Eli kelebek çocuk terörün kasnağında Korku mu işliyorsun yaşlarınla sicimden Gamzelerin kaybolmuş kirlenen yanağında Neden titrer bedenin bu ürkekliğin kimden Köpürmüş ağzı ile geliyor mu canavar Kim söndürür ateşi icabına kim bakar.
Hangi kararmış eller gözünüzü bağladı Yarın yasaklandı mı tükendi mi umudun Söyle sizlerden başka daha kimler ağladı Düşünü mü çaldılar aşıldı mı hududun En çok analar yandı verdiği şehidine Bu gereksiz ölümler uygun mu hangi dine?
Anlamak çok zor çocuk anlar gibi yaparız Ne ev kaldı ne ocak hepsi yıkılıp gitti Siyasi güç nedir ki Yaradan’a taparız Umutlar iç savaştan artık sıkılıp gitti Çatışmayı çok gördük yarın görmez inşallah Hakkımızda hayırlı günleri versin Allah!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Terör Ve Çocuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Terör Ve Çocuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamı ve anlatımıyla güzel bir şiir okudum usta eyvallah resim beni kahrediyor lanetliyorum planlayıcıları ve piyonlarını Kalemin daim olsun __________________________Selamlar
Çocuklar yarınlarımız demek. Lâkin yarınlarımızın dünyasını karartıyor bugünkü tavrımız. Yarın diye bir şey olacaksa, bugünü yaşamak gerek. Yaşayabildik mi? Yoksa yaşama taklidi ile riyakârlık mı ettik? Yarına bugünden ne hazırladık? Hep hüzün mü? Umut nerde?
Afet anım, ben dünkü yayınladığım bu sayfadaki şiirimde şöyle demiştim: "şiiri sevseydi insanlar // kadınlar ve çocuklar vurulmazdı" İkinci gün, yani bu gün "TERÖR VE ÇOCUK" şiiriniz duygularınızın çığlığı gibi döküldü görmeyen gözlerimizin önüne. Her gün tabut tabut şehitler gelirken suskun kalmak elbette olası değil. Bir hemşehriniz ve ağabeyiniz olarak sizi candan kutluyorum. Dilerim yüreğinizden kopup kaleminizden dökülen bu milli duygularınız hiç eksik olmasın. Selamlar.
Şiiri seven insanı da sever. İnsanları ben de seviyorum ve bazılarının saçma emelleri yüzünden insanlarımızın ölmesine dayanamıyorum. Herkim olursa olsun, bu işi bir an önce çözümlemeleri gerekir. Saygılar ağabeyime.
Duyarlı yüreğinize sevgilerimle...