Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 01:11:52
GELSEN N’OLUR

Sen yoksan ay kararır
Yakamozlar inzivaya çekilir
Yıldızlar küser
Güneş ısıtmaz, ayaza keser
Yağmur göz yaşlarıma karışır
Zaman durur ansızın
Gündüz birden geceye karışır
Bir fırtına kopar
Sürükler beni uçurumlara
Yokluğunun...

Şükran AY
@sukranay
12 Ekim 2008 Pazar 00:39:04
CAN



Gönlümün gül akşamı,
Bey mi ister, paşa mı ?
Neylesin uzak Şam’ı,
Yar ister başucunda...

Ne kavga,ne çevgan’da,
Bir eli olsa kanda,
Yar yoluna çıkanda,
Gider, olsa acun’da...

Beklemek sabır işi,
Ne bilecek her kişi,
Bil,başar...

Can, @hyazici58
11.10.2008 19:39:01
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 18:11:06
Ömür Boş Yere Gitti

Akşam olur gizli gizli ağlarım
Yüreğimi ateşlerde dağlarım
Geçti ömür, geçti gençlik çağlarım
Gözler fersiz, saç beyaz, yüz çizgili

Gözler arar resimlerde bir şeyler
Teselli etmez ne şarkılar ne neyler
Hani nerde ağalar...

Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 18:06:36
Şaşırmadım desem inanki yalan
Hakkında olmasın haince plan
Büyümek istersen çok geniş alan
Böyle kısa anda nasıl değiştin

Toki gelmiş şehrin diğer ucuna
Al bayrak dikilmiş kale burcuna
Alınteri katılmış yapı harcına
Böyle kısa anda nasıl değ...

Elbistan, @susuz çeşme
24.7.2008 12:22:10
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 18:04:28
Menzioğlu köyündensin bilirim
Doğru nerede ise orada bulurum
Osman Konak’tan dersler alırım
Rokçuların arasında işin ne

Okumuş adamsın halinden belli
Yaşın kırkbeş gibi ,belkide elli
Çiçeklerin rengi dalında belli
Kaktüslerin arasında işin n...

Mikail'e selam, @susuz çeşme
13.5.2008 15:00:55
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 18:02:25
Tırnaklarımla deşerim kendi yaramı
Çok oldu kaybedeli öz diyarımı
Herşeyi düşündüm de
Bozmadım vekarımı
Düşünmedim karımı

Nefretim kara hülle
Çıkıp gelir zembille
Kendimi tanımaktan
Korkar oldum ben bile

Yanlış yerde arama
Düşündüğün na...

Güle güle, @hyazici58
11.10.2008 01:23:02
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 17:59:14
Yaksam yürek feneri,
Ya sen gelesin geri,
Ya al beni içeri !
Gözüm yolda kalıyor...

Bir gül düşüyor yine,
Doymamış sansar kana,
Yak eline bir kına,
İhanetler bölüyor !...

----------------------------------------------

Hüzün fena tavan ...

Beşik beleme, @hyazici58
10.10.2008 14:54:23
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 17:54:56
Bir özlem ki yakıcı,
Sen de derler ilacı,
Çektirdin bunca acı,
Dermanını vermezsin...

Gel girme bu vebale,
Sen getirdin bu hale,
Bende kaldı ihale,
Kaça gitti sormazsın...

Bozdum ben yeminimi,
Sahilde beyaz gemi,
Beklerim ,çık gel emi !...

Gücüme gidiyor, @hyazici58
10.10.2008 01:15:59
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 17:53:00

Sanma akıllanacak,
Yansa da ocak ocak,
Bulmayınca bir kucak,
Uslanmaz bu hergele !...

Umut uçan kuş gibi,
Yollar hep yokuş gibi,
Bahar gelir kış gibi,
Maya çalarken göle...

Karşıma ansız çıktın,
Öyle bir bakış baktın !
Anlamıştım kaçı...

Ek beni, @hyazici58
9.10.2008 09:42:47
Şükran AY
@sukranay
11 Ekim 2008 Cumartesi 00:07:38
DALKAVUK



Kaşınan yara kabuk tutar mı, sorup da sustum
Doğru bildiğim aldım, pay ettim, doğruca kustum
Sen ne söylersen söyle, hiç değişir mi arkadaş,
Dilden anlamaz, hepsini yutar, beyhude dostum

Söyle, başıma takmam mı gerek süslü bir k...

