Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 15:17:46
KABUL ET

Umut tohumları ektim yüreğime
Solmasınlar diye,sevda güneşinde
Gözyaşlarımı akıttım içime,
Hasret ayazları estiğinde
Örttüm üstünü hayallerimle

Tohumlar filizlendi döndü çiçeklere
Duygularım gizli renklerinde
Umut hüsran;Umut hüs...

Kabul et, @rüzgargülü
26.9.2008 13:13:34
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 15:13:32
BİLSEYDİN

Haklısın bilmiyorsun seni sevdiğimi
Acaba bilseydin birşey değişir miydi?
Sanmıyorum bırakmalıyım hayal görmeyi
Ama laf dinlemiyor kalbim huysuz bir çocuk gibi
---------------------------------------------------------------------

...

Bilseydin, @rüzgargülü
17.9.2008 18:50:51
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 13:29:19
Mevla’m gösterme, haksız, tutarsızca azmayı
Bir gün de bahşet kurdeleli şiir yazmayı
Elbet bende bilirim birilerin/e kızmayı
Ne çare hazlarım var, duygulu da bir yürek

Dur var yürekte ne fayda dost, naz gizde kalır.
Bu kadar söylenir sözler de...

Sitem, @cemil
9.10.2008 10:17:20
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 12:30:28

Tabib bir el ver kanar gönül yarama
Asırlardır hasret yüreğim yaşamaya
Kurbanın olam derman çal şu acıma.................YAKAMOZ

Nacizane sayın üstadım.Bunlarda benden dökülenler.
Çok ama çok güzel dizelerdi sayın üstadım.
Emeğinize ve yü...

Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 12:23:35
HAYAL

Açtım gözlerimi nemli bir nisan sabahına,
Bulutlar kayıyor gri,beyaz,siyah,havada
Islak toprak kokusu buram buram burnumda,
Perdeler uçuşuyor penceremin hafif aralığında

Tavanda yine annemin bizi uyuttuğu beşiğin çengeli,
Babamın en s...

Hayal, @rüzgargülü
6.10.2008 20:04:24
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 12:20:55


Harikulade içten dizelerdi.Hüzünlensemde ifadeleniş çok güzeldi.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 12:18:52

Allah rahmet eylesin öyle güzel tasvirini yaptınız ki Behçet Ustanın insanmış vesselam.
Nur içinde yatsın.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.
Behçet usta..., @dramalı55
8.10.2008 17:53:27
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 12:15:31
BİLMİYORSUN




Bir tel saçını canıma
Bağlamışım bilmiyorsun
Düşme diye sol yanıma
Tığlamışım bilmiyorsun

Gam fırtına oldu eser
Ayrılık nefesim keser
Nasıl can canana küser
Ağlamışım bilmiyorsun

Yanmayan yaksada bilmez
Ben eririm se...

Beni bende bil, @haşim kalender
8.10.2008 22:00:06
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 12:13:17


Muhteşem dizelerdi.

Yasa düştük ki ne yasa sayın dost kalem.Ne kalem anlatabilir,ne yürek ,ne dil.

Kelimeler kifayetsiz kalır acımızı tarife.

Emeğinize ve duyarlı yüreğinize sağlıklar olsun

Saygılarımla.

Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 10:36:01
zirvelerinde isyan var dağların karında
yalnızlığa gebe yokluğunda kalabalıklar
tütün kokusu sinmiş ellerime dumanıyla
dudaklarımda sensizliğime yakılan ahlar var / B.E

ellerin ruhumun cesur kaşifi
dudaklarınsa aşk çeşmesi
buselerimize sinmes...

Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 08:18:26

Hasta böbrek safra süsmez
Dertlerimi kalem yazmaz
Yüreğinde insaf gezmez
İnadından caymamışsın

BİLECENİ bir can görüp
Efkar atıp özden sürüp
Kalbte sevgi biriktirip
Yaşantına yaymamışsın

-------------------------------------------------...

