rüzgarın ’hu’ dediği yerde mavi dalgalar yayan konukları yaşamın dudaklarından beynime ısmarlıyorum derin ve sıcak algılarda içre duygular özgürlük türküleri söyler dokunaklı titremede felsefenin büyük gözleri sanki bahar ülkesi rüyaları anlayan ruhun gece sızlanması gibiyim yıldız ve ay çevirin gözlerimi güneşe soluğumda tarih nazlanması
bilinmezliği bilir gibi düşündüğüm yerden hızla akıyor kanım yıldırımlar düşüyor duvarlara kapılara... ki, aşk bir isyan değildir uykunun kafesinde karesindeki dalgalar sadece uğultu güçlü ve tanıdık yapraklar çocuklar kadar.
alın terimi yudum yudum içen umut yalnızlıkla dans eden sevişme suları da akar ovalar denizler yakınmaz gizimden. toprağım kabarır ve ak at`ım.
müsadenizle rüzgarın ’hu’ dediği yerde gecenin tam ortasında mevleviler gibi dönmekteyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
algı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
algı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Samanyolu çatısıydı O sevdanın. Yıldızların göz kırpmaları. Gece kadri kıymeti ile ağırlanır; sabaha yorgun ererdi. Rüzgâr desen ayrı bir kitabı olan bir şiir. Hep yokluğuna yokluğuna eserdi. Kapıları aralardım gecenin yarısı. Rüzgâr söyleşirdi yokluğuna. Hayat, yaşamak, kavga ve mücadele güneş altında yollardan geçer giderdik. Geriye kalırdı, gece, mehtâb, rüzgâr ve ve... Çok saygımla.