Umut süslü mektubun elimdeydi dün sabah Diyorsun ki; Nasılsın, sancıların dindi mi? Sabretmek zorundasın derdi veren de Allah Kuvvetin yerinde mi şişliklerin indi mi? ---Yaradana şükrolsun umut kesmemek gerek --- Bende bu azim varken düzelirim giderek.
Tıklatarak bir serçe hastanenin camını Neşe ile şakıdı içim huzurla doldu Gagasında çiçekle getirdi selamını Yüreğimi kanatan gamlar kederler soldu. -- Her gecenin ardından güneş doğmaz mı gülüm --- Biz faniyiz nihayet elbet gelecek ölüm.
Penceremin önünde ağaçlar sallanıyor Vazgeçmek bilmiyorlar ateş olsa da sonu Kışın üşüseler de baharda allanıyor Onlar da can taşıyor biz gibi enikonu. ---Dolu yağsa da şimdi mutlaka gelir bahar ---Yağmurlarla sönecek içimi yakan bu har.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASTA MEKTUBU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASTA MEKTUBU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyyubi dertler ile, haşir neşir olsanda/ Derdin şifası sende, başka yerde arama/ Şu fani iklimlerde, sararsan da solsan da/ Sırrı gönlünde sakla, açma yar'a yaran'a/ İradenle bal olur, size sunulan acı/ Dünya sende misafir, ev sahibi ey bacı.
Hastalara şifa yüreklere vefa gerek der eskiler. Şiiri okuyunca bu aklıma geldi. Gerçekten bir mektup gibi anlatılmış. Güzeldi. Gülümseyen bir şiirdi. Şifa niyetine.
Tüm hasta olanlara şifa temennisiyle kutluyorum kaleminizi...Her hangi bir hastalık halinde dile tesbih edilmesinin makbul olduğu söylenen bir dua ''YA ŞAFİ EŞFİNA'' Umalım ki iyisiniz ve bu bir kurgu şiir. Esen Kalın.
Sizin dirayetli bir yapınız var Allaha şükür.Her güçlüğü yenersiniz.
Şifalar diliyor Allaha emanet ediyorum.Selam sevgiler