Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 10:40:05
Kaldırımdaki Adam
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Bir iş çıkışı.... Ulus'tan Sincan'a doğru seyreden bir otobüs... İçinde ben... Tandoğan Çarşısı girişindeki durak... Ve yanıbaşında uzanmış bir adam... O adam...

...

Kaldırımdaki adam, @sır
18.10.2008 01:26:31
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 23:56:09

Kız kulesinde bir güzel istanbul kadar güzel.Bu şiir gerçekten şaheser.
Ne güzel anlatmışsınız.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık efendim.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 23:56:03

Kız kulesinde bir güzel istanbul kadar güzel.Bu şiir gerçekten şaheser.
Ne güzel anlatmışsınız.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık efendim.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 23:53:28

Her zamanki kalitesinden ödün vermeyen nitelikte üstad el işi,yürek süzmesi.
Okumak büyük keyifti efendim.
Emeğinize ve yüreğnize sağlıklar dilerim.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 23:05:36
Arzunla aşıklara binlerce kitap okursun,
Sanki sende aşka çare olacak hitap yok mu ?


Seher vaktinde zaman mekan hep secdeye durur,
Dosta giden yolun köprüsüne vardıran yok mu ?


Halidun la kıblesinde çare bulunur elbet ,
Bunca derdi derma...

Yok mu, @halidun
14.10.2008 08:23:12
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 22:54:22
İsraf harammış,yağlı göbek şişmanız,
Doktora biat,yanarız can kederinden,
Spor yaparız,ah vah eder pişmanız….
Ölüm var,kim dönmüş seferinden….

Paylaşmayı bilmeyen, müslümana tükürün…
Keşke hakkını verebilsek,nimetlere şükürün,
Ölüm ve hırsız,...

Hep ben yansam…, @karadereli
17.10.2008 09:47:51
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 22:51:47

Zülfüne düşsünde kar taneleri
Maziyi anımsa ağla ben gibi
Değdi dudaklara çiğ taneleri
Tadı kalmış bende ilk gün ki gibi

Yaralı ceylanım, canım acıyor
Har oldu sevdalar yürek yakıyor
Özlem doldu aşklar ten haykırıyor
İzi kalmış tende ilk a...

Ateşim oldun, @hayatgülbahçesi
17.10.2008 20:19:09
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 22:39:31
OL/MALISIN





D/okudun hücrelerimi
Kazıdın damaralarıma soluğunu
İm kaldı sevdiceğim
Akıttım seni nefes nefes
Gönül sayfalarıma
Ne duruyorsun
Ayraç’ım ol
Ya da senli nehirlerimde
Boynuma filika

-------------------------------------...

Ol/malısın, @bluecould
17.10.2008 12:57:56
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 22:33:20
SEVDAYMIŞ MEĞER



Bakışın ömrüme bir ömür katar
Gözlerdeki gülüş sevdaymış meğer.
Şen olur yanaklar,kalp iki atar
--Yüreklere dalış sevdaymış meğer
--Bu sevdaysa eğer dünyaya değer.

Caddeler sokaklar sen kokuyorsa
Dünya bir pencere, yar ...

Sevdaymış meğer, @RABATLI
17.10.2008 00:32:42
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 22:30:54
Bazen yağmur olur da, boşalan gözyaşlarım,
Hep sonaydı yolculuk, şimdi ilk’ten başlarım.
Gıdasız kaldı ruhum, doyurmaz ki aşlarım,
Kırılgan düşlerimde, gül’lerimi hep deren,
Sensizliği ekmiştim, çıkmıyor ki bak Ceren!

Biterken Medcezirler, bak...

Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 22:25:26
Üç kurşun gibi acı
Üç asır gibi uzun
Üç an gibi kısa sürdü
Üç yağmur damlası…

Üç yağmur damlası düştü bu gece
Biri sevgiye
Biri Bülent beyin elmasına
Biri yağmura hasret toprağa
Üç ayı aşkındır bekleyen
Ayvalığa…
-------------------------...

Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 15:26:41
MEHMET’İN VUSLATI



Vurulmuş alnından bayrak elinde
Sarılmış toprağa yatıyor Mehmet
Ölür esir olmaz dünya dilinde
Kırılmış kaşını çatıyor Mehmet

Anasına demiş gelemem diye
Nöbeti vasiyet etmiş abiye
Sitemde etmemiş ihmalkar beye
Vurulmu...

Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 15:19:10
SEN SEVDAMSIN

SEN SEVDAMSIN

Sana olan sevgimde mesafe yok
Sen kafamda kalbimde her yerimdesin
Sana olan aşkımın zamanla ilgisi de yok
Seni dünde sevmiştim bugünde yarında
SEVECEGİM.........
Dünyanın bütün değerleri ölçülerini
Anlamını yit...

Sen sevdamsın, @bakış
15.10.2008 20:02:29
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 15:09:45
Bir tebessüm kalmıştı yüzümde,
Hep senin ismin vardı sözümde,
Düşlerim hoş, aşkınsa özümde,
Eski günler canlandı gözümde.

Sen benimdin, gurbetse alandı,
Geçmişim benden aşkı çalandı
Tek adın senden arda kalandı,
Eski günler canlandı gözümde....

Eski günler *)(*, @yunusi
17.10.2008 00:01:51
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 15:00:09

Allahım ne güzeldi ne hoştu öyle.Yüreğinizin coşkusu taaaaaaa buralara kadar geldi ne güzel.

Allahım daim etsin baharınızı hiç bitmesin üstadım..

Selam ve saygılar sunarım.
Leyl ü nehar, @hyazici58
17.10.2008 10:36:32
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 14:54:29
G Ü Z E L..

Gönlün varsa güzeldir
Karnın doyunca güzel
Gördüğün her yüz, eldir
Senin olunca güzel..


O kuşlar, yuvasında
Mazlumun duasında
Gözler renk renk olsada
Sana bakınca güzel..


Aşkı kalbinde ara
Ya ak dır, ya da kara
Kanma ...

G ü z e l.., @amca33
17.10.2008 09:53:58
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 14:47:20
DOĞDUM / SEVİYORUM


Kar üstüme yağarken
Gün geceme ağarken
Anam koyun sağarken
Sevdim memleketimi

Arpa ekin biçerken
Pınardan su içerken
Elvan çiçek açarken
Sevdim memleketimi

Ocakta Mayısında
Yaşamın kıyısında
İnsanda, ayısında
Se...

Doğdum / seviyorum, @cemil
17.10.2008 10:45:33
Şükran AY
@sukranay
17 Ekim 2008 Cuma 09:12:18
AY GÜLÜM

Gözlerimle suladım hasretini
Ay gülüm!
Bak yine sonbahar
Tabiyat can arıyor
Işıldayan toprağın ipeksi teninde
Yağmur süzülürken gırimsi bulutlarda
Kalemim hüzün girdabında ağlamaklı
Avuçlarımda unuttuğun sensizlikti
Mahzun bir aşk...

Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 15:54:31
BU GECE ÖLMEZSEM



Bu gece derdimle,dertleri tarttım
Bu gece ölmezsem,kefeni yırttım
Saç sakal ne varsa,birden ağarttım
Bu gece zehrime, zehirler kattım

Bu gece sahilsiz,deniz gibiyim
Belirli belirsiz,bir iz gibiyim
Ölüm çağrıştıran,beni...

Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 13:00:10

Allah rahmet eylesin.Cennet Mekanı olsun büyük üstadımızın.Hepimizin başı sağ olsun.
En sevdiğim şiirini paylaşmak istedim.

YALNIZLIĞIM
Ilık bir su gibidir içimde yalnızlığım,
Yalnızlığım, ruhumda uzak bir ses gibidir.
Her sabah ufuklarda...

Ölü, @ANSIZIN
15.10.2008 11:15:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.166
Şiir Okunma
1.132.096
Yazı Okunma
101.544
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL