(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adımı sormadılar...... doğarken Koymasalardı ali yada veli Belki yaşardım daha deli...
Adım ali yada veli olduğu içinmiydi Yaşadıklarım Yoksa olmasada yaşayacakmıydım bunca çekileni ................................... kutlarım yürek sesini
Yaşadıklarımız adımız ile ilntili olmuş olsaydı, ismi mutlu, sevgi, gül, çağlar v.s olanlar hiç acı çekmezler ve hep mutluluk içinde yaşarlardı. Oysa ismimiz bizim kimliğimizi ve var oluşumuzun simgesidir yalnızca. Yaşamımıza etkisi yoktur sanırım. Kader çizgimiz doğduğumuz gün ismimiz verilmeden çiziliyor olmalı alnımıza.
Özel bir sorgulama ve özel bir anlatım idi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
İlginç bir sorgulama. Gerçekten ada göremi yazılıyor yazgı diye ciddi anlamda düşündürdü. Bazıları için adı"ağır geliyor" diye bir söylem duymuştum. kimbilir? Belki isimden kaybediyoruzdur. Beğeniyle okudum eserinizi. Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Saygılarımla.