Mevsim bahar Sevda tutunur eteklerime Asaletim nem kapar Kapar kapılarını gönül Sessiz bir yağmur başlar
…..
Çisil çisil ağlıyordu yağmur Nisanı yüklenmiş omuzlarına Sevdaya dalıyordu gözleri Sevebileceğim; Var mısın bu bahar benle yanmaya… Gelecek zamanlar var karşımda duvar Duvarları yık Gel yeter Ruhum sana kanar…
Ruhun kansın bana Çiçekler adını anarak açar Her damla yağmurdan ırmaklar çağlar
Gülümsüyor yüzü Yüzümü örüyorum ruhuna
Ve şimdi Aşk
Geliyorum diyor usulca… Ağlıyor gök bana Seyre dalıyorum yakarışını Bir cam ardında…
Teskin ediyorum... Yüzümde bahara sunulmuş Mavi bakışlarımla, Teslim oluyorum Aşk’a
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Aşk Kapımı Çalar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Aşk Kapımı Çalar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR ŞEYLER ÇOK DOKUNMUŞ SİZE AYNADA KENDİ GÖRÜNTÜNÜZÜ YAKALAMAYA AHDETMİŞSİNİZ ' SİZ AYNAYA DOĞRU YAKLAŞIRKEN AYNANIN İÇİNDEKİ DE SİZE DOĞRU ADIM ADIM YAKLAŞIYOR / ARADA NE NELER VAR? NE ZAMAN KAVUŞUR;NASIL KAVUŞUR ;SIR; ŞİMDİLİK! TEBRİKLER!
Şaban Aktaş tarafından 4/20/2008 6:51:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu sitede farkındaysanız yorumlarda eleştiriden çok memnuniyet göze çarpıyor. Ya eleştiri getirmeye cesaret edilemiyor, ya eleştiri bilgisine sahip nitelikli şair az ya da sırf gönle hitap ediliyor. Bunların hangileri doğru bilmem. Ne varki insan dürüst olmalıdır. Bir o kadar da sırf gönül almak için düşüncesini gizlemekten kaçınmalıdır diye düşünüyorum. Kendinize özgü tarzınız için sizi kutlamayım. Ne varki, mecaz ve kafiye gibi temel şeylerin üzerinde biraz daha durmanızı önermek durumdayım. Saygılar
önecelikle yorumu için limit32 ya sonrada şiirlerime yapılan yorumları bile okuma nezaketi gösterdiği için sevgili şev'e teşekkür etmek isterim.
sevgili limit32; Eğer diğer şiirlerime de baksaydınız yani yorumunuzu tek şiir üzerinden yapmasaydınız "mecaz" dediğiniz kavramı belkide ucunu kaçıracak kadar fazla kullandığımı görmüş olacaktınız. Ben yorumumu bu şiir için yaptım derseniz, evet kesinlikle haklısınız. Bu şiir olabildiğince düz aksın istedim.Bilinçli bir tutumdur yani.Çünkü aşkın gelişinin her daim duru olduğunu düşünüyorum(ardından yoğun çalkantılar getirse de). Saygım ve sevimle kalın... Eğer tenkid etmek isterseniz her zaman sayfama beklerim...
Bu sitede eleştiri ve hatalar genelde kimse kimsenin şevkini ve hevesini kırmadan kişiyi incitmeden özel mesaj bölümünden yapılır eksikler hatalar yazılır kişiler birbirni uyarır sanrım burda yenisiniz tanımak için önce bir süre siteyi takip etmeyi deneseydiniz farkına varırdınız sanrım birde burası şairlerin değil bu yönde ilerlemek isteyenlerin bir şeyler öğrenip kendini geliştirmek isteyenlerin çoğunlukta olduğu bir yer ( gerçek anlamda şair olan arkşlarımız var üstlerine anlınmasınlar sakın:)
aşk hadi gel hazırım karşımdayım çırılçıplak savunmasız çıkarsız kapat geldigim kapıları çek sürgüleri defalarca kitle dönmeyeceğim asla geriye sar yüreğimi ne kadar dolarsa dolsun dokun tenime...
Mevsim bahar Sevda tutunur eteklerime Asaletim nem kapar Kapar kapılarını gönül Sessiz bir yağmur başlar
…..
Çisil çisil ağlıyordu yağmur Nisanı yüklenmiş omuzlarına Sevdaya dalıyordu gözleri Sevebileceğim; Var mısın bu bahar benle yanmaya… Gelecek zamanlar var karşımda duvar Duvarları yık Gel yeter Ruhum sana kanar…
Baharın o sevda kokan ikliminde aşkın, sevdanın bekleyişi... Kimbilir hangi gönül yorgunluklarının hüznü ile, ağlaması ayıp olan içimizdeki asalet bile nem kapar da gönül kapatır kapılarını... Sessiz bir yağmur başlar...Kaçınılmaz...Baharın yağmuruna karışır gönüle yağan çisiler... Ve, yeni bir sevdaya çağrı akseder yürekten...umutla...Geleceğin, mutluluk önüne koyabileceği duvarları yıkarak, birlikte yanmaya... aşka çağrı... Gel yeter...
V e umut... Ve aşkın geliyorum diyen ayak sesleri, bağımlılık yapmış umutlar... Sorgususuz teslimiyet... Ve, kararlı hazırlıklı bir teslimiyet...
Ey Aşk! Güçlü dur bu sefer ayakta Seferlerim yamacına. Keder ağlarına takılmadan Geliyorum sana
Baştan sona harika bir şiirdi... Muhteşem bir kurgu ve Matenin kendine has üslubu ve sadeliği ile doyumsuz bir hale gelmiş... Yürekten kutluyorum... saygılarımla... Diliyorum ki seferleriniz zaferlere ersin de yağan hep mutluluk yağmurları olsun hayatınıza...