*taş yürekli*, @OZANMERDAN
9.10.2008 07:19:08
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 22:05:04
Çare diyordu
Yolları çaresizliğe çıkıyordu
Kar diyordu başına yağıyordu
Yar diyordu üstüne yıkılıyordu
Sar diyordu kollar kırılıyordu
Efkar diyordu Kanı donuyordu

-----------------------------------------------------------------

Sayın üsta...

Sayıklama (hammal), @hyazici58
8.10.2008 17:09:12
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 21:53:42
YÂRİM

Tutsan ellerimden ne olur beni
Sıkıca sarıp ta koklasan yârim
Pamuk ellerinle okşasan teni
Sevginle gönlümü aklasan yârim

Sımsıcak misk kokan nefesle yakıp
Göğsüne en güzel gülleri takıp
Aşk dolu sinenle gözüme bakıp
Kalbimdeki aşkı...

Yârim, @Ali ÖZKANLI
7.10.2008 00:06:08
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 21:39:47
GÜLÜNÜZ HER AN


Heybeme koydum biraz gülücük
Ağzıma attım kiraz, üzümcük
Üstüme giydim ipek bürümcük
Şevk boldur bende keder küçücük

Yar ile hayat dev bir salıncak
Erkenden almaz bizi salacak
Meşki görüp de el kıskanacak
Dert yoktur bizd...

Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 21:33:47

Bizimdir Mert bebek
Hiçbir şey bilmeyen kırk günlük ömrü
Geleceği,yarını bizimdir.
Artvin-Borçka’lı
MERT bebek…

Bizimdir Çiçek kız
Çocuk yüreğindeki sevgi
Gözlerindeki ürkek bakışlar
Çaresizliği,hayalleri düşü bizimdir.
O artık kızımızdı...

Mert bebek-çiçek kız, @Toynak
8.10.2008 20:11:48
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 21:03:42
kitabım

Karanlık yollarımı,aydınlatan ışığım..
Seni çok seviyorum ve sana alışığım..
Hayat pusulam,dostum,arkadaşım,,
En yakınım ,ruhumu doyuran aşım....

-----------------------------------------------

Ay ne güzel dizeler yaa.Bende kitap ...

Kitabım, @ummueytem
8.10.2008 20:53:42
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 20:56:59

Çok anlamlıydı.Kirliliğe karşı isyan bayraklarını çekmiş bir yüreğin temizliğe daveti gibiydi aynı.
Havluluar görünenleri temizler yaa içte görünmez olanlar onlar için ne yapmalı bilmem ki?
Format attırsak yeterli olurmu ki acep?
Sevgilerimle ş...

Havlu, @bluecould
8.10.2008 13:45:47
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 20:52:16
SESSİZ SES




Bu sabah spesifik bir sese gebe yüreğim/
Vapur düdüğü, bir siren, bir çuf çufun sesi/
Ne olursa olsun rengi/






Akşamında efkâr olucak
Ayak izlerine dilenci kaldırımlar
Bu şehirde iki çapaklı göz





Gözde sus...

Sessiz ses, @bluecould
6.10.2008 23:44:45
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 16:34:08


Çok şirindi ya.Sorularda Aşkı tanımaklamak.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.
Bilmece, @zaloğlu
8.10.2008 10:01:47
Şükran AY
@sukranay
8 Ekim 2008 Çarşamba 16:28:23

EY YAR



Hazan gelir uçar kuru yapraklarım savrulur
Bazen olur yürek kora düşmüş yanar kavrulur

Vermez selam sabah niye küsmüş mü yoksa yar
Ağlar gözüm o yar beni silmiş de yok sayar

Güller sarardı kalbimi hicranların sarar
Gönlüm ufu...

Ey yar, @Bayram Ali Bülbül
8.10.2008 10:06:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.921
Şiir Okunma
1.131.696
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL