(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teneşir Paklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teneşir Paklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir ................................ çaresiz her şeyi ölümmü temizler hep .... düşündüm hocam ölüm ne çok temizlikmiş su misali
"Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir..."
yar kokusunun depreşmesindeydi,düne dair sırlar....ne kadar kabuk bağladı da desek,depreşir nereye değse gözler ve hatıralar...çare tutuklu,çaresizliklerin zindanında...bizimle beraber,düne dair tüm kareler,dönecek geldiği toprağa,kaçınılmaz son olarak...
İşte buydu,düne dair karelerin düğümlerinde soluklanmak...Yunus,az ve özdü dillendirişin,düğümlerin çaresizliğini..tebriklerim,teneşir paklar diye seslenişlerinde susan yürek çarpıntılarına tercüman oluşlarınaydı...selam ve sevgilerimle...
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir ------------- TENEŞİR PAKLARDA AMA GÖZ AÇIK GİDER GÜZEL ŞİİRDİ SEVEREK OKUDUM...KUTLARIM
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir ****************************************************
Teneşir neleri paklamıyorki efendim!!!!? Çok yerinde , anlamlı bir dörtlük. Saygıyla ve tebriklerimle...
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir -------------------------------------------------- kısa ve öz de saklı uzun anlamlar. sözcükler seçilmiş tek tek. geçmişi sorgularken.ellerine sağlık.
keşke, keşke öldürmek elimizde olsa duyuları elimizde olsaydı gömer giderdik amma... onlar içimizde, onları yaşarız. duygular hiç bayatlamaz ki, hep tazedir üstadım. hep taze kalır yüreğimizde sevdalar....
tebrikler..güzel bir dörtlüktü.yüreğine sağlık diyorum.
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir
Özleşim Şiirimizin değerli temsilcisinden güzel bir dörtlük. Dörtlük klasik şiirimizin her türünde vardır. Kimine tuyug, kimi konulusuna , rubai, kimine, şarkı, kimine halk şiiri tarzı derlerdi. Konusu bakımından rubaiye benzyen kafiyeleniş bakımından murabbaların giriş kıtasını andıran şekliyle oldukça güzel ve özlü bir dörtlük.
Şiir, rüzğar sözcüğündeki tevriyesi,- hem gecen zaman ruz-i ğar, hem de esen yel,- son dizesindeki " kırkından sonra azanı teneşir paklar, deyimini hatırlatan kinayeli ve telmihli imaları, ile ilginçlik taşıyor.
Özleşim işte bu unutulmuş değerlerimizi şiirlerimize taşımak için var, özleşim ölçüsünü taşımasa da özleşim ruhunu taşıyan bu şiirlerle sanat zevkimizin yeniden canlanıp ihya edilmesi gaeyesiyle yürüyoruz.
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir
============== Teneşir birgün önümüze serilir Etrafı perdelerle gerilir.. Sonra yolculuk başlar,som de erilir Yok başka yolu,buradan geçecegiz. Tebrikler Değerli Şair Dostum. Çok güzeldi.. Kutlarım..
Rüzgâr eser yâr kokusun eder de neşir Yıllanmış yaralarım içimde depreşir Ağrılarım artar, çareler düğümlenir Yok başka yol, ancak bunu paklar teneşir ************************************************* HEM GÜLDÜM HEM DÜŞÜNDÜM SELAM VE DUA İLE
Rabbim sağlıklı ömürler versin,her şeyin vardır elbet bir çaresi,yeterki sağlık olsun değerli kardeşim.Gün doğmadan neler doğarmış,hayat sürprizlerle dolu.Yeterki yüreklerimizdeki umutlarımızı bitirmeyelim..Varolasınız.