Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
14 Ekim 2008 Salı 08:57:58
tanrı şair



Tanrılığına şahit
Koca bir mezar

Mezara uğramaz
Vefasız kullar

Arada dilimize
Düşer mısralar

Ağlar dilin lisanında gökyüzü

--------------------------------------------------------

ŞİİR ...

Tanrı şair, @deniz_tayanç1
14.10.2008 08:14:23
Şükran AY
@sukranay
13 Ekim 2008 Pazartesi 15:10:23
Zeytinin İntikamı

"On tane zeytin yersen
Büyürsün"
Derdi babam
Her kahvaltıda..

Gözüm hep peynirdeydi

Zeytin de bunu anladı galiba..

---------------------------------------------

Gizi içinde saklı anlamlı mesajıyla şiirdi üstad.Öte...

Zeytinin intikamı, @€nis
12.10.2008 03:11:52
Şükran AY
@sukranay
13 Ekim 2008 Pazartesi 12:49:18
YAŞAMALI

tek atımlık bir baruttur yaşamak
bıkmadan, yorulmadan yaşamalı
ona anlam katan herşeyi önemseyerek

ne geleceği olan erkekleri hayal etmeli
ne de geçmişi yüklü kadınları
ona anlam katan her aktöre
her oyunda başrol vermeli

ertes...

Yaşamalı, @Hisyar
13.10.2008 12:05:04
Şükran AY
@sukranay
13 Ekim 2008 Pazartesi 12:45:27
Buket gibi açılırsın gönül baharında sevgiyle.
Ümitlerin bahçesinde deste deste güller.
Şu garip gönlümde açar oldu sevda tomurcukları.
Ruhunda saklı sevgiler,
Asırlar oldu bitmedi yüreğimdeki birtürlü sensizlikler.

---------------------------...

Şükran AY
@sukranay
13 Ekim 2008 Pazartesi 09:31:22

Çok güzel bir eserdi sayın üstadım.Duygu sarmalı içine girmiş gibi oldum.
Dizimi,anlatımı net ve duru.Yürekten kutlarım.
Saygılarımla.
Sarıl..., @İBRAHİM EROĞLU
11.10.2008 14:28:14
Şükran AY
@sukranay
13 Ekim 2008 Pazartesi 09:27:03


Gerçek sevenin vuslatı gördüğü, mutlu olduğu görülmüşmüdür?
Hangi tarihte yazar ki.
Seven kaybeder bu kaçınılmaz bir gerçek.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık başarılı eserinizi kutlarım.Saygımla.
Gelmedin, @esençaylı
10.10.2008 10:28:12
Şükran AY
@sukranay
13 Ekim 2008 Pazartesi 00:26:25
Gül Yârim (özleşim)



Gülersin seninle âlemler bir güler
Kırılsın kapımda kalan son sürgüler

Yârim, gül yârim, sanadır özlem yârim


Güneşler sönüp de özünden saklanır
Senindir âlemde sözümden övgüler

Yârim, gül yârim, sanadır özlem y...

Gül yârim (özleşim), @yunusi
13.10.2008 00:11:14
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 23:14:56

Bakican Beye allahtan acil şifalar diliyorum.
Dilerim tez zamanda iyileşir bizleri o güzel şiirleriyle buluşturur.
Dualarımız sizinle üstadım.
Tekrar üç yüreği,üç gönülü kutlarken kaleminiz daim olmasını dilerim.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 12:09:04
anma ki Unutulurum




İlk defa düşündüğüm değilsin
Dehlizlerimde yaşıyorsun
Sanma ki unutulurum
Nefretindeyim biliyorum,



Ani boşluklara düşüyorum
Sanma ki seviniyorum
Sevindiğimiz günleri
Üzülerek anımsıyorum


Koca bir ormanın ...

