Kocaman bir ülkede en büyük başkan oldum Bakanların başında güçlü başbakan oldum Hocaların üstünde yürekli dekan oldum Eskiyen kanunları karıverdim bu gece Temmuzun bohçasına karı verdim bu gece
Güneşi kucaklayıp bütün âlemi yaktım Bulutlarla çatışıp şimşek olup da çaktım Aya merdiven kurup insancıklara baktım Nice pembe hayaller kuruverdim bu gece Yağmurları ben içtim kuru verdim bu gece.
Benim için çalışır yetmiş milyon karınca Toplarlar getirirler karınca kararınca Ambarım dolar taşar ortalık kararınca Toplanan sermayeyi kapıverdim bu gece Sevenime devletten kapı verdim bu gece.
Öfkelendiğim zaman volkanları patlattım Zor günlerde deveye hendekleri atlattım Muhalifler kıskandı hırslarından çatlattım Tutkalla yapıştırıp yapıverdim bu gece Gecekondu misali yapı verdim bu gece.
Halil İbrahim sanki soframız boşalmadı Artıkları döksem de deniz nehir almadı Fakire fukaraya bir tas çorba kalmadı Mutluluktan neşeden taşıverdim bu gece Kaynatsınlar diyerek taşı verdim bu gece.
Başımdaki taç benim sanılmasın ki kavuk Yanımda besleniyor milyonlarca dalkavuk Kendini nerde görür bildiniz mi aç tavuk Bir darı ambarına düşüverdim bu gece Okuyana bu güzel düşü verdim bu gece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aç Tavuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aç Tavuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hak tokadı inecek sanmaki yarın; andır. firavunca çökecek dil şirazesi yandır kandırıldım diyecek sermayesi bed zandır yok saydığı şu Türk'lük külden doğar bu gece elbette istikbale aydınlanır bu gece...
Güneşi kucaklayıp bütün âlemi yaktım Bulutlarla çatışıp şimşek olup da çaktım Aya merdiven kurup insancıklara baktım Nice pembe hayaller kuruverdim bu gece Yağmurları ben içtim kuru verdim bu gece.
Çok güzeldi, beğeni ile keyifle okudum şiirinizi. Yüreğinize sağlık, yazan usta kalemi kutluyorum. Selam ve saygılarımla
Başımdaki taç benim sanılmasın ki kavuk Yanımda besleniyor milyonlarca dalkavuk Kendini nerde görür bildiniz mi aç tavuk Bir darı ambarına düşüverdim bu gece Okuyana bu güzel düşü verdim bu gece. güzel ifadeler ...
Güneşi kucaklayıp bütün âlemi yaktım Bulutlarla çatışıp şimşek olup da çaktım Aya merdiven kurup insancıklara baktım Nice pembe hayaller kuruverdim bu gece Yağmurları ben içtim kuru verdim bu gece.
Aman ne güzel bir rüya...
Arada bir düş te olsa böyle rüyalar insana moral verir.
Beğendim ve kutlarım…
………………………… Saygı ve Selamlar…