Suya döndüm yönümü Akarken bulanan türlü şeyler Bulandıkça durulan hezeyân Birdenbire yayılan tütsülü boşluk... Ne varsa erittim içimin demirinde...
Serâbın da vardır elbet nasibi çölden -Damlayan şeyler adına söyledim bunu- Kim ayırabilir ki hayrı şerden Bıçak sırtındaysa nef(e)s Yemini var çocukların Yürekleri kırık -Kirlenmeyen şeyler adına söyleyeceğim bunu- Ölür gibi uyuyacaklarmış artık!
Kutsal olan her şey adına Ve şiir, Ve aşk, Ve insan, Ve Kitap Her şey; adı kutsal olan Avucu yangın Yüreği tûfân Bileğiyle yeri göğü oynatan Döndüm yüzümü suya Özümü Tanrı’ ya Bilirsin dedim sen; Sen bilirsin...
Gelsin diyorum şimdi Dalından eğilen bahar Saçıma tutunan yağmur..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Âmin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Âmin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serâbın da vardır elbet nasibi çölden -Damlayan şeyler adına söyledim bunu-
epey bi sustum burada, sustum, kalbim de sustu sanki...
döndüm başa tekrar okudum ama o yukarıda aldığım iki dize gene susturdu beni... şiirin göğe açılan penceresi gibi o iki dize ve ben oradan sonsuzluğu seyrediyorum...
harikasın ne diyim sevgi ve hayranlıkla kucaklıyorum seni arkadaşım...
İnsanın yüreği dayanmaz hale gelir, umuttan da umut kesilirse yansın bu dünya da, vaktidir üflensin sur da denir. Çıkar yol bulamayan gönül özünü Allah'a, yüzünü suya dönmüş; başka ne yapsın. Su tezdir. Dileriz tutulur bu dua. Selamlar.
eskiden, kişiyi zamansız ve tüm tanımlamalardan muaf kılan tek şey aşk diye düşünürdüm aşkı bir düşüncenin içinde çerçevelerinden arındırmış olmakla övünürdüm..., eskiden..
artık geçip gidenin yalnızca zaman olduğunu biliyorum.. bu akışkanlığın içine sıkışmış olmakla, sürekli bir şeylerin kayıp gitmesine tanıklık etmek de doğru orantılı elbette.. yazık ki zaman yutuyor her şeyi..
Bir-iki satırla satırlıyor bizi.
Sonlara bayılıyorum
Kelimelerin başından
Kolonya dökün başıma