Ateşte kül tozuydu gül yüzün ve Donmuştu dudağında yarım kalan son sözün Ay kızıldı o gece mütebessimdi yıldızlar Candı yere düşen Kandı düşlerinden süzülen
Eyy kurt iştahıyla işkenceye doymayan sürüngenler Eyy açgözlü, kan emici haramiler Ey vicdanı kayıp acuzeler Ey ölene sevinen ölümlü ucubeler Gök şahit Tanrı şahittir suskun günahlarınızın dile geleceği güne
Sen Ali’sin Ben İsmail Hepimizin soyadı "Korkmaz" bundan böyle
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALİ İSMAİL KORKMAZ ANISINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALİ İSMAİL KORKMAZ ANISINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle duyarlı yüreği candan Tebrik ederim. Etkili ve düşündüren sözlerle dolu müthiş bir şiirdi. Kalemi ve yüreği kutlarım. En içten selam ve saygılarla.
hepimiz biriz ve bu ülkeyi seviyoruz dönmele satılıklar hariç hepimizin evlatları bunlar yeter demenin vakti gelmedimi artık doyumsuz bir eserdi vefa dolu dost bravo kutlar esenlikler dilerim...
Çok teşekkür ediyorum Kadri üstadım... Yeter demenin vakti çoktan geldi de geçti bile dost kalem. İnsan olan anlayabilir evlat acısını. Utanmadan hala Berkine küfredip, Ali İsmailin aleviliğini konuşuyor ahlak yoksunu ahlaksızlar..
Tekrar teşekkürlerimle, mutlu huzurlu geceler diliyorum Kadri üstadım.. Sevgilerimle
Candı yere düşen.... İşin özü de özeti de budur. Her zaman insanın ciğerinde hissedeceği Sonsuz bir acı ve sonsuz bir ölüm.. Duyarlı kaleminize saygılar...
ne güzeldi demek az gelir şiire,muhteşemdi diyorum yürek sesiniz hiç susmasın çok değerli dilek kardeşim.ali ismailler berkinler yüreklerde yaşayacaklar unutmayacağız ve unutturamayacaklar.selam ve sevgilerle can dost
27.07.2013 Tarihinde bu sitede ben de demişim ki ( http://www.edebiyatdefteri.com/siir/749075/ben-degildim.html )
BEN DEĞİLDİM
Bana öyle bakma çocuk Evet hiç bir zaman desteklemedim seni. Anlamadım ne istediğini. Kim bilir... ... Ya sen anlatamadın, Ya ben anlamadım. Belki birbirimizi de öyle çok sevmedik. Ama biliyor musun çocuk? Ali Öldü dediklerinde Bir ’’Of ’’ da benden çıktı. Biliyorum inanmıyorsun. Kimse inanmadı zaten, benim de insan olduğuma. Kimse inanmadı yas tuttuğuma. Ve kimseleri inandıramadım sevinmediğime.
Bana öyle bakma Ali Senin katilin ben değilim. Hiç bir zaman sevmemiştim İbn-i Mülcemleri Hiç bir zaman da sevmeyeceğim. Ama inandıramadım be Ali. Sırf eylemini benimsemediğim için. Beni gösterdi tüm parmaklar katil diye.
Ben değildim İsmail ’’Öldüm yeter ’’ Dediğin anda Hâla İbrahim’in bıçağının kesmediği boynuna Allahtan korkmadan, Peygamberinden utanmadan ’’Allahü ekber’’ diyerek vuran ben değildim İsmail Hangi kancığın evladıydı? Hangi itin doğurduğuydu? Bilemem İsmail...Bilemem koçum..Bilmiyorum. Ama parmaklar hep beni gösterdi İsmail. Yeni İsmailler için Yeni Aliler için Yeni İsmail Aliler için O kahrolası parmaklar hep birilerini gösterdi durdu.
Ben üzülmemişim ha. Hatta sevinmişim, Dahası göbeğimi kaşımışım ha?
Yok Ali yok... Sevmediğim eylemindi sen değil. Eylemlerini sevmediğim daha onlarca evladım var Sen gibi, tıpkı sana benzeyen Nasıl ’’ Oh olmuş ’’ Derim çocuk nasıl? Bir tokat atmaya bile kıyamazken. Üzerlerinde onca emeğim varken. İstisnasız hepsi beni baba gibi severken. Ve her biri sana bu kadar benzerken Nasıl ’’ Oh oldu’’ Derim Ali İsmail? Ama gel de anlat..Kime anlatacaksın?
Ben değildim Ali İsmail. Vallahi de billahi de ben değildim. Çocuklarımın ölüsünü öpeyim ki Her biri senin gibi öldürülsün ki. Ne seni öldüren, Ne de ölümüne sevinen ben değildim.
Kim miydi peki? Her kim idiyse Allah bin türlü belasını versin.
*********************************************
Ne yazık ki Ali İsmail için yazanlar Fırat Çakıroğlu için yazamadılar. Yasin Börü için yazamadılar. Uğur Kaymaz için yazamadılar. Abdullah Tayyip Olçok için yazamadılar... Yani o konuda bile bölündük...Oysa hepsi çocuktu, hepsi gençti...
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları tarafından 3/18/2017 9:47:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları tarafından 3/19/2017 1:26:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları tarafından 3/19/2017 1:28:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili hocam sizin yüreğinizi bilmesem belki bende sizi işaret ederdim işaret parmağımla.. Ama sizi gerçekten çok takdir ediyor, objektif bakış açınızı ve yazılarınızı takip ediyorum. Lakin şuna katılmıyorum diğer çocuklarımız için şiir yazılmadı sözüne. Benim şiirlerime incelemiş olsaydınız ölen her genci kendi çocuğum gibi kucakladığımı görürdünüz. Çünkü onlar bizim evlatlarımız ve o yaşlarda kendimi düşündüğümde ne kadar kanımın deli, ölümün ne denli bir hiçlik olduğu geldi aklıma. Hepsine çok üzülüyorum .. Ben anneyim ...
Sen Ali’sin Ben İsmail Hepimizin soyadı "Korkmaz" bundan böyle Bu gün doğum günün İyi ki doğdun Ali İsmail Seni unutmadık,unutmayacağız _________UNUTTURMAYACAĞIZ_________ Var ol Dilek Usta Dilek Cana, saygılarımla
Etkili ve düşündüren sözlerle dolu müthiş bir şiirdi.
Kalemi ve yüreği kutlarım. En içten selam ve saygılarla.