Sanma ki unutulurum, @karizmaşey
8.10.2008 17:19:54
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 12:04:56
AN

Bu sabahın seherinde
Uyandım ben zinde zinde
Güneşimiz doğdu Çin’de
Bizdeyse secde anıdır

Abdestten namaza kadar
Ruhunuza binbir yarar
Hakla selamlaşma başlar
Gafletten -vecde anıdır

Bereketli gün istersen
İnsanlara selam ver sen
...

An, @exani
12.10.2008 08:05:39
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 10:07:44
son demeseydin
bahar kalacakti ismin..
gittin
simdi
sonbahar hep
gözlerim de
adı sensizligin...

------------------------------------

Kısa ama çok şey anlatan dizelerdi.Bir aşkın hüzünlü biten anatomisi.
Vuslata ereceğiniz esenlik dolu, ...

Son, @yildiz parlak
12.10.2008 03:18:07
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 10:04:51

Sevdaya dair iç döküş samimiydi,güzeldi netti.
Bazı şeyler geç olmadan yapılması gereken yapılmalı diye düşünüyorum.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.

Dilemedim, @cebirin defteri
11.10.2008 00:48:37
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 09:21:53

** AN GELİR !! **

An gelir bıkarsın tatlı canından
Divane gönlünü avutamazsın
Paslı hançer gibi sıyrılıp kından
Başından efkârı dağıtamazsın..

Zalim felek düşer senin peşine
Umulmadık işler gelir başına
Soğuk su katarlar pişmiş aşına
Bi...

Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 02:21:16
Gözlerin şiirdi tez ezberledim

Üç harfli sözcüktü ana teması

Bir kez değil hem de yüz ezberledim

Sol yanda közcüktü ana teması...

--------------------------------------------

Tümüyle muhteşem olmakla birlikte bu dörtlüğe bittim.
Emeği...

Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 02:01:04

SENSİZİM..

Zamanla yarışıyorum adeta ordan oraya savruluyorum
Bir kuş misali kanadı kırılmış bir serçe gibiyim
Kocaman dağların arasında kalmışım
Seni bulamıyorum sana ulaşamıyorum sensizim ve çok bitkinim ...

----------------------------...

Sensizim.., @iki yaprak
3.10.2008 15:37:13
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 01:46:33
İnternetin gazabına uğradım sehven 2 kez gönderilmiştir.
Özür diliyorum efendim.

*YAKAMOZ* tarafından 10/12/2008 1:47:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 01:43:51

______Ey yürürken ayağı dolaşan hileci beleşe hayır!____



Herkes tutmuş bir yol, giderde nere?
Âkibeti görmez, yönleri yar’a!
Deneme, Hikâye, Roman dı derken;
Soyundular kâtle, Şiir de sıra!

Gelen bir ekolle(!) çıkar ortaya!
Benzese ya...

Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 01:35:43

bir tekne yanaşıyor limana
deniz durgun
fırtınadan yorgun
her topraktan birer tutam kalabalık
çeşnili yalızlığım vurur yüzüme
avare bir bekleyiş mi bu?
yaptığın iş mi?
söylenecek son söz bana
giden dönmez,giden dönmez
giden...
----------...

Giden gider, @bircan
12.10.2008 00:59:25
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 01:32:39
sırata tırmandım cehennemden
ve saka kavmi iskenderi kovarken
içtim dağ karının sevdasını
çam yapraklarının içinden


-----------------------------------------
Can-ı gönülden tebrik ederim efendim.
Farklıydı,özgeydi çok güzeldi.
Saygımla.
Seyirme, @feristah123
12.10.2008 00:19:15
Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 01:28:18

Etimesgut, Sincan konutta hamle,
“Ahret”, OSTİM demek Yenimahalle,
Bir ilk teleferik , “kale” , şelale;
Keçiören seyrin alanı Başkent.

Merkez ilçe Çubuk, Akyurt’la Kazan,
Pursaklar, Gölbaşı, Elmadağ, Sincan!
Memur,sanat şehri dö...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.919
Şiir Okunma
1.131.696
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL