bin bir türlü sevdim seni, mart karında bıraktığım izde nisan yağmurlarında gün batımında; işlenmemiş demirde örste çekiçte, filizlendi kalbim sevgimin sürgününde sevdim.
bazen huzurlu bir kuğu oldum pembe gölde evine dönen sokak çocuğu gibi sevindim.
ezanda çanda imanla sevdim havrada, ilk kez sevdanın secdesine değdi alnım.
şiir dillim şirinim benim, seni öyle sevdim ki fırtınasın bende savuruyor beni sitemli bir sözün, dağılıyorum dağlanıyor düşlerim; ne zaman gözünde küsme yüzünde keder görsem isyankâr oluyorum yıkılıyor içimdeki kâbe.
Bilmelisin, senin yüzünden her gece ateşten bir köprüden geçiyorum; bir yanım cehennem bir yanım sen, korkutuyorsun beni ya gerçek değilsen!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
korkutuyorsun beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
korkutuyorsun beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir dillim şirinim benim, seni öyle sevdim ki fırtınasın bende savuruyor beni sitemli bir sözün, dağılıyorum dağlanıyor düşlerim; ne zaman gözünde küsme yüzünde keder görsem isyankâr oluyorum yıkılıyor içimdeki kâbe.
Ömer Nazmi bey, hazzin alasini aldim, bu dizelerinizden, kutluyorum yüreginizi..
duygusunu bütün ilahiyata dökmüş ve sonunda arafta bir aşkın sancısını yaşatmış bize. bu araf öyleki sevgilinin varlığında yaşanıyor. öyle bir sevgi, aşk ki "yanımdayken bile özlüyorum" sözünü söyletiyor bize....
yüreğine sağlık Ömer Nazmi bu kadar büyük sevdiğin için...
Özel mesajla uyarmama rağmen hala ynlış olan kelimeyi düzeltmediniz.Yazım kurallarına ve edebiyat sayfası terbiyesine uymadığınız için sizi kınıyorum.Hani sünnisiyle alevisiyle biz bir bütündük.Bu vatan hepimizindi. Hani birbirimizi sevmeliydik.Bumu senin sevgin yakışmadı.
şiir dillim şirinim benim, seni öyle sevdim ki fırtınasın bende savuruyor beni sitemli bir sözün, dağılıyorum dağlanıyor düşlerim; ne zaman gözünde küsme yüzünde keder görsem isyankâr oluyorum yıkılıyor içimdeki kâbe.
harika bir şiir zevkle okudum güçlü anlatımı ve içtenliğiyle kaliteli bir şiir
şiir dillim şirinim benim, seni öyle sevdim ki fırtınasın bende savuruyor beni sitemli bir sözün, dağılıyorum dağlanıyor düşlerim; ne zaman gözünde küsme yüzünde keder görsem isyankâr oluyorum yıkılıyor içimdeki kâbe.
Bilmelisin, senin yüzünden her gece ateşten bir köprüden geçiyorum; bir yanım cehennem bir yanım sen, korkutuyorsun beni ya gerçek değilsen!
Şiir, fotoğraf diliyle benzeşir biri görselle yüreğine iner diğeri sözle.
Mistizm ve duygu gücüyle yazılan, okundukça kendine, düşündükçe düşe açılan anlamlı dizeler okuduğum en etkili şiirlerinizden biri. Kalem, yürek ve beyinsel anlatımı dökerken olduğu gibi hissettiği ölçüde sevgiyi değerince ve içtenliğince dile getirmiş.
Ne güzeldir sevenin sevene yazdığı sözceler. Etkili dizeler yürekten dökülenler daim kalsın.
Şiiri okumaya başlarken daha ilk dizelerde vuruluyor insan
'bin bir türlü sevdim seni, mart karında bıraktığım izde nisan yağmurlarında'
Sonra bırakıyor şiirin kollarına kendisini...
'ezanda çanda imanla sevdim havrada, ilk kez sevdanın secdesine değdi alnım.'
Ben şiirin daha ilk dizelerinde dizlerimden vuruldum sandım Derin yazmak ve her şiirde hep derin yazmak Bu nasıl bir kalem yada bu ne kadar büyük bir yürek...
Hayranlıktan öte bir duygu kaplıyor Ne kadar yazsamda hislerimi anlatamayacağım Biliyorum abicim...
Bu şiir çok çok gerçekti hemde fazlasıyla yüreğime değdi..
'korkutuyorsun beni ya gerçek değilsen!'
Şiir kadar gerçek...
Abicim Güzel yüreğini öpüp başıma koyuyorum sayfandan ayrılırken... Sevgim ve sonsuz saygımla...
Dünyanın kültür felsefe din ve yaşam paydaları baharat gibi serpilmişti dizelerin üstüne korkulara yer kalmayınca yürekte sevmek kalır sadece ve kutsanarak ibadete dönüşür sevda sevdanın seccadesine ben de yüz sürdüm bu akşam şiirin estetiği ve mistik ritmi eşliğinde
büyük keyif aldım okumaktan değerli dostum ve daha çok kez okurum şiirin dünyası çok genişti
Bilmelisin, senin yüzünden her gece ateşten bir köprüden geçiyorum; bir yanım cehennem bir yanım sen, korkutuyorsun beni ya gerçek değilsen! .............................yazan yüreğinize sağlık..
aşk ateşten köprüdür
yana yakıla geçilen
öylesi sevgi dolu şiir ki
kaç kez okumaya geldim...yorum düşemedim
sevda yakışır bu yüreğe
saygıyla