Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 11:57:38


Sevgi için harcanan hiçbir emek boşa değildir şairdir.
Sizin şiirinize üstad Nazım Hikmetin çok sevgiğim bir yazısıyla cevap vermek isterim.


HAYATI ISKALAMA LÜKSÜN YOK SENİN
Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptı...

Offff....., @miray_can
22.7.2008 11:11:32
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 11:49:02
VUR KAFANI DERTLERE


Nağmertliğin yakında seni tutsak alır demiştim
Kafanı delicesine vurmak istediğin kayalar ararsın
Beni kandırdığın anlarda, hazlara pusu kuruşun
Zafer sayıpta yeni kalp fetihlerindeki mağrur duruşun

Kalelerin mi yıkıldı...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 11:35:07
geceler örtse yorgan misali acılarlayoğrulmuş
yalnızlığımı
her gün ışığıyla sıfırdan açsak sayfayı yeniden
başlasak hayata ders alarak
geçmişimizden
rüyalarımıza gömsek nankörce uğradığımız
aldanışları
en yakınının vurduğu tekme acıtır yüreğ...

Derin yara, @necva kıyak
21.7.2008 11:07:34
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 09:20:42
SON YOLCU

Yanımda değildin ki,çok ama çok uzaktın
Şu yaralı gönlüme ,düşlerimi den aktın
İnsafsız güneşinle, tenimi harla yaktın
Kör gözlerinle bedel verdin mahzun sevdamı.

Takip ediyor beni, mazimdeki gölgeler
Hislerim çok Derin di, tek ku...

Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 09:15:03
Zararım ol şu ömrümde
Aşkınla yok olayım…

------------------------------------------------------------------------

Offf Nenacım off dedirttin yanii.Sevmek budur işte.Aşkın dili budur işte.
Sabah sabah güneş gibi doğdu şiirin içime.
Yürekte...

Olmazsan olamam ki, @NENA
22.7.2008 09:09:40
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 09:09:08
Yaşananlara,dünyaya apansız geçen zamana olsada isyanımız yaşamaya değer üstadım.
Allah uzun ömürler versin.
Harikulade ifade edilmiş sitem ve hüzün dolu dizelerinizi yürekten kutlarım.
Şiirdi okuduğum.
Selam ve saygılarımla.
Arzuhâl, @kutbo
22.7.2008 03:16:49
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 23:17:55

Bir ömür olduğu duygular ve
Ve unutulmayacak
Büyük sevdalardır
SEVGİLİM.

---------------------------------------

Kesinlikle kalırsa bir sızı,yara yürekte oda yaşanmış sevdadandır.
Onun hala külünün bile yanıp yanıp tekrar alev aldığı harı...

Unutulur gider, @romantik63
20.7.2008 17:36:27
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 23:14:42
ecelerce dağlandı yüreğim yokluğunda
Bakmaya korkar oldum ürküttü aynalar
Yinede söz geçmedi şu huysuz gönlüme
Sordum aşkın sırrını söylemedi aynalar

Kan kokuyordu sanki gerçeğin yüzü
Aynıydı sensiz ömrün yokuşu düzü
Kaç asır oldu bilmem unut...

Aynalar, @haytar
21.7.2008 14:20:32
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 22:53:02
Anı Bahçesi

Sessizce andığımda geçmiş zamanı,
Zaman ötesinden bir zaman başlar.
Unutulmaz anlardın bu anılar.
Yeniden hatırlarım her bir anını.

Açılır bir bir hatıra kapılarım.
Işıktan bir diyara uçarım,
Kesilir damarımdaki sevda sancıları...

Anı bahçesi, @ahmetozturk
21.7.2008 18:42:10
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 22:49:33
Artık yıldızlar küskün bana
Eskisi gibi ışımıyor gökyüzünde ay
Haylaz yağmurlar ıslatmıyor
Ateş böcekleri yol göstermiyor bana
Yokluğunda karanlıktır düşlerim
Sahte gülüşlerde kanayan dudaklarımla
Hasrete düşmüş bu yürek benim….

------------...

