(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMA ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMA ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes Gerekeni söylemiş ..Benim sözüme hacet Kalmamış....Sadece Allah Razı olsun senden derim Kardeşim... Şiirinle Hem duygularım coştu..Hem'de Heyecanlandım....hain'ler ve Kahpeler Ne Ektilerse O'nu Biçecekler...
Özlemler içimde,hasrete tokum, İnsanım ya,say ki bir var bir yokum, Kalbine hançer,buram buram kokum, "Yavrum yavrum" diye ağlama anne.. Eki.08 artık ne anneler, ne babalar ne de hiç kimse ağlasın...ağlatanlar utanıp ağlasın asıl...yiğitler vurulup ocakları söndürülmesin...duyarlı şiirinizi ve tavrınızı kutlarım efendim...teşekkürler...saygımla...
Kim ne derse desin ben bu gün pkk yla değil amarikayla savaşıyoruz o çakallar düne kadar top ile ateş etmeyi bilmiyorlardı havan kullanmayı bilmiyorlardı bu gün havanla attığını vururyorlar adı değişik bizler uyuyoruz onlar işlerine geldiği gibi götürüyor işi istihbarat veriyormuş çakallar ne istihbaratı ben artık kendimizede inanmıyorum dokuz saat süren çatışmaya yetişemeyen jetlerimiz kuzey ırakı vuruyor önce boşaltırıyorlar kampları sonradn devletin olan mermilerini silahlarını götürüp orada imha ediyorlar kanmıyoruz artık varsaydı jetleriniz helikopterleriniz o kadar zamanda niye gelmediniz öldürttünüz o fidanları yoksa asıl hain içimizdemi yazık be bir fidan yirmi yılda yetişiyor fakir fukara nasıl yetiştiriyor onları biliyormusunuz kodamanların çocukları gitmiyor oralara nasıl olsa gideceğiz elbette gideceğiz ama bu kadar oyun oynanmaz bizi cepede düşman öldürmüyor kendi ihmallerimiz öldürüyor o kadar askeri derme çatma bir barakada barındır kurşuna karşı göğüslerini siper et içki kokteyllerinde su gibi para akıt gereği yapılmalı en azında it başı asılmalıdır diyorum eğer bizi yönetenlerde birazcık türk kanı varsa.
Özlemler içimde,hasrete tokum, İnsanım ya,say ki bir var bir yokum, Kalbine hançer,buram buram kokum, "Yavrum yavrum" diye ağlama anne.. *******************DUYARLI YÜREKLERE SELAM OLSUN GÖNLÜMÜZ SABIR VE METANET DOLSUN İNŞ.
*ANNELERİ AĞLATAN LAR TEZ ZAMANDA KENDİLERİ AĞLAYACAK İNŞ.
ARKADAŞIM BÜ ÜLKE CANAKKALEDE 420 BİN ŞEHİT VERMİŞTİR SOL YANIMIZ DOĞUDA BİR 450 DAHA VERİRİZ KİMSENİN KUŞKUSU OLMASIN HAİNLER UTANSIN HERKES BİLSİNKİ HER ŞEHİDİN KANI BİN MEHMETİ SULUYOR.........SAYGILARIMLA
İçimizdeki hainler olmadan olmaz bütün bunlar. Orakoğlu diyorki...pkk derin devletin kurduğu bir taşaron örgüttür. Orakoğlu bilindiği gibi istihbaratımızın en tepesinden emeklidir.Bilgi ehlindendir.
ağlama anne, benim için ağlama...ben de herkes kadar geçtim acılardan...şakı sözü dolandı dilime,belki de bu okuduğum ikinci şiirim şehitlerle ilgili,dayanamıyorum,kaldıramıyorum bu acıyı,okuyamıyorum...
onlar için ağlamak değil gülmek vaktidir biliyorum,kalanların hali yaman,onların eriştikleri mertebe kadar acılı anaların,babaların,eşlerin,çocukların yüreği...affedin ama dayanamadım sonuna kadar okumaya,sol yanım ağrıyor diyor ya şiirde ,ağrısına dayanamadım,geride kalanlar nasıl dayansın dedim...
hani diyorum: bir ülkeyiz,avuç içi kadar teroriste kurban veririz,elbet sorumlu vardır,elbet canlar verilecektir bu uğurda ama bukadar kolay olmamalıdır...biz koca bir ülke,her şeyin üstesinden gelebimeliyiz.keşke şu yirmili yaşlarda gitsem askere,ah ne çok isterdim ,almazlar ki bizi,neyse...
galiba artık şiir hakkında yorum yapmama gerek yok,anlarsınız beni...
