(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Günler *)(* şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Günler *)(* şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım yunusum. Ne güzel bir dayanışma ve ne güzel bir şiir ki hocasının mutluluğunu görür gibi oluyorum. Kervana bir şaire daha katılmış oldu. Bu destek sevgili öğrencimizi mutlu etmiştir ve güzel şiirlerini okuyacağız demektir. Kutluyorum. Saygılarımla.
Geçen her günün bir anısı bir izi var insanın yüreğinde geçen günler acıları tatlı eder arkasında böyle eserler bırakabilene ne mutlu kalıcılaştırıyor o günleri dilinize yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Sevgili Melek ,ben de kutlarım şiirini,umarım büyüyünce daha da güzel şiirlere imzanı koyacaksın ve şair diye anlacaksın.Hoşça kal. Saygılarla sayın Yunusi.
Şaban Aktaş tarafından 10/18/2008 6:57:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Efendim, saygı duyuyorum bu küçük yüreği böylesi güçlendirdiğiniz için. Çığ gibi büyümenin gururu bir başka oluyor... Sağolunuz. Sevgili melek, melek gibisin. Kanatlanıp sayfalara konmuşsun. Kutluyorum.. sevgimdesin.. Değerli hocam, size de ne kadar teşekkür etmeli bilemem. Ölçüt saptayamadım. Saygı vesevgiyle kalın... Tebriklerimle...
babidim tarafından 10/18/2008 10:03:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili Melek harikasın can...yürekten tebrikler..daha önce bizde sınıfla toplu bir çalışma yapmıştk.. öğrenciler bir dersin içinde anladılar ve uyguladılar..inşallah farklı çalışmalarımız olacak... saygıdeğer hocam kutluyorum çok değerli emeklerinizi .çabalarınızı. .sevgim saygım her daim..
YUNUS HOCAM; ÇOK MANİDAR VE ÖRNEK OLACAK BİR ŞİİRDİ... SİZİ VE YAZAN O PAK YÜREĞİ YÜREKTEN KUTLUYORUM... BENCE TARİHE GEÇECEK BİR OLAY... SEVGİ VE MUHABBETLERİMLE...
Sen benimdin, gurbetse alandı, Geçmişim benden aşkı çalandı Tek adın senden arda kalandı, Eski günler canlandı gözümde. ............................ kutların o naif gönül dizelerini yüreginiz emegeiniz daim ola..sevgili melegi ayrıca kutlarım
saygılarımla
sokak şairi tarafından 10/17/2008 11:21:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sanki yavrusunun kanatlanıp uçtuğunu ilk kez gören anne bir kuşun ruh halini yaşıyorum.
Aceba son yıllarda bundan daha güzel duygular içinde olduğum bu ana benzer bir duygu yaşamışmıydım.
Bu sesi Özleşim şiirinin uçmaya başlayan bir kartal yavrusunun kanat çıpınışları gibi hissettim.
Aceba kaç şair böyle bir hazzı yüreğinde duymuş ve yaşamıştır ?
Benim -bırakalım öğrencileri - çevremdeki hiç kimse bundan ,hatta şiir yazdığımdan ,şair olduğumdan haberdar bile değilken !
Bu gün benim, Özleşim ve Yunus Hocam için çok özel bir gün...
Kutluyorum Melek'i ve ona çok teşekkür ediyorum. İsmi ile müsemma ne güzel bir işaret. Bu ne güzel bir haber, bu ne güzel ilahi bir emare, melek anlamının çağrışımlarına layık o istikamette.
çalışman gerçekten çok güzeldi, daha ilk çalışmanda zoru başardın, takdir topladın.. başarılarının devamını dilerim... senin başarın benim başarım olcaktır..
MÜKEMMEL BİR ŞİİR..KUTLUYORUM SİZİ.. MELEĞİDE TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM.. ÖNCE ÖĞRETMENİN MESLEĞİNİ SEVMESİ GEREKİYOR..TOPLUMUMUZDA GEÇİM SIKINTISINDAN ÖĞRETMENLER DERS İŞLEYEMEZ HALE GELDİLER.. AMA SİZ BAŞARMIŞSINIZ TEBRİKLERİM GÖREVİNİZE OLAN SAMİMİYETİNİZE...SAYGILARIMLA..
