Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 20:29:32
Dinlemek isterdim Varna nın sokaklarında özgürlük şarkıları
Kızıl meydanın puslu camlarından Danya ya el sallamak
Votkasını içen köylü edasıyla
Loş meyhanenin masalarında,
Ne çok isterdim gül yüzlüm seninle kol kola gezmek
Taksim in arka sokak...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 20:11:51
BEKLİYORUM

ŞİMDİ GİTTİN UZAKSIN BENDEN.
BİLSEN YOKLUĞUNDA ,NASIL ÖKSÜZ KALDIĞIMI.
OYSA Kİ GİTMENİ BEN İSTEMİŞTİM.
YOKSA HİÇ GELMEYECEK MİSİN?
KORKUYORUM YOKSUN DİYE .
YARIM KALMIŞLIĞIMLA ;
BANA TEKRAR DÖNMENİ BEKLİYORUM..

---------------...

Bekliyorum, @melisaa
12.9.2008 11:03:39
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 16:01:03
Dara






el salladım
kapı kapandı
bu son mu?



bir uğultu
ardımda mor halkaların çığıltısı
yalayıp geçti hiç’liği



gözyaşım
aktı beyaza kırmızı



üzülme
sadece darasını yazdım acının

bir parça c a n!


-----------...

Dara, @_ZERRE_
15.9.2008 01:44:24
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 15:55:18
Gecemin Yıldızı



vadide açan beyaz bir çiçekti
karanlığın içinde
sokuldu sessizce
nasıl da güzeldi
ince ve narin
tüm gece
kokuları sindi hücrelerime

volkan lavlarında yandı can
kavrulmak en güzel ölüm oldu
ve ter içinde alev alev uya...

Gecemin yıldızı, @_ZERRE_
16.9.2008 16:21:24
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 15:06:30
FİRKAT TAKVİMİ

Gönül bahçesinde gonca gül iken,
Her seher vaktinde kokladım seni.
Sevda durağından geçen yol iken,
Bıkmadan, hasretle bekledim seni.

Gözlerin gel diye yapınca çağrı,
Heycan fırtınası titretti bağrı.
Ayaklarım gitti hep sana...

Firkat takvimi, @Murat Arıcı
18.9.2008 01:08:09
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 14:39:26
Ok gibi

wax sürmüyorum
Artık dökmesede
Kalmıyor yerinde
Dimdik sevgim gibi

enin gibi
bak gördünmü
gene basmadı S harfi
güzelmi
nasıldı
yok ki
hiç olmadın ki
varmıydın
yoksa sadece
benmi görmüştüm seni
S harfi gibi
Velhasıl
Basmıy...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 14:16:21
YAVRUM

Yavrum okadar yanlızımki sensiz
Yoklugun kor ateş gibi icimde
Yanıyor yüregim yavrum nerde
Arıyor gözlerim seni her yerde

Uzaklardasın biliyorum gelemezsin
Yüreğim nasıl yanıyor bilemezsin
Annen seni cok özlüyor yavrum
Birgün döner...

Yavrum, @RAHİKA/KARS.36
18.9.2008 13:05:57
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 14:15:39
YAVRUM

Yavrum okadar yanlızımki sensiz
Yoklugun kor ateş gibi icimde
Yanıyor yüregim yavrum nerde
Arıyor gözlerim seni her yerde

Uzaklardasın biliyorum gelemezsin
Yüreğim nasıl yanıyor bilemezsin
Annen seni cok özlüyor yavrum
Birgün döner...

Yavrum, @RAHİKA/KARS.36
18.9.2008 13:05:57
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 13:39:04
Veriyorum bu gece ,
Herşey çabuk bitmemeli,
Tükenipte gitmemeli,
Sana yolun açık dememeli ,

Korkuyorum bu gece ,
Daldım derin düşüncelere,
Seni böylesine sevene,
Dön gel bu gece.........


SABAHLARI BEKLEMİYECEĞİM ARTIK
DİRENİP BU GECEYE...

Bu gece, @manolya
15.9.2008 04:42:26
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 13:34:36


"Tenimde esir ellerinin ateşi;gidişine teselli "

Tümüyle muhteşemdi şairem ama bu dize fena yaktı geçti.

Vuslata ermeniz dileğiyle.

Yüreğin dert görmesin.

