Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 14:28:24
Bir parçam benimle, ayrı diğer canlarım
Dermansız bu yüzden, ağrıyor her yanlarım
Ey! Yürek ne fayda, içeceğiz bu hüznü
Tenim titremekte, çekiliyor kanlarım

Eksik kavuşmalar mutluluk getirmiyor
Acısı seçiliyor, hüznümü bitirmiyor
Yerlere dökü...

Eksik resim, @cemil
22.10.2008 10:52:25
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 12:44:25

Şair yüreğinin en doğal hali işte.
İstesenizde susmaz ki.Çok güzeldi.Tebrik ederim.
Susamıyorum, @Erdal İrfan
21.10.2008 11:14:09
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 12:29:37
YETER

Yıllardır taşırım seni içimde
Paslı çivi gibi, yattığın yeter
Her akşam bir yerden, ayrı biçimde
Gönlüme doğmadan battığın yeter..

Arsızca ak olup saçıma koştun
Yıktın hayalimi sel olup coştun
Aşkımla büyüdün, oysa bomboştun
Su olup...

Yeter, @amca33
22.10.2008 08:11:22
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 12:21:51

Yoksa vefa ve ihanetin urganı takılmışsa boynuna
Mazideki gönül yarasının köküne kibrit suyu arkadaşım.
Sönmelerle değil anka misali küllerinden yeniden doğmalarla yapmalısın.
Her zamanki gibi yine muhteşemsin.
Güzel yüreğinin hakettiği mutl...

Gömüldüm sesime, @bluecould
22.10.2008 11:31:14
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 12:15:08

K avun gibi ikiye bölemezsin hayatı, ne çıkarsa bahtına
A ltın suyuna batırılmış kakalama, uzaktan batar göz çapağına
V ehme kapılma, vecihinden sakın şaşma, şaşırma, aldanma
U mudu elden bırakma, dost elini tut, sakın ah alma
K üçük ikramiyele...

Kavu(k)n, @bluecould
21.10.2008 21:38:02
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 12:03:26
Güzel yüreğiniz ne güzel dile gelmiş üstadem.
Yeterki umudumuz,azmimiz ve yüreğimizde yatan Atatürk'ümüzün ilkeleri doğrultusundan ayrılmamayı andımız bilelim.
Herzamanki duyarlılığınızla yazmış olduğunuz güzel eserinizi beğeniyle okudum.
Yüreğin...

Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 22:26:25

Yaşam anatomisi çizilen hüzün dizelerinde bir nebzede olsa finalinde mutluluğu hissetmek güzeldi.
Beğeniyle okuduğum eserinizi tebrik ederim.
Yürek sesiniz daim olsun efendim.
Selam ve saygılarımla.
Rüya, @pınarbaşılı
21.10.2008 16:52:30
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 22:24:13


Harikulade dizelerinizi kutlarım sayın şair.
Cevaz Ağacıyla hüzün duygularının birbirine paralel doğrultuda işlenmesi etkileyiciydi.
Yürek sesiniz daim olsun.
Saygılarımla.

Ceviz ağacı, @küçükzaman
21.10.2008 16:46:01
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 22:08:44
Madem vazgeçtin bu aşktan
Neden dinliyorsun___ geceleri___bizi ağlatan
Of ___deli oğlan
Başladığı gibi bitmiyor sevdan

Unutmamı istiyorsan şayet
Neden gel diyen bu davet
Amacın acılarımı kanatmaksa___vicdanına meylet
Hayallerimizi yıktığın a...

Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 21:56:37

Sevdalıya yakılmış ağıt gibiydi eseriniz.Etkileyiciydi üstad.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 21:50:12
Ağlamaktan bir hoş oldum,
Teselliyi meyde buldum.
Gündüz gece hep sarhoştum,
Mutlu günler hayal oldu.

Bir meçhulde gidiyorum,
Dertler ile inliyorum.
Acılarla geziyorum,
Bana hayat harap oldu.