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 22:21:02

Darmadağın bir halde viraneyim virane,
İnişlerde yokuşlarda derelerde tepede
Neredesiniz dostlarım, sevgililerim, yarenler
Nerdesin be birader, Nerdesiniz, nerede?


.Harikulade ifade edilmiş vefasız dostlara duyulan sitemkarlık .
Emeğinize...

Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 22:17:48

en bendeyken ben sende, bu hâl acep ne imiş?
Ben sendeyken sen bende; aşk tarifi bu imiş...

Kesinlikle aşkın başka bir tarifi olabileceğine inanmıyorum.En güzel şekliyle ifade etmişsiniz.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 22:16:17
Çok güzeldi şairem.Öyle duygulandım ki anlatamam.
Bu güzel yüreği saygıyla selamlıyorum.
Yeni gün umutlarla mutluluklarla doğsun yüreğinize.
Sevgilerimle.yakamoz
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 20:15:59
HUZURUN PÜF NOKTALARI

İbadet kul ile tanrı arası
İnançsız yaşamak kulun karası
Ömrümüz kaç yıl ki şunun şurası
Doğruyu yürekte bulmalı insan

Kırma insanları ve hatta eşi
İstekle yapmalı tuttuğu işi
Yolunu şaşırmaz erdemli kişi
Sevgiyle ,s...

Huzurun püf noktaları, @cemil
21.7.2008 10:00:41
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 20:12:41
Bir balık olsaydım
Korkmasaydım ne ağ’dan ne olta’dan
Denizler,nehirler,derelerde coşsaydım...

Toprak olsaydım
Taşları,böcekleri taşısaydım
Yağmurlarla bin filiz açsaydım...

İnsan olsaydım taparcasına
Sevseydim dünyayı,kucaklasaydım
Kokla...

Ol/saydım var/saydım, @bluecould
21.7.2008 13:38:05
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 19:56:46
GİDİŞİN BAŞKA


Kefilin olurum sendeki aşka
Yürüyüşün başka, duruşun başka.
Devamlı yanımda kalsaydın keşke
Koklayışın başka, sarışın başka.

Baksam gözlerine ömrüm artacak
Güzel gülüşlerin bana yetecek
Gönlümde binlerce çiçek bitecek
Dest...

Gidişin başka, @RABATLI
21.7.2008 09:46:43
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 16:39:29
Bedelin..

Ağlama ne olur sen
Ağlamak faydasızken
Gözyaşını içine sakla sen
İçine dolsun aşkın zehiri
Taşsın içinden nefretin
Günahlarını böyle paklasın

Arıt arıtabilirsen sen
Gönül muhasebesindeyken
Defterin böyle elindeyken
Seven yüreğ...

Bedelin.., @Alaaddin Uygun
17.7.2008 15:51:40
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 16:34:18

’’güle güle’’

Bıçak sırtı bir aşk
Ne/ ileri geri gidebildiğin
Ve gidişinle öğrendim
Aşk’ı uğurlamayı….

Bir adım atsan kanar acıya tutsak yürek
Ziftlenmiş aşk, kırmızıya boyar yolları
Gözyaşına doymuş asi Fırat alır gider
Sadece sens...

''güle güle'', @miray_can
21.7.2008 10:07:03
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 16:30:57
KELEBEK ETKİSİ
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Bugün kelebeklerin intihar günüydü, onların anısına...

--------------------------------------------------------------------------------



ölüme uçmak bir gece ...

Kelebek etkisi, @Gurbuz
15.7.2008 21:41:46
Şükran AY
@sukranay
21 Temmuz 2008 Pazartesi 16:20:30
YA SEN YA HİÇ

Bahar geldi şimdi çiçekler açtı,
Doğa misler gibi kokular saçtı,
Sanki açan güller toprağa taçtı,
... Senin gülen yüzün bahardan güzel.
... Aşkın benim için her şeyden özel.

Bana sevgi ile mağrur bakışın,
Aşkım deyip ka...

Ya sen ya hiç, @aleynur
21.7.2008 11:40:48
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.060
Şiir Okunma
1.131.931
Yazı Okunma
101.530
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL