(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖREYİM SENİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖREYİM SENİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli hocam harikulede bir çalışma yapmış ve gözümüzü gönlümüzü ruhumuzu doyuran muhteşem bir şiir yazmışsınız emeğinize yüreğinize sağlık yenilerinde buluşmak dilği ile selam saygı ve dualar gönderiyorum ALLAH a emanet olunuz.
merhabalar efendim Her zaman olduğu gibi şiiriniz güzeldi...Kutluyorum yürekten, yalansız, riyasız...Gönlüne, ömrüne bereket...Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın....
Değerli kalem kıymetlı bacımız rahmani aşkınızı rabbim ihlasıyla yaşatmak nasip etsin iman ve itikat duygusu hakim olmuş dizelere . devamını diliyor selam saygı ve dua ile fiemanillah
ALLAH ONUN SEATINE NAIL EYLESIN HOCAM ,,, ALLAH ONUN SEVGISINI KALPLERIMIZDE ARTIRSIN .. YOKSA YAR DA BOS EVLATTA BOS . SARI SACLIDA BOS MAVI GOZLUDE BOS
-Allahumme salli ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim
Ellerine yüreğine sağlık Esin hanım Çok çok güzel sevgili peygamber efendimize ihlas ile yazılmış harika bir naat tebrik eder canı gönülden kutlarım yürek sesiniz daim ilhamınız bol olsun sonsuz saygılar...!
Sevgililer gününde en kıymetli sevgiliye yazılan bu şiiri, şiiri yüreğinin sevgisinden buraya taşıyan elleri, bu sevgiyi hisseden yüreği canı gönülden kutluyorum. Saygılarımla.