacak mı sonunda , ağır ağır.
küçük şehir adımlar sınırlı sığanlar ise adımlanamayacak kadar büyük kim park etmiş de gitmiş yalnızlığını, bir park alanı buldum bu alansız küçüklükte yalnızlığımı aşkımı park ediyorum bir baharın arkasına gizliden bakıp görsünler, ağır ağır.
"meğere muhtaç bir üşengeçliğin peşinde erdim" meğer ne çok üşenmişim! aslına bakarsan şair ben yalnızlığımdan bir zarar görmedim..onun içindir ki her gün biraz daha kaçıyorum kendime...bir de yağmur yer etse tenime.
derin bir ilkin her seferinde tanıdık melodisi ben de ki, biraz benden içeri,biraz benden daha derinden ilkbahar yalnız değilim bu kaldırım boyu hesaplaşmalarında farkındayım farkındalığımın kabullenmek lazım, ağır ağır.
vala bende ağır ağır okuyup ağır ağır yorum yazdım...ah bu hayat ne çok bayat.... kutlarım... selamlar,sevgimle....
bir atın üstünde geçerken ovayı rehvani bulutların üstünde bu şehre düşmanım. düşmanım artık atımın önündeki tüm şeylere bu isyan eden deli tarafımın dizginleri benim elimde değil mantığımdan uzak bir ele tutsak artık atım koşup koşup çatlayacak mı sonunda , ağır ağır...............................sevgilerimle.....şiirdi sadece
yazın gevşekliğine yenilmeden baharın ciddiyeti durup durup yürümek hevesindeyim. nedir yalnız biçimsiz bir yağmurun ıslatamadığı kuraklık çöl derlerdiler de bu ovayı anlamazdım sakıncalı umutların sancısıymış meğer meğere muhtaç bir üşengeçliğin peşinde erdim buna eremiyorum yalnız bu vakarla örülmüş uzaklığa koşmak istiyorum , ağır ağır.
bir atın üstünde geçerken ovayı rehvani bulutların üstünde bu şehre düşmanım. düşmanım artık atımın önündeki tüm şeylere bu isyan eden deli tarafımın dizginleri benim elimde değil mantığımdan uzak bir ele tutsak artık atım koşup koşup çatlayacak mı sonunda , ağır ağır.
************************ ağır ağır öylemi? dizginleri elimizde olmayan bir at doludizgin gider savrulabiliriz ağır ağır... hayatta yaşadıklarımızın hiç biri ağır ağır gitmiyor maalesef şairim... bize sadece düşünmek kalıyor ağır ağır.... burda ezilirim ben... sevgi ve saygılarla dost...
bir baharın arkasına gizliden
bakıp görsünler, ağır ağır.
Sonbaharda geliniz...bu park yeri o tarihe kadar doludur.
Kutladım şairlerin kardeş türkülerini.