Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 15:46:01
Rahatımsın sanki her gece yatağına girdiğinde.
Saniyeleri nasıl tüketiyorsun karanlık ininde.
Şeref kelimesinin anlamını unutalı kaç yıl oldu.
Tamburamı vursam ki –duymazsın beni-

Utanmaz demek iltifattır sana.
Ürkek köpeklere döndün artık –mi...

Han-ı yağma, @Tsukuyomi
21.7.2008 14:27:18
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 11:56:05
Harikulade bir anlatımla tarihe damgasını vuran bir kadını kaleminden okumak çok keyifliydi.
Emeğine ve gönlüne sağlık.
Kalemin daim olsun.
Sevgilerimle.
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 11:10:05
KIRKINDAN GÜN ALDIN ZARALI

Başına prenses, Tacı koyandın
Baharınla türlü, renge boyandın
Mutluk rolünü, iyi oynadın
Kırkından gün aldın, işte Zaralı !...

Yarenin olmadı, kimi özlersin
Soluvermiş gönlün, kalpte teklersin
Hesap kırkı geçmiş,...

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 11:06:48
Aslan pençesinde ben ceylan gibi
Bırak gözyaşımı silme sevgili
Sular çok bulanık görünmez dibi
Gayri ne haldeyim bilme sevgili
Aslan pençesinde ben ceylan gibi…

---------------------------------------------------------
Yaln bir dille ifade e...

***sevgili ! ***, @maskosu
21.7.2008 09:40:52
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 10:43:17
Babama Mektup


Babacığım,
Sen gideli tam beş yıl oldu
Çok şey değişti o günden bu yana
Soldu bütün dünya, hatta güneş soldu.
Hiçbir şey eskisi gibi değil babacığım…

Bahçemizdeki dut ağacı öyle büyüdü ki,
Komşunun samanlığının duvarları ç...

Babama mektup, @yunusi
21.7.2008 09:31:33
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 10:07:09
sabaha az vakit kalmıştı
ve güneş soğuk bir düşten uyandıracaktı

bir serçenin tedirgin soluğunda hissetti
acıyı ta derinden
ve her tedirgin kanat çırpışı
aynı yerde soluksuz bıraktı onu,
gidecek hiç bir yer yoktu ve
her yol yalnızlığa çıkı...

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 09:57:07
......SENSİZLİK......

Seninle yarım kalmış duygularım tamamlanacaktı
Seninle güneşe tutunacaktık
Bulutlarla dalga geçip, yağmur olacaktık
Her sabah güneş olup
Aşk diye çarpan yüreklere doğacaktık
Sen gittin hiç ardına bakmadan
Bu yaralım; ...

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 09:53:50

Önce
Düş
Sonra
Gözden kirpik
Dil peşisıra katıldı
Şölene
Bir kadın düştü denize
Dün gece...
Avucunda ay,yıldızlar
Saklısında ne varsa ıslanmıştı
Sanki deniz biraz utanmıştı...

---------------------------------------------------------...

Islak şiir, @bluecould
20.7.2008 20:41:49
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 09:39:10

Hiç umutsuz..umitsiz yasanirmi
Hiç günes görmeden güller acarmi
Yagmur yagmadan seller akarmi
Kan olmadan can yasarmi!!

-------------------------------------------------------------------

Tümüyle çok beğenmeme karşın seçkimdekiler ayrıc...

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 03:42:29
offffff inanın öyle kötü oldum ki anlatamam.
Ahlak,edep,haya rafa kalkmaya görsün işte böyle kepazeliklerin örneklerini daha çok duyarız.
Dondum kaldımm.
Duyarlı yüreğiniz dert görmesin.
Kaleminiz baki olsun
Saygılarımla
Bir bebek,ağlıyor, @Fikret TEZEL
20.7.2008 11:48:48
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 03:37:22

Sevdada derin olan gecelerde yaşarlar
Kelimede can bulup hecelerde yaşarlar
Bu sevda hak sevdası bacım üzülmeyesin
Görmezler deli beller gördüğüne şaşarlar


Gönüllerde huzurdur insanın itikatı
Bir adım gelenlere giderim iki katı
Bu sevda h...

Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 19:37:57
Orhan Veli üstadımız demiş ya Bedava yaşıyoruz bedava diye.
Aynen katılıyorum üstadım.Şirinizin verdiği mesaj çok güzeldi.
Saygılarımla.
Sorular--sorgular, @kutbo
7.7.2008 04:11:55
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 19:32:52
Hayatın özeti olmuş resmen şiir.
Ama iyi yanlarıda var hani anlatılan kötü gerçeklerinin yanında.
Çok fazlada kötümser olmamak lazım diye düşünüyorum.
Kırılsakta,küssekte,Sevdiklerimiz var,ideallerimiz var,onlar için verilen mücadele var.
Bunla...

Hayat dediğin, @kutbo
16.7.2008 02:00:39
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 19:25:03
Dünyayı kim anlayabilmişki üstad ?
Bi şekilde yaşıyoruz işte.Günü güne ekleyerek.
Ömür saatini dolduruyoruz.
Yine çok güzeldi.Saygılarımla.
Yakarış, @kutbo
18.7.2008 04:09:45
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 19:12:44
Ey özgürlük.............
Çokk güzeldi üstadım.
Yüreğinize sağlık.
Kitaplarda, @kutbo
11.7.2008 01:43:57
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 19:03:08
Şiir dilinize,uslubunuza hayran oldum.
Hani derlerya" Çorum demeden leblebiyi anlatmak" öyle birşey.
Gizemli olduğu kadar sıcak ve naif.
Sayfanızda konaklıcam biraz.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.Saygılarımla.
Mutluluk gözyaşları, @kutbo
20.7.2008 06:31:17
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 18:58:14
Öyle duygulandım ki anlatamam.Allah rahmet eylesin şairem arkadaşınıza.
Size ve ailesinede sabırlar ihsan eylesin.
Ahdı vefa sergileyen büyük ve asil yüreğinize de sağlıklar diliyorum.
Öyle naif ve inceydiki duyguların dizelere işlenmesi etkilen...

Aklımın avuçlarında, @sevil-ay
20.7.2008 16:19:05
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 17:43:08
Söylenecek bütün sözleri söyledik zamanında
Noktaları öyle sık koyduk ki virgüllere yer kalmadı
Her seferinde mahkum ettik ruhumuzu bilebile yalnızlık denen öfkeye

---------------------------------------------------------------------------------...

Merhaba, @yalnız adam
20.7.2008 01:56:10
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 17:37:04
Bir istanbul sabahında günün doğumu
ve ümitlerin kayboluşunun resmi
Acılmtırak ezgilerle insanın ruhunu ısıtan bir yanı vardı şiirin yanında bir ney taksimiyle nasıl güzel giderdi..
Tebrikler .
Sevgilerimle.
Alabora, @saba35
20.7.2008 13:44:34
Şükran AY
@sukranay
20 Temmuz 2008 Pazar 14:33:45

Seveni çeker yükü; böyle bir şeydir sevda,
Sevgilinin gönlünde öten bir neydir sevda,
Gönülden sevgiliye sunulan peydir sevda,
Maziyedir sitemim, bitmeyen eyvahlarım.


Ümit’im, sevdaların yolu “Bir”e gidiyor,
Niye senin gönlünü başka yarlar...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.216
Şiir Okunma
1.132.203
Yazı Okunma
101.569
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL