(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTEMEM-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTEMEM-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce hayırlı bayramlar diliyorum Afet Hanımcığım..
Ve devam ediyorum gülümseyerek.. Bir dizede hece sayısında bir hata olmuş. Veee yorumlara bakınca bunun bir olay haline getirilmesi beni asıl gülümseten.. Sanki kendileri zemzem suyuyla yıkanmış hiç hata yapmayan kişiler ya:) Hal böyle olunca vay efendim hece sayısı fazla vay nasıl güne gelmiş vs.vs.
Ben bir tek şu kısmını anlamam..Afet Hanım gerçekten hecenin kraliçesidir.Çok ender hata yapar ki insandır sonuç da olur bunlar. Ve herkes hata yapar tabi ki ama bizim nasıl desem iyi niyetli Afet ablamız kalkar mesaj atar o şahıslara şurada hece fazla düzeltin diye. Kimisinin hoşuna gider(ben gibi) kimisi de kendini bir halt sandığından hatasını düzeltmediği gibi bir de ukalalık yapar.Bunları es geçiyorum.Neden kendisine de hatası mesajla bildirilmedi işte bende buna şaştım. Ne olmuş bir hece gözden kaçtıysa ne olmuş seçki bunu görememişse neden bu kadar büyütüldü işte bunu anlamadım gitti.Sanki güne gelen her hece şiiri dört dörtlüktü ya:)
Şiir gayet akıcı ve güzel. Zaten yamuk insanlar istemem demiş ne güzelde işte:)
Tebrik ederim Afet Hanımcığım.. İyi yolculuklar diliyorum gönülden.
Ayvazım Deniz tarafından 7/7/2016 1:39:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Ayvazım teşekkür ederim. Sayın beyimiz gideceğimi söylememe rağmen şiirim hakkında oldukça alaylı bir yorum bırakmış, mertçe bir davranıştı doğrusu, kendisini tebrik ederim. Artık neler yazdı pek bilmiyorum ama yönetim silmiş yorumunu ve büyük ihtimalle cevapları..Keşke okuma Fırsatım olsaydı. Şiirimi kötüleyen puanlayan şiir yazan, şiiri bilen birisi olsa üzülürdüm. Daha eve gelmedim fırsat buldukça gireceğim ama daha önce yazılanları bu gün gördüm. Kendisin de minnettarım.
Samim Beyefendi önce bir konuda anlaşalım isterseniz. Yazdığınız cevap ve üslup hiç hoş değil. Ben beğendim şiiri..Benim beğendiklerimi siz beğenmek zorunda değilsiniz. Kişinin yaptığı iştir aynası demişler..Ben beğendim diye siz beğenmek zorunda değilsiniz elbet. Ama eleştirmedim diyorsunuz ya
Vay vay vay vay..... bu nasıl eşsiz bir eser böyle Allah'ım? Okudukça kayboluyorum bu müthiş dizelerin içinde...! Aman yarabbim nasıl imrendim bu eşsiz şiire?
burda resmen alay etmişsiniz..Karşınızda ki bir bayan hem de yaşını başını almış sevgi dolu yüreği olan bir bayan. Eleştiri yaparken önce kırmamaya dikkat edersek bu daha sevindirici olmaz mı? Üstelik ne ben ne siz ne de Afet Hanım benim şiirimi güne seçin deme lüksüne sahip değiliz. Benim güne gelen şiirlerin hepsini beğenmem mümkün değil çünkü zevk meselesi..Ben sadece şiirde hata yapılmış ki insanız dedim. Ve yamuk kelimesini üstünüze almanız elbette benim suçum da değil.Siz öyleyimdiyorsanız buna ben neden karışayım ki:) Sadece bir birimizle fikirlerimizi paylaşırken saygılı olalım lütfen.Ne ben sizi tanırım ne siz beni sonuçta.. Saygılar sunuyorum.
