Umut adına kendime sakladıklarım Adının önemi yok Sevdiklerim Başımın üstünde taşıdıklarım Ya da yüreklerine yüz sürdüklerim İsmimin baş harfine sakladığım Geçmişim ve geleceğim İçimin kırılan dallarında Annesizliğime boyun büküşüm Bir sürü yetim hayallerime ev sahibidir yüreğim Kimse bilmiyor Annesizliğime siyahbeyaz bir resimde teselli bulduğumu Kendimi gecmişe asıp sorguladiğımı...
Ah gözlerim! Gözlerim diyorum anne! İçimde biriken hüznü akıtmaktan yorgun Ve geçmişe dokundukca Üstüme bulaşan kokun Yüzümde öksüzlüğümün acısı İçimin yangınında Sana hasret nasıl üşüdüğümü Kendime bile anlatamazken Nasıl anlatırım el âleme?
Korkuyorum! Bakamıyorum yüzümün öksüz yanına Aynalar yalan söylemez Tedirgin ve korkağım! Yüzümü aynaya teslim edemiyorum Ya öksüz yanımı dilim söylerse ulu orta Boğuyorum sesimi Yutkunuyorum!
Ah annem! Hangi günahımın cürmüdür yokluğun Bir kerecik gelsen Baksan gözlerime Tutsan yüreğimden Anne Annem desem Yetim yanımı örtsen Sana sarılsam Tutuştursan güneşi ısıtsan Tüm yetimlerin eksik yanı olsan Çok şey mi istediğim "Anne" Toprak koksada tenin Yollarına duâlar serdim Sana öyle hasretim ki Çık gel ANNE...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yollarına Duâlar Serdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yollarına Duâlar Serdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir ince sızı sardı sigaramın dumanından ciğerimi
şiirin mısralarından
rahmet olsun toprak kokan annelere
selam olsun gurbeti yüreğinde bilenlere
sevgiyle