Hasret mi desem,
Gurbet mi desem,
Dertler mi...

Hasret mi desem, @zaloğlu
21.10.2008 09:29:47
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 21:35:51

Sundular bir tas ağu,
Kaynıyor buğu buğu,
Kesiyormuş soluğu,
İçemiyorum anne...

Bıraksam ardım sıra,
Bakmasalar kusura,
Kaçacağım Mısır’a,
Uçamıyorum anne...

Gözüm gözünde erir,
Dost-düşman bunu bilir,
Kanlı gömlek giyilir,
Biçemiyor...

Dönemeç, @hyazici58
21.10.2008 19:07:13
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 21:16:35

Emeğinize ve yüreğinize sağlık üstad.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Saygılarımla.

Ya muhammed, @halidun
21.10.2008 08:23:03
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 21:15:03

Nasıl nasıl duygulandım anlatamam üstad.
Toprağa verdiğiniz evladınız için allahdan gani gani rahmet diliyorum.
Hoş onlar cennet kapısında beklermiş atalarını.
Şefaatçi olurlarmış onlara.
Allahım sabırlar versin size ve eşinize.
Diğer iki evla...

Dile kolay, @cebirin defteri
18.10.2008 00:54:37
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 21:10:12


Allah bağışlasın şairem maşalllahh koç gibi delikanlı.
Şiirinizde muhteşemdi.
Asil anne yüreği çağlamış.
Emeğinizi ve gönlünüzü kutlarım.
Sevgilerimle.

Canım oğlum, @RAHİKA/KARS.36
21.10.2008 10:37:57
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 20:40:39
MARAZLI GÖNÜL


Ah gönül dertli gönül, rotası şaşmış gönül
El meşk eder yâr ile, senin derdin ne gönül
Huzurla yatamazsın, uykuya dalamazsın
El uykuda büyürken, sen suya kanamazsın

Sevdin de gülmedin mi, pembe gül dermedin mi?
Aşkın vuslat ...

Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 20:36:49
DÜNYALIK HALİM


Çul oldu ipeklerim, kül oldu kilimlerim
Dünya malı dünyada, ahrete dileklerim
Helâlden ekmek yesem, buz pınardan su içsem
Kelâmımla kalp dersem, Latifeyle güldürsem

Ağrısız olsun başım, alayla kalkmaz kaşım,
Gülerim doya do...

Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 20:35:53
DÜNYALIK HALİM


Çul oldu ipeklerim, kül oldu kilimlerim
Dünya malı dünyada, ahrete dileklerim
Helâlden ekmek yesem, buz pınardan su içsem
Kelâmımla kalp dersem, Latifeyle güldürsem

Ağrısız olsun başım, alayla kalkmaz kaşım,
Gülerim doya do...

Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 20:25:00
Galata köprüsü’ nden indim aşağı
Sirkeci’ de çözüldü dizimin bağı
Yenicami önünde seni dilendim
Hasretinle eridi kalbimin yağı.

Galata köprüsü’ nün altı meyhane
Dalgasında kayıklar olmuş mestane
Çok zamandır yarimden haber gelmedi
Mektupları...

Galata köprüsü, @Sedat_ERDOGDU
21.10.2008 20:00:31
Şükran AY
@sukranay
21 Ekim 2008 Salı 14:26:44
KELİM !




Kara bulut örter günü,
Neylesin gönül düğünü,
Bak kaybetmiş yar köyünü,
Yol arıyor aşmak için...

Gözükmez uzakta ışık,
Yollar uzun ve dolaşık,
Kimi mecnun,kimi aşık,
Dağları dolaşmak için...

Kestim ipini gümanın,
Yakıyor...

Taşmak için, @hyazici58
21.10.2008 00:21:18
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.963
Şiir Okunma
1.131.758
Yazı Okunma
101.520
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL