(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Tesbih. Süt çocuklarına yazılan her şiir kalbimde değeri biçilmez. Kalpler satış mevkilerinden çıkmadığı sürece cehennem süt sagmaya Devam edecek.
Hep yazıyorum yazicamda " bana dokunmayan yılan" Korosunda yasayan insanlıkla hic bir sey olmaz. Ya da şöyle ifade edeyim.
X millet koyun olup bi cobana itimat ederse. Çocuklar ölüyor savaş yanıbaşımızda alev alıyor Lastik terlikler hıçkırıklarda tutuşuyor.
___herkes mutlu yalandan ugdurulan bi kaç gunluk gosteri tiyotrosunda.___ Nemrut yüzlüler elbet harabe mahzeninde bi gun ansızın itilecekler. Bu dünyada onlara cehennem öbür alemde ebedi işkence diliyorum Kalbimin salterinin sahibine sığınarak.
Oteki otekini iteledike kirli zihinler sapiklari cocuklarin masumluklari ulu ortaya düşecek.
Ki o zaman mi ayaklanacak x millet. Pedofili diye bir hastalık mi olur ? ___Cani cehenneme___
Gelelim siirinin içeriğine. Çocukların güzergahında ic dökümü olmuş. Tertemiz anlaşılır bi dil kullanilmis ki cok ama cok begendim Ben çoğu zaman Siirlerimi sırtıma saklıyorum giz koyuyorum ki beyinler düşünsün. Anlasilmadigimda da mutlu oluyorum anlasildigimda da.
Su gibi bi beyinden cikar boyle bi siir. Sevgi gülücükler gogunun kentinden eksik olmasin her dem.
Hep cocukca hep cocuk olarak kalip onlar gibi düşünüp Kalmak umuduyla... .. .
.
-Belıeve- tarafından 8/24/2017 4:13:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
mutlu akşamlar