Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
19 Ekim 2008 Pazar 16:55:31

Çok güzeldi can abicim her zaman ki gibi.

Derinden derinden vurdu.Ayrıldığım zamanlar,arkasından el salladığım insanlar geldi.

Bişey geldi oturdu göğsüme.Zordur sayın üstadım zordur ayrılıklar,vedalar gözyaşılar.

Allahım tüm ayrılanlara vu...

Kırmızı güller, @_ZERRE_
19.10.2008 16:24:45
Şükran AY
@sukranay
19 Ekim 2008 Pazar 16:45:23
SAĞNAK VARDI GİDERKEN..


Kimi aşklar yağmurdan ilhamını alırmış,
Bense mahzun bakarım sevdalar yaşanırken.
Sevgililer el ele sırılsıklam olurmuş,
Oysa sen gidiyordun sağnaklar boşanırken.

Toprak suya kavuştu vuslatının bayramı,
Haykırır se...

Şükran AY
@sukranay
19 Ekim 2008 Pazar 16:41:25
Bir vakit şaştıktan sonra görüntünün alaca karanlığına.
Gelirim ağır ağır şizofren ruhumun içsel çekişlerine.
Sevdalısı olduğum deli kadını bekleye dururum.
Tüm şehir uyumakla uyanmak arasındadır.
Ben tutmak isterim geceyi.
Ama gece ellerimden k...

Benim sokaklarımdan., @Tsukuyomi
18.10.2008 10:21:22
Şükran AY
@sukranay
19 Ekim 2008 Pazar 13:26:44


Naif ince yüreğin seslenişi öylesine güzeldi ki.
Şair ruhu irdelerken sevgiliye duyulan özlem ve aşk en derininden duygu seliyle yer almış dizelerde.

"Cantanem
Sutanem
Tektanem
Canıma can cantanem
Ve yere düşmeyen yağmurlar"

Tümüyle ...

Şükran AY
@sukranay
19 Ekim 2008 Pazar 13:21:12
K(G)ÜL TABLASI





Kaç izmarit söndürüldü içimde
Her delik mayozlara bölünse de
Dik başlı, asi, güler yüzlüydü yürek

Ay dede baklavaları yedikçe
Tombullaştı
Gülümsedi hep bana!..

Kaç kere nanik yaptım
Aldırmadı
Bir de üstüne kaymak...

K(g)ül tablası, @bluecould
18.10.2008 15:44:41
Şükran AY
@sukranay
19 Ekim 2008 Pazar 13:16:18

Dinledik şairem dinledik.Öylesine güzeldi ki.
Güngörmemiş imgeleriylee müthişsin her zamanki gibi.
Kucak dolusu sevgiler,saygılar yüreğimden yüreğine.
Suç uyumuş, @bluecould
18.10.2008 02:33:53
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:47:13

Ballı süt
Sadece bir bardak
Yüreğimin ateşinde ısınacak
Hüznümü titreten küstahlığımın hayali
Of neden uyandırdın___
Derken edep tutsaydı dilimi
Mahcubiyet süzülüyor gözlerimden
Saatin üçüne imza atan annemi özlerken


-------------------...

Ballı süt, @YağmurGulu
18.10.2008 05:23:36
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:43:17

Gül dalında solmadan, tez gelesin be bihis!
Kimse bilmesin ki var, dil ile can da lehip
Ah bozuk değil niyet, söz söze değse yeter
Omza baş koyar isem dünya olur mu harap?



Vakti zay eder isen, külli tüter dumanım
Gel a cansuzum benim, ey...

Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:36:23
Siyah düştü payıma,
Yol çıkmıyor koyuma,
Dalga vurur kıyıma,
Devrilir koca çamlar...

Ne haldeyim,sorma hiç,
Yıkıldım kerpiç kerpiç,
Gündüz kahpe,gece piç,
Çıka gelir yamyamlar...

Götür beni,al beni,
Hırsızlık yap,çal beni,
Çatlatır bu ç...

