(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmeyecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmeyecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerdesin sevgili şimdi nerde Yoksun artık düşlerimde Kayboldun hayallerimden Silindi gitti maziden adın
Yüregim sildi seni sayfalardan Gelsen birdaha yoksun tükendin Bu yürek sana kapalı sevmeyecek Birdaha adını dahi anmayacak
Açmayacak artık bu yürekte Ne baharın ne güllerin Kurudu sevgi baglarım Kapandı bu yürek seni sevmeyecek ************************************************************ Kutlarım yürek dostu sevgiden kaçış yoktur siz kaçtıkça o sizi kovalar ve bir gün hiç ummadığız bir anda habersizce içeri giri verir..Kutlarım akleminiz daim olsun şiir yürekli dost, saygılar ve sevgiler bıraktım gönül sayfanıza ... Aramıza döndüğünüz için çok sevindim hoşgeldiniz dost, biraz geç oldu kusuruma bakmayın lütfen...
Hüzünle sevdanın harman olduğu yürek incisi dizelerinizi yürekten kutlarım efendim. Her yeni doğan gün umut ışıklarını versin yüreğinize. Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılarımla.
Açmayacak artık bu yürekte Ne baharın ne güllerin Kurudu sevgi baglarım Kapandı bu yürek seni sevmeyecek --------------------------------------------- şiir çok güzel.sevsekte küsmüşüz birilerine . yeniden elbistana selam göndermek çok güzel. elbistana selamlar.
Açmayacak artık bu yürekte Ne baharın ne güllerin Kurudu sevgi baglarım Kapandı bu yürek seni sevmeyecek
Belli mi olur değerli kardeşim,gönül kapınızı siz yinede açık bırakın,bırakın ki hayat sürprizlerle dolu kimbilir belki yine yeri olur yüreğinizde.Kutlarım.
Nerdesin sevgili şimdi nerde Yoksun artık düşlerimde Kayboldun hayallerimden Silindi gitti maziden adın
Yüregim sildi seni sayfalardan Gelsen birdaha yoksun tükendin Bu yürek sana kapalı sevmeyecek Birdaha adını dahi anmayacak
Açmayacak artık bu yürekte Ne baharın ne güllerin Kurudu sevgi baglarım Kapandı bu yürek seni sevmeyecek
Sizi yine burada görmek çok güzeldi dost harika şiirlerinizi okumak mutluluk vericiydi tekrar hoşgeldiniz diyorum ve güzel şiirinizi yürekten kutluyorum sevgi ve salamlarımla saygılar...
Ne baharın ne güllerin
Kurudu sevgi baglarım
Kapandı bu yürek seni sevmeyecek
Kalbiniz sözünüzü dinliyorsa dediğiniz doğru......Emeğinize sağlık....