Papatya tarlasında tanımamıştım seni Masallardan bilirim kundağıma sarılan Salınırken göklerde göremezsem gölgeni Boğazıma dolanır ejderha gibi yılan.
Ninniler mevsiminde okşuyordun başımı Üç elmaya binerdin beni beslemek için Yağız atla kuşanıp aştıkça her yaşımı Zapt edilmezdi aşkın baştan etmiştim yemin.
Dilimden düşürmedim bir asırlık türkünü Adınla çınlatıyor yarınları mehteran Senin ile aşmıştı sınırları Türk ünü Onun için bu coşku onun için feveran.
Cismi aşk kaç kuruştur yanında ateşinin Ellerini uzatsan devler bile yok olur Karşı duranı çeker içine ateş inin Bir harfin bin düşmana zehirli bir ok olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hürriyete Türkü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hürriyete Türkü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Heeey Ne duruyorsun be, at kendini denize: Geride bekliyenin varmış, aldırma; Görmüyor musun, Her yanda hürriyet; Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol; Git gidebildiğin yere... " O.Veli Kanık...
Ne muhteşem bir ses olmuş hürriyete yazılan mısralarınız Afet hanımcım... Kutluyorum. Sevgilerimle
özgür bireyler ve özgür düşüncedir insanları,toplumları yücelten. özgürlüğün geniş bir hali Milletlerin hür ve bağımsızlığıdır ki Türk Milleti bu duyguya aşıktır. kaleminize sağlık derin ve düşündüren bir şiirdi
Şiirinizi çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar