Tekin değil güzergâhı kutlu dâvâ erinin Tehlikeye işarettir boşta duran her tasma... Kıymetini küçümseme yüreklerde yerinin İncinsem de Ey Kalemim! Aldırma sen, hiç susma!
Boz orucu, vur sırtına duyguları hecenin! Ki meydana tarihi ak, davası Hakk dev insin... Yırt zifirin perdesini, sonu gelsin gecenin Ki gönderde şanlı bayrak bayram etsin, sevinsin.
Değil mi ki zor zamanda "varım!" demek marifet Uç sayfada iz bıraksın, her kelimen çınlasın! Yaz haçlıyı, siyonisti, düşmanları tarif et Varsa şayet şüphe duyan, emîn olsun, anlasın.
Anlasın ki, hasm-ı Türk’ün dostlukla olmaz işi Zehrini zerk etmek için hoş görünür, yılışır Anlasın ki, kalsa dahi ağzında en son dişi Tıynetinin gereğidir; ısırmaya çalışır.
Sen susarsan, cirit atar nice sinsi misyoner İstikbâli ifsâd eder, çok can yakar her nifak. Hepten söner mazlumlara yol gösteren bu fener Yıkılırsa son kal’amız, VATAN denen sığınak.
Ne beşerden pâye bekle, ne ye’se düş, ne naz et Varsın arsız çelme taksın, dost bildiğin el kızsın. Say ki en son akıncısın, şehâdete son namzet Dâvan Hakk’sa zafer senin; zannetme ki yalnızsın.
Yakışmıyor küskün durmak serde saklı sebeple Sînelerde yangın varken neden hâlâ sen yoksun? Doldur yine kursağına mürekkebi edeple Sızan harfler, hem her hecen, umut versin, gül koksun.
Sen susarsan şer konuşur, ağzı bozuk kâr eder Gönül denen saraylarda tahta namert kurulur. Sevgi siner, kin kalpleri muhabbete dar eder Sulha sembol güvercinler kanadından vurulur.
Şelâle ol, yine çağla yüreklerde Yunusca "Her gecenin bir sabahı, şafak vakti var" densin! Gerekirse cem et bizi bir cephede ulusca Alsancağa can borcumuz hakkı ile ödensin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN SUSARSAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN SUSARSAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.