Mayıs kadar sakindin aralık kadar hırçın Bulut salkımı gibi tenine değen saçın Açılan bir kapının aralığından girdin Beynimdeki sarkaçlar çığlık attılar çın çın! Bir tutam ümit sevgi, biraz öfke getirdin. Hangi peri nağmesi kalbinden geçiyordu Yüzünde kızıl gülün şebnemler seçiyordu.
Damarımda dünyanın rüzgarları esmişti İçimde gezen ünlem duvarını kesmişti Bir sabi gibi sevdim çekilirken ıstırap Dilsizdi hayallerim neden bana küsmüştü Olmuştu senelerce zavallı gönlüm harap. Bir buselik kadındın dudaklarım inledi Şarkıların gezerken ruhum seni dinledi.
Tılsımlı birkaç sıfat düşecekti dalından Pembe düşlere doğru kurtularak alından Tüy diktin pırlantadan uyuklayan beşiğe Denizin yeşilini alarak sandalından Adım attın korkmadan o telkâri eşiğe. Sönük dökük ayları eteklerime döktün Serseri kırıkları çekip kalbimden söktün.
Yolcu doğdum önüme sırlı yol uluyorum Söz kırıntılarını seninle buluyorum Karanlıklar yaratır seni kalem tamamlar Mürekkeple çizerek bahçeni suluyorum Uyuturuz birlikte topladıysak da hamlar. Türlü türlü ışığa kapanırken gözlerim Işığını görmezsem yollarını gözlerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR İÇİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR İÇİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mayıs kadar sakindin aralık kadar hırçın Bulut salkımı gibi tenine değen saçın Açılan bir kapının aralığından girdin Beynimdeki sarkaçlar çığlık attılar çın çın! Bir tutam ümit sevgi, biraz öfke getirdin.
Harika bir hece şiiri.Yorum ve fon müziği de bir o kadar güzel.
Çok beğendim.Sağlıcakla mutlu kalın.Selam sevgiler
Usta kalemi canı gönülden kutluyor ve ayakta alkışlıyorum kendisini. Bu şiire yorum yazacak kadar yeteneğim yok benim. Saygılar sunarım sevgili ustam. Çilelerin en kısa zamanda son bulsun inşaallah. Saygılarımla.
Buselik hem öpücüklük hem buselik makamını çağrıştırıyor. FAkat buselik makamını çağrıştırması için sanki "Bir buselik kadındın ruhum seni dinledi" denseydi buselik makamı daha çok kendini hissettirirdi diye düşündüm.
UFFUK tarafından 4/22/2017 4:46:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir adına yazılacak çok güzel dizelerdi. Dilin söyleyemediğini" söz kırıntıları" ne güzel ifade ediyor. Mürekkebin rengini şiirin duygusu belirliyor. Bazen hüzün, bazen kavga,bazen en güzel aşk. Sevgi dostluk çocukları adına... Ve en kıymetlisi vatan barış adına ... Canım ablacım nefisti yürekten kocaman tebrikler sevgilerimle ..