Abede silah kaybeti,kimler buldu. Irak’tan hain Aktütün’ü vurdu. Bayraktepete’de bombalar kudurdu, Hükümran devlet, bize dostmuş anne..
Habrlerde şehitlerin kanı üstünden yine silah pazarlanmaları yapılıyor. Hangi yeni siahı çıkarırsa bizim alma zorunluluğumuz varmış gibi. Bu başımızdakiler aymadıkça, Amerika silahını satacak. bizim kanımız akacak Hem terör, hem trafik canavarı ve bilmem ne sebeplerden.
Gerçekten her geçen gün daha kötüye gidiyoruz. Duyarlı yüreğini kutlar, sevgiler, selamlar, sunarım.
Yeter durdurun artık su akan kanı Durdurun savaşları, talanları yıkımları, Çekmeyin burnunuza kan kokusunu Sürmeyin elinize kan lekesini Öldürmeyin çocukları, anaları Yok etmeyin ne olur geleceğimizi.
Yeter durdurun artık şu akan kanı Ölmesin çocuklar yok olmasınlar Ağlamasın analar bacılar Ağlamasın sevdalılar, Yok etmeyin ne olur geleceğimizi.
Yeter durdurun su akan kanı Yok edin silahı, barutu, topu, Yok edin bombaları, mayınları Yok edin nükleer silahları Yok etmeyin ne olur geleceğimizi.
Size nasıl cewvap vermem gerektiğini inanın bilemedim. Çünkü yüreğimiz kan ağlıyor ve gözlerimizden yaş değil adeta irin akıyor. Neden hala 45 askerimizin şehit olduğu karakolda gerekli önlemler alınmıyor ve neden 500 kişilk bir saldırı karşısnda 100 kişi tutuluyor karakolda. Bu soruların cevabını verebilecek bir babayiğit çıkmayacak mı karşımıza ve nedenlerini açıklamayacak mı bizlere.
TV lerde timsah gözyaşları görmekten artık midemiz bulanır oldu. Sorumluluklarının bilincinde olmayan yöneticiler bilmem ne gezisinden geri dönüp açıkmala yapıyorlar. Bu nasıl bir anlayış bilen var mı?
dün 16 şehitimize cenaze töreni düzenlendi ve o törende ptotesto eden kişiler topluca göz altına alınırken yine sorumluların yüzü bile kızarmadı.
Tüm şehitlerimize rahmet, ülkeme baş sağlığı diliyorum. Kaleminizi kutluyorum duyralılığınız için teşekkür ediyorum. Sevgiler yüreğinize
Kabe’den selamı, Ebabil kuşun, Allaha sarılan başlar buluşun, Elde sancak,haydi Cihad’a koşun, Kahpeliğe lanet ağlama anne...
Yakışmaz bayrak,tabutlara paket, Cennetten gül getirdim buket buket, Gülümse şehadete,acı yok et, Mükafat çok büyük,ağlama anne…
Özlemler içimde,hasrete tokum, İnsanım ya,say ki bir var bir yokum, Kalbine hançer buram buram kokum, "Yavrum yavrum" diye ağlama anne.. ........................................... evet şair yine anneler yandı
Özlemler içimde,hasrete tokum, İnsanım ya,say ki bir var bir yokum, Kalbine hançer buram buram kokum, "Yavrum yavrum" diye ağlama anne.. tebrikler.. yüreğinize sağlık..
Şiirinle Hem duygularım coştu..Hem'de Heyecanlandım....hain'ler ve Kahpeler Ne Ektilerse O'nu Biçecekler...