(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba habib bey. Sanırım sitede yöneticisiniz. Üç defa mesaj attım dönüş olmadı. Bir haftadır profilimdeki “gel istanbul olalım seninle “ adlı şiirimin silinmesini istiyor ve bekliyorum. Neden bu aksaklıklar oluyor anlamış değilim. Lütfen kendime ait bir şiir üzerinde tasarrufum olsun. şu şiiri silin. Neden cevap verilmiyor bu sitede. Sizin hiç mi saygınız yok üyelere ? Bu ne edepsizliktir arkadaşım...
yağmur kokan kadın harika sairler yağmurla ilham alır yağmur yağarken gökyüzü ağlar insanlarda duygular coşar sairler mısralarında sel olur akar selamlar yüreğin var olsun
yağmur kokan kadın harika sairler yağmurla ilham alır yağmur yağarken gökyüzü ağlar insanlarda duygular coşar sairler mısralarında sel olur akar selamlar yüreğin var olsun
''Şimdi Ellerimi bağlayıp dur demeli aklımdan geçenler Ve hiç gitmeyecekmiş gibi kalkmalıyız masadan.ANSIZIN''
Gönlüyle yazarmış şairler ne akıl ne mantık dur diyemezmiş,ansızın çekip gidenler sadece bedenlermiş sevgi duvarları aşan sihirli birşeymiş Şimdi bana bunları hatırlatan güzel ve anlamlı bir o kadarda derin duygularla örgülü şiirin şairini kutlarım
Sayın HABİB DAĞ kaleminiz daim olsun gönlünüz daima huzur bulsun kısa öz anlaşılır tebrık ederım belki kimimiz çözememiştir şiirin manasını anlamak için yazdığınız gibi yaşamak gerek yüreğinize sağlık gerçekten tebrik ediyorum saygım ve sevgilerimle Ş.HARUN AYSEL...
Uyutulmuş bir kent yağmurla hemen ayılır mı bilinmez, uyandığında başında esecek olan rüzgâr giyotini de işin cabası, soyut kavramları imge gücüyle hayatın acı gerçeklerine yansıtan çok güzel bir şiirdi. Her okuyanın kendi eğitim, sosyal yaşam ve ruhsal durumuna göre anlam çıkaracağı göz önüne alınırsa şiir bu konuda fazlasıyla amacına ulaşmış görünüyor. Kaleminizin soyut kavramı imgeleştirme gücünü tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr.İrfan Yılmaz. BODRUM.
Gönül dostu; her iki bayramınızı (30 Ağustos Büyük Zafer Bayramınızı ve Kurban Bayramınızı) kutlar, TÜRK DÜNYASINA hayırlı olsun... ......................................... Saygı ve selamlar sunarım.
Narkoz sonrası ıslatmak için ölü bir kente hazırlanır yağmur. Önce giyotin çalar rüzgar sonra camdan yaptığım her şey kırılır gökyüzünde.
Beş parmağına tek kahve sığdıran ve çatlamasın diye kalbine yakın tutan bir kadın çarpar duvarlarıma
Oysa ben Gözlerimi kapatıp giden onlarca saatin kadranından asıyorum kendimi.
Sırtımda sensizlikten kalma bir kırbaç. Özlemekten olsa gerek.
Şimdi Ellerimi bağlayıp dur demeli aklımdan geçenler Ve hiç gitmeyecekmiş gibi kalkmalıyız masadan. usta gönlüne ve yüreğine sağlık..kalemin daim olsun..baki selamlar...
Gizem dolu esrarengiz dizeler etkileyici ve de çok güzeldi.duyguların farklı bir anlatımıydı.yüreğinize kaleminize sağlık şairim.tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla.
Aslında varlığın meali, her dokunuşunda kalemin bir nebze de olsa hayatın ritmini durağandan yaşanır olmaya sevk eden. Kanatlandıkça bilinmez bilindik hangi şarkı yeter ki çözmeye hayatın şifresini oysaki kayıt altında olan yine gizli saklı bir köşeden bilfiil sunumu bir bir öğelerin. Bizler ki her şarkıda ölmeye meyyal ve bir o kadar şiir nakşeden kalemi de en derinde saklayıp kolladığımız. Zaman yıpratır ve ölümdür aslında evreni esir alan ve büyürüz usul usul ve bilip bilmeden derinlerde kulaç atarız. Eşsiz bir esinti ve yine dokundukça şiire büyüyen bir çiçek misali belki de solacak iken yeniden canlanan. Saygılarımla. Kutluyorum can-ı gönülden.