Bir tebessüm kalmıştı yüzümde, Hep senin ismin vardı sözümde, Düşlerim hoş, aşkınsa özümde, Eski günler canlandı gözümde.
Sen benimdin, gurbetse alandı, Geçmişim benden aşkı çalandı Tek adın senden arda kalandı, Eski günler canlandı gözümde. ************************************************* Sizin gibi bir hocası olduğu için çok şanslı üstad, kutlarım ikinizide saygılar efendim..
Eski günler yaşanmış olduğu için mi? hep yâd edilr..Birkaç güzel şey unutulmaz öylece durur kalbimizin bir köşesinde..Eline sağlık şair..Hisli bir şiir olmuş..
Bir tebessüm kalmıştı yüzümde, Hep senin ismin vardı sözümde, Düşlerim hoş, aşkınsa özümde, Eski günler canlandı gözümde.
Sen benimdin, gurbetse alandı, Geçmişim benden aşkı çalandı Tek adın senden arda kalandı, Eski günler canlandı gözümde.
Sevgili can, o öğrenciyi tebrik etmek lazım. Yaşı kaçtır bilmiyorum fakat ileride güzel eserlere imza atacağı görünüyor. Sizi de tebrik ediyorum. Gençleri teşvik etmek adına güzel bir yaklaşımdı böylesi bir paylaşım. Selam ve saygılarımla.
Maşallah ne güzel yazmış öğrenciniz sayın hocam. Tekniğiyle,temasıyla,anlatımıyla gerçekten çok güzeldi. Beğeniyle okudum. Bu arada başarı sadece ögrencinizin değil ona öğreten hocanındır da derim. Bu anlamda her iki yüreği de kutlarım. Selam ve saygılarımla.
Bir tebessüm kalmıştı yüzümde, Hep senin ismin vardı sözümde, Düşlerim hoş, aşkınsa özümde, Eski günler canlandı gözümde.
Sen benimdin, gurbetse alandı, Geçmişim benden aşkı çalandı Tek adın senden arda kalandı, Eski günler canlandı gözümde. çok güzel olmuş üstadım öğrencinizin yüreğinize sağlık. saygılarımla.
gizli ruh tarafından 10/17/2008 3:09:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu öğrencide iş var....öğrenci iken bu kadar5 güzel yazabiliyorsa ileride çok iyi bir şair olacak demektir. Şiiri yazan Meleği ve öğretmenini yürekten kutlarım.
Güzeldi.Candostumu nasıl da çok özlediğimi hatırlattı 40.ncı günü diye düşündüm bir an büyük bir özleşimle öğrencinizin yüreğine ve kalemine sağlık devamının gelmesi dileğimle.Hayırlı olsun...
Öğrencinizin çalışmalarının devamı dileğiyle...Yol gösterici insanların çoğalması, hemen her alanda ileri gitmenin temel formüllerinden biri ...Ne mutlu size ki kutsal bir işin peşindesiniz...Saygılarımla...
Evet ben daha yerimde sayıyorum. Bu şiiri görünce cesaret geldi. inşaallah olacak sabırla izni bekliyorum . Yüreğim başla dediğinde.. ben de bu tarihi anın bir anısı olmak isterim. Ölenler beyaz cepsiz bir kaputta gidiyor . Kalan güzel eserler , hep onlarla yadediliyor.
Fazıl Hüsnü Dağlarca da uğurlandi. bu vesile ile, Türk Edebiyat camiasının başı sağolsun.
Bir tebessüm kalmıştı yüzümde,
Hep senin ismin vardı sözümde,
Düşlerim hoş, aşkınsa özümde,
Eski günler canlandı gözümde.
Sen benimdin, gurbetse alandı,
Geçmişim benden aşkı çalandı
Tek adın senden arda kalandı,
Eski günler canlandı gözümd
Tebrik ederim.Mükemmel şiirdi