Paslı çivi, @hyazici58
18.10.2008 00:57:45
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:34:32


Sayın üstadım harikasınız ne diyim ben sizee :))))))))))))

Tebessüm ettirirken düşündüren ve bunu en ince nüanslarla yapan yürekli kaleminizi kutlarım.

Her zamanki gibi muhteşem.

Selam ve saygımla.


Deli oğlan, @hyazici58
18.10.2008 19:28:16
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:29:09
Şimdi;
Pamuk prenses gelip öpücük verse
En içli şairler dile gelse
Doğacak çocukların ruhları içime üflense

Ölen ölmüştür, yiten yitmiş bu hayat

----------------------------------------------------------------

Yürek öz sesini vermiş.Çok g...

Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:25:28
Çocuğa süt,
Babaya cesaret,
Göz yaşına mendil olmak,

Süpürmek kahpeliği kökünden hilesiz ve hurdasız
yüreğe çiçek kokuları sepmek,

Eve çalmadan ekmek götürebilmek ,

Lekesiz bir hayat bıraktım ey ölüm diyebilmek,

Nefes almak temiz hiles...

Hilesiz hurdasız, @sokak şairi
17.10.2008 20:22:33
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 23:07:06


Harikulade dizelerdi.Sevgi daha nasıl anlatılırdı ki.Kutlarım canı yürekten.
Saygımla.
Gelincik çiçeğim, @pasaimrek
18.10.2008 20:37:18
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:29:28

Doğru söze ne denebilir ki.
Anlamlı güzel dizelerini kutlarım efendim.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.
Düzenbazlar, @mehmet yıldırım
18.10.2008 08:11:26
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:27:22
SEVME UNUT DEDİN

Beni benimle, acılarla bırakıp gittin
Her gidişinde sevme unut dedin!
Ben severken sana sormadımki.?
Acılar çekerken yanımda olmadınki
Sevmeyi bilen garip gönlüm
Elbet unutmayı da bilir

Kimsin nesin bilmiyorum.?
Sorgusuz ...

Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:19:05

Verdiği mesajla çok anlamlı okunası bir şiirdi efendim.
Kesinlikle beğenmediğimiz sineğin bile yapacak birşeyi, birşeyleri değiştirmeye muktedir gücü var ise...
Saygıyı haketmezmi.Ve tabiki beraberinde gelecek sevgiyi.
Başarılı eserinizi yürekt...

Tual ve sinek, @pınarbaşılı
14.10.2008 19:03:49
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:15:47
BİL Kİ


Ruhum kalbimden çivilendiyse tavana
Genç başıma yağdıysa kar
Ve gözlerimin feri kaçtıysa
Aklım ruhuma baskınsa
Bil ki bilmesen de olur…

Acılar canımı acıtmıyorsa
Duygularım hitler olmuşsa
Gözpınarlarım kurumuşsa
Dokunmalar dokun...

Bil ki, @superisi77
23.9.2008 17:25:58
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 20:07:35

Burda karşılaşmak ne güzel süpriz .
Serçenin yemdeki gaga izinden sevilene rüzgarlarla armağan göndermek.
Naif bir yüreğin seviye dair muhteşem anlatımı olmuş dizeleri yürekten kutluyorum.
İmkansızın içinden imkanlar yaratarak yada hayal ederek,...

Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 12:04:02

Dileklerimi yazdım kâğıtlara
Attım cebime, bir bir çekiyorum.
Bir taraftan da,
acılarımı çekmekten korkuyorum

Oysa yazmadım ki acılarımı.
Peki neden,
neden yine de ürküyorum.

Bırakmadı ki yakamı,
en güzel anlarımda kör talih.
Buldu hep...

Cebimde umutlarım, @cemil
18.10.2008 11:05:33
Şükran AY
@sukranay
18 Ekim 2008 Cumartesi 11:12:15
Devrildi Kale’ler surları yıktım
Deli bir ırmaktım meçhule aktım
Akarken son defa geriye baktım
Ne çıkar gülse de el be Rüveydâ
____________________offf be Rüveydâ

Hey Makberî belki göçme vaktidir
Kanatsız havada uçma vaktidir
Kahır şerbetin...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.910
Şiir Okunma
1.131.661
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL