küsersen, asla geçmem sokağından ağzımda ıslığımız varken, uymam uygunsuz rüzgâra hırçınlaşmam Marmara’da dalga gibi, tufanda kalacağımı bilsem de binmem sekiz on beş vapuruna, kıskanmam gözlerinle beslediğin martıları karışmam şarkılarına.
takılmam ardına Arnavut kaldırımlarda sevda yokuşunda toplamam nefesini solumam sıcağı sıcağına, uğur saysam da saymam adımlarını tek tek dönüp bakmam merhabana bilerek almam selâmını.
belki de kırarım zamanda vuslat saatini uykularımı gömerim kör kuyulara silerim takvimlerimden bir ay zaten kalan ömrümden kaç nisan daha geçer ki!
seversen, sana gelen her yolun yolcusu olur adsız çiçekleri toplarım uçurum kenarlarından ayaklarında en güzel bahçeyi işler rengârenk süslerim bileklerini, kıskanır Semiramis kırlar utanır güzelliğinden.
dilersen, yorgun bir teknenin deli kaptanı olurum dümenim hep sana döner demir atarım denizinin en mavi yerine yelkenlerimi indiririm suya, saçlarının dalgasına koyarım başımı mehtap uykusuna yatarım her gece, gözlerinde söker şafak yüzünde başlar gün.
seyir defterime seni yazarım; su perisine esir düştüm.
bana kalırsa, koş sahile bekle beni dalgaların yanında demle aşkı koyu bir sevdayı yudumlarken yak sigaranı. …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevi yolcusu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevi yolcusu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seversen, sana gelen her yolun yolcusu olur adsız çiçekleri toplarım uçurum kenarlarından ayaklarında en güzel bahçeyi işler rengârenk süslerim bileklerini, kıskanır Semiramis kırlar utanır güzelliğinden.
Her bir dizeye yorum yazmak gerek o kadar güzelki şiir...ama yaz yaz bitmezki..en güzeli şiiri seçtilklerime alıp gönül sayfasında ve hayal aleminde bu şiire sayfalar dolusu yorum yazmak.Şiiri okuyup iç çekmek kısacası şiiri yaşamak istiyorum. Hoşça kal sevgili şair yüreğine sağlık.
rıfati tarafından 3/30/2008 12:08:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aman Allahım bu nasıl bir çağırı böyle. Taş bile olsa bazı yürekler ufalanıp elenir hâle gelir sevda eleğinde. Aşk bu işte dedirtiyor insana yaşla kıyaslanmasa da :)) Teşekkürler şairim kurdelenin en kırmızısı gönül den nacizâne. Sevgi yüklü sygılarımla.
seversen, sana gelen her yolun yolcusu olur adsız çiçekleri toplarım uçurum kenarlarından ayaklarında en güzel bahçeyi işler rengarenk süslerim bileklerini, kıskanır Semiramis kırlar utanır güzelliğinden.
Ömer Bey…
Kalem coşmuş seviden, sök içindeki dehadan dizeleri bizler okuyalım. Denizi mavi, sözleri engin, umut ufuk çizgisi, sözce dizgisi… Betimleme ve imgeler yerinde sade anlatım etkili. Özellikle şiirlerinizde yakaladığım aliterasyon oldukça başarılı bu ayrı bir hoşluk. Estetik ruhtan süzülen bir giz… Tebriklerimle beğenimle.
Sevgi ve saygı sizinle olsun. Sizi şiireısmarladım. Şiirle…
bana kalırsa, koş sahile bekle beni dalgaların yanında demle aşkı koyu bir sevdayı yudumlarken yak sigaranı. … Hepsini beğendim de en çok yukarıdaki dizeler hoşuma gitti.Tam benlik.)) Tebriklerimle.
sana gelen her yolun yolcusu olur
adsız çiçekleri toplarım uçurum kenarlarından
ayaklarında en güzel bahçeyi işler
rengârenk süslerim bileklerini,
kıskanır Semiramis
kırlar utanır güzelliğinden.
Her bir dizeye yorum yazmak gerek o kadar güzelki şiir...ama yaz yaz bitmezki..en güzeli şiiri seçtilklerime alıp gönül sayfasında ve hayal aleminde bu şiire sayfalar dolusu yorum yazmak.Şiiri okuyup iç çekmek kısacası şiiri yaşamak istiyorum.
Hoşça kal sevgili şair yüreğine sağlık.
rıfati tarafından 3/30/2008 12:08:38 AM zamanında düzenlenmiştir.