Ayın gümüş saçına sevdam takılıp gitti Karıştırsam düşleri neresinde bulurum Dilimdeki sözcükler neden tükendi bitti Pırlantalı denizde arasam kaybolurum.
Islık çalsa geceye kara buluttan yağmur Dilimin en dibinde ağlasa küçük kuşlar Duygularım sırtımda kambur üstünde kambur Düşlerimin önüne dikilir tüm yokuşlar.
Özlem yumaklarını ellerimle sararım Çözülse getirir mi sevdiğimi çileler Her engeli aşarak getirmektir kararım Yetmiyor mu acaba çektiğim tüm çileler.
İsmini sayıklarım terennümler ekerek Konuşurum durmadan hüzün lehçelerinde Destursuz hayalleri üzerime çekerek Belki de buluşuruz ilham bahçelerinde.
Pespembe rüyalardan duvak yapsam başına Meltemden ninni alıp ona biraz dinletsem Sözcükleri saklasam tutup sabır taşına Yazsam durmadan yazsam âlemleri inletsem...
Sırça çiçek toplasam ak düşler baharında Yıldızların okunu sıralasam heybeme Yüreğimi ısıtsam volkanın buharında Yeni harfler eklesem yetmeyen alfabeme.
Dündeki acıları etsem mi başıma taç Döner misin sevdiğim uzak kaldığın yerden Düş kıran hezeyanlar geleceğe tek ilaç Neredesin diyerek soruyorum seherden.
Biz ki aşk denizinin yer inleten sesiydik Şimdi çarmıha gerdim karanlık sokakları Biz ki yaşam aşkının bitmeyen nefesiydik Haydi gel ışıtalım bir anlık sokakları.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDAMA YAKARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDAMA YAKARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmzanızı görmesem de Afet İnce Kırat'ındır derim, nerede okusam bu dizeleri...Öyle güzeldi ki;bir anlık sokakları değil, gelecek zamanları bile ışıtır bu şiir! Kutlarım usta kalemi.Saygı ve sevgiyle selamlıyorum.
Tülay Bostancı tarafından 2/15/2017 10:16:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirin konusu ne olursa olsun, ele alınan konuyu anlatış şahane…
Kutlarım…
……………………………….. Saygı ve Selamlar…