(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHPUS ELLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHPUS ELLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahıdır sanıyordu en belalı şerare Bedduası karıştı külün uçtuğu yere
Kanatları bin parça yerin altı gülüyor Alevlerle kararan tozları dökülüyor.
Canhıraş çığlıkların duyulmuyor sus artık Bulutlara değemez ellerin mahpus artık.
Kaptanın bedduası ocağını tüttürdü...ki ne t/üttürdü...Her beddua edenin haklı görünmeyeceğini milli irade tarihin sayfası gösterdi...Sırada kim var acep ! Kaptanın gelini mi ; kınalasa da elini millet yemiyor artık sulhun kol böreğini :)
Özgürlüğün,tutsaklığa başkaldırışı ... Kimsenin ah'ı kimsede kalmıyor can hemşehrim. Artık Allah öbür dünyaya bırakmıyor,yaşarken gösteriyor mazlumun ah'ının yerde kalmayacağını..
Bedduası karıştı külün uçtuğu yere
Kanatları bin parça yerin altı gülüyor
Alevlerle kararan tozları dökülüyor.
Canhıraş çığlıkların duyulmuyor sus artık
Bulutlara değemez ellerin mahpus artık.
Kaptanın bedduası ocağını tüttürdü...ki ne t/üttürdü...Her beddua edenin haklı görünmeyeceğini milli irade tarihin sayfası gösterdi...Sırada kim var acep ! Kaptanın gelini mi ; kınalasa da elini millet yemiyor artık sulhun kol böreğini :)
selam ve muhabbetle