İçimin delhizinde voltalarken Umut kırıntısı ve yarına ışık arıyorum Aklımı zorlayan tüm duvarları yıkıyor Firar ediyorum kendimden Her yerde karanlık taşıyanlar var Işığı öldürüyorlar!
Öyle bir yerdeyim ki! An gelir, hiç bir şiir taşıyamaz içinin acısını İçinde hızla devleşen öfkeni Dünden öte karanlık gölgelemişse ülkene Güneşi yüreğine taşısan ne çıkar Prangalar vurulunca diline Konuşmak istedikce Boğulur sözlerin, yutarsın sesini Çoğu kelimeleri kara listeye alırsın Duymak bile korkutur, ürkütür! Ve elde kalan bir tek umut Çivilersin yüreğine Sıkıca sarılırsın...
Bize yakışmaz! Karanlığa teslim olmak Gölgeleri giyinip, karalar bağlamak Kırıyorum öfkenin tüm kapılarını Alıyorum aklımın ifadesini Elimi yüreğime koyup Savaşsız bir dünya için Sen diyorum O diyorum Biz diyorum Kardeşlik diyorum Vatan diyorum, bir bütünüz!
Yaşamaksa yaşamak, Ölmekse ölmek! Ölümden öte köy var mı? Tüm zalime, haine inat Güzel bir dünya adına Yaşasın "ÖZGÜRLÜK"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özgürlük şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özgürlük şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beğeni ile okudum şiirin çok
güzel anlamlı kalemine özüne sağlık--