Dalkavuk, @cemil
10.10.2008 09:56:02
Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 22:19:27
Martılar bile ağlayacak halime,
Özgür bırakacağım kalbimi,
Esir etmeyeceğim bir daha
Vefasız sevdalara….
******
He canım,
Çok özledim deyip,
Dönersen bir gün geri,
Bulamazsan bıraktığın yerde beni,
Dinle kalbinin sesini,
Bulacaksın yeniden,...

Ölmeyen sevgi, @onurumsun
10.10.2008 00:12:24
Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 21:53:34

Bir çığlık dönencesi, ellerinde duranın,
Hatıralar odası, bunca zaman buranın.
Hışıltı ıslık sesi akıl veren şuranın,
Bir yıldız kadar uzak, içimdeki bu sızım,
Çok severim ben seni, bunu böyle bil kızım!

Gelecek günler için, ayakta kalacaksı...

Şeyda kızım..., @HakanKurtaran
9.10.2008 00:21:39
Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 20:21:50

Çokk güzel dizelerdi sayın hocam.Öğretici olmasının yanında edebi kalitesiyle de çarpıcıydı.
Arılara dair hala çözülmemiş bir sır vardır ki o da o petekleri (doğal olanından bahsediyorum) altıgen nasıl şaşmadan milimetrik olarak bire bir hepsini a...

Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 15:26:13
AĞLAMIŞSIN DÜN GECE

Ağlamışsın dün gece,
Su bastı her yeri, belli ki senin göz yaşların,
İçim yanıyor, söndürmez sendeki yağmurlar,
Öyle karanlık bir gece yaşadım ki, sabah olmak bilmedi,
Uyansam da sensiz bir gün yine,
Ne bitmez bir çile sen...

Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 14:40:57
------ ŞEHİTLER ÖLMEZ ELBET -------


Yakışır mı şehit olmak , zenginin piçine
Garibanım dururken , ne işi var askerde
Sanır ki yağmur yağdı , tükürseler yüzüne
Utanmaz şu gafiller , yüz var mı ki ? Utansın
Entari alsın oğluna , kızım diye çağ...

Şehitler ölmez elbet, @sairorhan
8.10.2008 23:42:41
Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 14:32:36

Sayın üstadım her seferinde böyle oluyor sizin sayfanızda daima şiir ziyafeti veriyorsunuz resmen.

Muhteşem ötesi desem yine az gelir.

Duyguların derin denizinde dil zenginliğiniz ve anlatımdaki güzellikle kaybolup gidiyorum.

Yüreğiniz i...

Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 14:22:46
TEZ GEL



Gönül özlem çeker tutuşur yanar
Bal diye zehiri bandırma tez gel
Akan göz yaşımdan oluştu pınar
Dağlatma sineyi, yandırma tez gel.

Yar yoluna baka, baka yoruldum
Rıza kapısında candan soruldum
Kitap oldum elden, ele sunuldum
B...

*tez gel*, @OZANMERDAN
10.10.2008 10:04:00
Şükran AY
@sukranay
10 Ekim 2008 Cuma 09:12:25
Ayrı Düştük O Yârdan (Özleşim’ce)


Atıldık dünya gurbetine, ayrı düştük o yârdan
Unuttuk başka dünyaları, gayrı koptuk bahardan
Tükenmez derdi derde katarız, yıkıldık da eyvâh
Kavuşmak varsa sonda, göçeriz bu alçak diyardan


--------------...

Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 22:23:10
Senden güzel

Yarim var mı senden güzel
Sen doğarsın günden güzel
Dün yanımda hep sen vardın
Yarın var mı dünden güzel

Rabbimden tek dileğim sen
Sen akarsın dilden güzel
Yara aldım yüreğimden
Merhem var mı gülden güzel

Yaş oldun yar göz...

Senden güzel, @BülentSalih
9.10.2008 18:54:04
Şükran AY
@sukranay
9 Ekim 2008 Perşembe 16:03:48

TEKERLEKLİ SANDALYEM

Kiminin yoldaşıdr sigarası
Kiminin arkadaşıdır bir defter sayfası
Kimi unutmak için gezer dağı taşı

Ya benim tek varlığım ne?
Dört tekerlek bir sandalye
Onsuz hiçim yaşıyor görünsem de
Bilmiyorum bağlanılır mı hiçbir...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.148
Şiir Okunma
1.132.083
Yazı Okunma
101.539
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL