Soğuk, lal-ü mahşer bir yalnızlıktır gecenin ahvali... hüzzamın bestesi aralandığında, bam telimden başlar hüznümün makamı.
Aşk olsun be kalbim !... bu gece de, efkârı sevimsiz şarkıların koynunda uyutup, ahengi bozuk, kekre bir meyle ıslattın ya gözlerimin içini dışını, Aşk olsun be, milyonlarca kez aşk olsun sana.
Git şimdi!... başka sözüm yok!... ses sızdırmayan sarhoşluğumla, uzanmalıyım bahçedeki sedire, ve, gözlerimi dikip gökyüzüne, Uyumalıyım annemin dizlerinde.
Sizde çıt çıkarmayın yıldızlar. Ay’a dahi küskünüm bu gece. ve şımarık yakamozlar, sizde boğulun, gözümün daldığı, yaşlarımın okyanusa karıştığı derinlikte.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Su hayattır, hayat aşktır, hayatın gözyaşların kadardır,
Nefret aşktandır, vuslat ümidinin kaybolmasıdır,
Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun anlamazsın, uçar gider de ardından tutamazsın, anlarsa bizi Dilek anlar deyip bol bol yazıyoruz, yorumlar bol kepçe ,affola, şiirde okyunasa açılmışsınız daha ne diyeyim, tebrikler.
huzun ve sitem dolu bir şiir oyleki yaralį bir kalpte geldigi belli yutehine saglık huzun sitem ozlem keder şairin olmazsa olmazįdır cok gūzel işlemişsimiz tebrikler kutlarım saygılarįmla
Sessizlik içi sızlayanların en güzel ilacıdır.İnsan o demde yalnızlığıyla kurguladığı imgelerin peşindedir.O sessizliğin bozulmasını istemez.Yüreğinize sağlık.selam ve saygılarımla
kurban sarcan tarafından 6/14/2016 10:31:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Haklısınız Kurban bey.. Teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için. Kurgu bile olsa şiir,her insan biraz yalnızdır aslında değil mi.. Selam ve sevgilerimle..
Baştan sona stem ve hüzün dün şiir Kutlarım yazan kalemi yüreği insanın ayranlığı bir kabarmaya görsün veryansın etmek elde değil , selam ve saygılarrrr
Ay'a dahi kuskunum bu gece ... Gonlunuze saglik guzeldi tamda benim geceki ruh halimdi geceye siir yazacaktim zihnim allak bullak kelimrler yetersiz kalinca kalem vaz gecti gonul sustu sizin siirinizle tamam oldu sanki Selam sevgiler
Nefret aşktandır, vuslat ümidinin kaybolmasıdır,
Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun anlamazsın, uçar gider de ardından tutamazsın, anlarsa bizi Dilek anlar deyip bol bol yazıyoruz, yorumlar bol kepçe ,affola, şiirde okyunasa açılmışsınız daha ne diyeyim, tebrikler.