(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN DÜŞLERİN GÜNEYDE ELVAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN DÜŞLERİN GÜNEYDE ELVAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızıp, küsme sakın... Sitemlerinle yüz çevirme. Ben doydum, Boyumun ölçüsünü aldım dedikçe aşktan, Sürekli bu ısrar niye?
Yorgunum adam, Hemde çok yorgunum. Şiirlerin bile boynuna kement atıp, Mısraları alaşağı edesim var bu aralar...
Senin düşlerin güneyde elvan. Gözlerin Ak denizde mavi bir ada. Sözlerin içinse, Yedi kat gök gerilmiş sevabına...
Ben günahın olur, Rastgele zikzaklar çizerim her adımında. Akreple yelkovan olsan, Yetişemezsin yaktığım gemilerin yangınına...
Git şimdi sessizce... Aslında bende seni seviyorum. Ama, Senden habersiz, senden gizlice.
Dilek USTA.
tebrik ediyorum dilek hanımefendi.şiir mükemmel,yürek sesiniz var olsun efendim.umarım değer bulduğu yere gelir.kalemin susmasın..selam ve saygılarımla..
Habersiz gelen ve tanrı misafiri aşk. İşte bu Güzel şiirin özeti şiirin hikayesinde zikredilmis. İçten içe dolu bir sevdanın türküsü gibi. Sessizliğin yürekten gizlice süzülmus hali misralarda sese dönüşmüş. Duygu dünyasının sessiz çığlığı sanki. Harika diyorum. Kutluyorum yürekten yazan bu dost kalemi. saygilar ve de selamlar.
Beğendim...
....................................... Saygı ve Selamlar...