(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
en mavi duam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
en mavi duam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa olmasına rağmen okuyanı böylesi derinden etkileyen şiirleri ne çok seviyorum. üreten gönlünüze saygıyla, her sözcüğüyle tınısını ve sızısını hissettiğim bir şiir okuduğumu belirtmeliyim.
bütün şiirlerini çok seviyorum ama bu şiir çok başka dokundu, çok başka koydu... diğer şiirlerine göre epey kısa ama etkisi daha daha... daha... yok, tarifi yok işte...
Sevgili Jale, ne denir ki, hep okuyorum şiirlerini hatta yeni şiir yazmaya başlayan arkadaşlarıma senin şiirlerini öneriyorum, bir bakın okuyun geliştirin şiirlerinizi diye...
''belki de başımdan önce ayaklarım doğmuştur''...Var bi terslik..Ama ne....Dilerim bundan sonra düzgün gider herşey... Sağlıklı, uzun ve mutlu bir ömür dilerim o adamla beraber... Ve kutlarım şiiri..Selam ve Sevgimle...
Kyrie şiirlerinin sürekli takipçisiyim. Şimdiye kadar sanırım hiç yorum yazmadım. Bunun sebebi serbest vezin şiir alanında bilgi eksikliğimdir. "E, şimdi niye yazıyorsun o zaman?" derseniz; bu kadar çok ve güzel şiirini okuduğum şaire bir teşekkür etmek için sanırım. Bir de bu siteye şiir yazanlar bilmeli diye düşündüm. Şiirleri okuyup beğendiği halde yorum yazmayan çok kişi var. Benim gibi. Teşekkürler Sayın Kyrie.
Ben Tango Bilmem'in sende özel bir yeri olduğunu bilmiyordum, en sevdiğim şiirlerimden biridir, nezaketin ve içtenliğin için çok teşekkür ederim sevgimle,
Bir teslik var ise Her işin kolayı var Zorlanınca SEZAR yan(!) Hele bu devirde Gözleri ela değilse Ne olmuş yani Vitrindeki lense ... Kim şiir değil derse Şamarı yer benden; Şiir işte şiir Damar damar tenden...
Jale hanım;sizi okumak ayrıcalık...Tebrikler...
Şaban Aktaş tarafından 4/30/2008 1:28:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
hayat vakitsiz tuhaf bir histir ve içime doğmuştur
şu hâlime sebep nedir ya da ne değildir
anneme soramam ki kendisi öldü
bari sevdiğim adamın kedisi ölmesin tanrım
onun gözleri ela değil ki. n’olur
KURGU O KADAR USTALIKLA Kİ BİR ANDA ŞİİRİN BİTTİĞİNİ ANLAMIYORSUN BİLE İŞTE USTALIK BURDA ZATEN VE DİZELER TÜKENİRKEN GÖZLER DEVAMINI ARIYOR BİZİ ŞİİRİ OBURU YAPIYOR BU KALEM HARİKAYDI YİNE ŞAİREM YÜREĞİNE SAĞLIK VE BELKİ DE GERÇEKTEN ÖNCE AYAKLARIN DOĞDU ÇÜNKÜ HER ZAMAN İLERİ GİDİYOR DİZELERİN KALEMİN DAİM OLSUN
onun gözleri ela değil ki. n’olur
Bu bile başlı başına yeter ŞİİR olması için
Ne kadar doğal bir yakarış ... n'olur ....
Saygılarla