// Özlemek mi? Öyle çok biriktin ki içimde Aklım senden ziyade her şeye yorgun!//
Bir ömürlük sana geldim Ve sustum! Acılar derin ve kanamalı Bir ucunda hasret Diğer ucunda hüsran.
Ağlasam eylül’ün hüzününe kapılıp Gurbetin acısına küfürler katıp Tüm kapıları kapatıp sana gelmişken Bir yanım acıya öfkeli Bir yanım aklıma kırgın.
Acıya gülüyorsam! Yoluna mayınlar döşeli bir mülteci misali Sana gelişimin hevesini kırma Daha yolun başında kurşunluyorsan umudu Yara almışsam döşümden, yapma!
Oysa ne çok acıyla sınandık Gülen hayallerin fakiriydik Ya hep eksik kaldılar Ya da çabuk yıkıldılar.
Üstüme gelme! Dilimin düğümünü çözdürüp Çekiştirme, acıya direnen yanımı Yok etme sana dair umudumu Yoksunluğunun suç ortağı olmuşken Zaman akıp gidiyor herkese, her şeye inat.
Ve bir şiire düşmüşse yolum Kalemimin mürekkebiyse yüreğim Sorgulayıp acımı katlama Ya can cana kalalım Ya da bir şiirde ölelim Var mısın? Dedim ya, Senden ziyade her şeye yorgunum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiirde Ölelim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiirde Ölelim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve bir şiire düşmüşse yolum Kalemimin mürekkebiyse yüreğim Sorgulayıp acımı katlama Ya can cana kalalım Ya da bir şiirde ölelim Var mısın? Dedim ya, Senden ziyade her şeye yorgunum!