Yamuk yumuk sözlerle aymaz kinaye yüklü ayvazim bilmem neyim ... Ben ne ulemayim nede otorite. Ne şiiri eleştirdim nede kalem tutan eli. Ne kimin at naliyla aldığı payesi umurumda,nede gün dedikleri kendin çal kendin oyna saçmalığı. Bilenler söyledi ne halt yediğini herkesin. Üzerime aldığım kadarıyla izah edeyim kendimi, ne şahsımı ne karakterimi ölçmeye kulaciniz yetmez. Bende ne sizi nede kalemi nede seçtiğini zanneden zihniyeti karakter analizine tabii tutmadım. Bunu zaten yapmam.
Yüzlerce kalem şiir aşmış bula bula bu şiiri bulunmuş günün en güzel eseri diye.. halt etmiş kim demişse.
Aynı saçmalık dünde yapıldı. Dünde seçtik heyoo işte budur falanları filânları umurumda değil ... bayram günü için yazılan onlarca şiirden en sona alınacak olan baş tacı edilmiş, ve örnekleme yaparak yaptığım yorumda silinmişti. Bu yorumda yorduğu için silinebilir. Silebilirsiniz ...
Ama kimseye dil uzatmayın, keza sizin yediğiniz kadarını yakama dokmuslugumle sözümü esirgemem...
Ben sizin gibi kimseye heyoo huloog falan filan saçmalığında alkış tufanı koparmam.
Ben kendimi sizin gibi şairim suyum buyum diyede haykirmiyorum.. aksine ben aciz bir kaleme sarılmış bir yorgun el-im....
İlla canım cicim mi duyacak kardeşim siteyi teslim almış zevatlar..!
Tekrar ediyorum, ne şair ne şiiri değil haykirdigim... Kim kardeşim bu seçtim diyenler? Haydi birinin ismini söyleyin. Hatta yakın altına şiirin. Deyinki mesela, bu bu bu seçti. Sebepler ve seçilme nedenleri bu bu bu... cahil benimgibi insanlarda feyz alsınlar sizin duayen kalrmlerinizden...
Yüreğinize sağlık Afet hanım, istemediğimiz o kadar çok şey var ki saymakla bitmez elbette, lakin öncelikli olanları dile getiririz her seferinde. Gözün gördüğü, lakin gönlümüzün kabullenmeyip isyan ettiği çok şey var. Dizelerinizde değindiğiniz önemli noktalardı, kutluyorum. Şen ve esen kalınız....
Bayramınız mübarek olsun, nice bayramlara sağlık ve huzur içinde..
Selam sevgim dualarla
* * * İzninizle; - Namerdin elinde, diken olur gül Kor olsa ateşi, söner olur kül Her sözünde riya, inanma hep gül Dosta giden yolda, engel istemem
Hainden dost olmaz, bunu böyle bil Sunsa da içilmez, elinden sebil Başından eksilmez, döner ebabil Anıran eşekten, gazel beklemem
dağ gülü * * *
dağ gülü tarafından 7/6/2016 3:05:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yanlışa mahal vermemek için önce "istemem1"i okudum. Birincisinde buna göre daha çok zevk aldim. Yazan olarak degil okuyucu olarak belirteyim ki bunu hissediyorsunuz zaten. Emeginize sağlik...kaleminiz daim olsun..
arkadaşlara bazı şeyleri göstermenin bir yolu da eleştiriye maruz kalmaktır. Bir önceki şiiri gerçekten isteyerek yazmıştım. Okuyan samimiyeti fark edebiliyor. Bazen arkadaşlar ben de aynı konuda yazdım, ben de aynı biçimde yazdım neden benim şiirim atlandı diye şikayet ediyor. Başkasının gözünden kaçmayan durumlar şairinin gözünden kaçabiliyormuş. Her ne kadar barışı istesem de, savaş karşıtı olsam da, sadece diğerine benzesin diye yazdığımı anladınız. Tam istediğim eleştiriydi teşekkürler, hayırlı bayramlar.