(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilmem öyle bir esinti geldi bana aslında yorumlar benim ama ,var olan sizlersiniz sizlere armağan olsun gül yüzlüm yazacağım yeniden mutluluğun şiirlerini.
Tebrikler...oldukca hoşsun doğrusu.Çok ilginç,çok akıla gelmeyecek bir şey senin aklına gelmiş.Enteresan ve süper biri olduğunu gösteriyor bu durum.Yorumlardan şiir.Harika... Selam ve sevgilerimle...
garip olmuş! her dörtlük çok güzel ama, bende denicem bana nee.. sonra benden gördün yaptın dersen küserim valla küserim, telif hakkını istiyorum bu düşüncenin kimseye verme olurmu?
bir güneş ver bana misafir açar yürek çiçeği senden bana benden sana yağar ---------- su güler. ---------- dolar çerçevem abidin çizer mutluluğun resmini.
Aysu
Aysuuuu, canımsın ... Ordaki ---güler--- benim değil mi .? Ben biliyordum zaten bana şiir yazacağını .
Hık mık deme . Bana ne , bana ne , bana yazdın işte . Küserim bak ... Yine aysuuuuu, harikasın doğrusuuuu . Sevgimle...
fırtınalara takılı çocuk masallar şimdi savrulan büyük yanımız üşür çiçekler dalında küs gözlerim kendime masal yok sular gri güneşim kapandı hüznüm yağmur kodum dünyasına batıyorsa ayak izlerime. eşit kapılara yüzüm düş.
fırtınalara takılı çocuk masallar şimdi savrulan büyük yanımız üşür çiçekler dalında küs gözlerim kendime masal yok sular gri güneşim kapandı hüznüm yağmur kodum dünyasına batıyorsa ayak izlerime. eşit kapılara yüzüm düş.
bir güneş ver bana misafir açar yürek çiçeği senden bana benden sana yağar su güler. dolar çerçevem abidin çizer mutluluğun resmini..........bana mutluluğun resmini çizebilirmisin abidin....Kıskanma AYSU çizmiş...sevgiler...
misafir,
açar yürek çiçeği
senden bana
benden sana yağar
su güler.
dolar çerçevem
abidin çizer mutluluğun resmini.
nazım.. abidin.. aysu ..gönül neyinden inciler..mest ederler mest ederler....tebrikler şair tebrikler..
sevgi saygı selamlarımla..