Sevgilerimle.Güller yüreğine.

Gidişinle.!!!!, @miray_can
18.9.2008 11:09:03
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 13:26:59
KAHROLMAYI BAŞARDIK

Benim diyen kıskanır sevgilim anlatsaydık
Bakırköyden adaya neler neler yaşadık
Ağaçlara kalb çizip ismimizi kazıdık
Kendimizce aşkların kitabını biz yazdık.

Yıldız parkı Gülhane Çamlıca tepesine
Uçarak takılırdık Istanb...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 12:26:52
Bir dil bir kulaktan girip çıkanlar
Çoğaldı mı mutlak karışır onlar

Her zerre havaya binler ses her an
Girer çıkar daim hem hiç durmadan
*****
Akıl yok ilim yok bu neyin nesi
Söyle sırrın nedir hava zerresi

Hava dedi:Ben bir hikmet tasıyım...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 12:20:15
KAZIYORUM DOSTLAR

KAZIYORUM DOSTLAR KAZIYORUM
ONSUZ OLMUYOR BULMAM LAZIM
YÜREKTE KURŞUN ÇÖLDE SUSUZUM

İSTER ĞIRANİT ÇIKSIN İSTER LAVLAR FIŞKIRSIN
BURĞU OLUP DÜNYANIN MERKEZİNE İNECEĞİM
YA MURADA ERECEK YA ÖLECEĞİM

-----------------------...

Kazıyorum dostlar, @esençaylı
9.9.2008 15:45:37
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 12:18:11
buz tutuyor sis
kurtların nefesinden yükselen
boş midelerden çekilirken safra,
kuyular petrol dolu

hadi saldırın hepiniz
siyah beyaz
soğuk sıcak
birbirinize

------------------------------------------------

Davete icabet nezaket kuralı...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 12:14:27
OLMAK İSTERSEN EĞER




ayağına giy, yüreğimi çiz/me
el olma, eldiven ol ellerime
kazak ol tenime
çorak olmasın, çorap örsün duygular
koz/alak ol düş gecelerime...

patika yollardan geç
patiska çarşaflarımdan seç

gömme/gömlek ol
bir b...

Olmak istersen eğer, @bluecould
17.9.2008 22:25:58
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 11:36:52

Beceremedim
Yorgundu düşlerim..
Kaldıramadım sevdanı
Taşıyamadım..
Hep inanmak istedim
Ve tutunmak sana bir girdabın kıyısında
Tutunamadım ..
Gül bahçesi dururken düştüm dikenlerin içine
Kanadı yüreğim
Saramadım ..
Aralansada bir lahza tü...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 11:32:50
Gözlerin anlamsız boşluklarda asılı
Tanıma tanımlayama beni
Benden geçişinin son baharında
Ve yüreğin sürgün yeriyse hala
Ben seveyim sen sevme

Adaletsiz bir sevdaysa içerindeki
İdam et beni her gidişinle
Ölümüm ö...

Benli senli düz hikâye, @ringa
18.9.2008 02:02:16
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 11:27:46
ekmeğimi başka sevgiliyle bölmeden
içimdeki yanan aşk ateşi sönmeden
kahpe felek arkamızdan kıskıs gülmeden
bundan sonra birbirimize olmadan el
daha fazla üzme beni bekletmeden gel

gönül yaralarım daha fazla azmadan
bir başka sevgili için şii...

Bekletmeden gel, @ahmet sivri
17.9.2008 15:09:51
Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 10:02:37
BİR ÇÖP SEVDASI İŞTE DÜŞLERİM

Güneş erken doğar benim mahalleme
Güne merhaba demek bile zor
Labirent sokaklardadır ekmek kavgası
Gün eşit kılar geceyi de bize

Sen alışmışsın saçlarına yıldızlar takmaya
Bilirim hakkın yok bizden ayrı bakmaya...

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 09:03:47

Üstadım hayırdır ? Yürek sesini çağlamış çağlamışş vermiş dizelere öyle bir haykırmışsınız ki.
Herkeste bir sitem bu aralar.Dolmuş gönüller efkarla,gamla allah hepimizin sonunu hayır getire.
Çok çok güzeldi.Herzamanki gibi beğeniyle okudum.
Emeğ...

Şehir, @hyazici58
18.9.2008 08:36:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.998
Şiir Okunma
1.131.815
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL