Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 12:15:34
elveda









söylesene
kaç yüzün vardı dünya

ya delilere
ya ölülere karışmak üzere
gidiyorum

yorumsuz
sorumsuz
-ve hadi benden olsun
sorunsuz sorgusuz -
gidiyorum

asude denizlerdir
azgın suların son durağı

delilere ka...

Elveda, @sudengi
8.10.2008 14:09:42
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 12:07:33
Seni Sensiz de Yaşarım


Elveda derken sana,
İçimde yanan ateşi,
Biliyor musun acaba.?
Elveda derken sana,
İçimde patlayan volkanı
Hissediyor musun canım?

Bu seni son görüşüm belki de,
Belki de son tutuşum ellerini.
Belki de son bakışım ...

Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 12:00:31
SUSTUM

Bütün şiirlerimi geri alıyorum sana yazılan
Umutlarım vardı bir zamanlar toz duman
Adınla başladığım her söz, her bakış
Sıcak ve yakın iken hala yürekte
En uzak mesafede kalıverdi ellerimiz
Yüreğim hep başkaldır...

Sustum, @cosari
16.10.2008 11:48:00
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:44:44

Ah herşey rüyalarda ki kadar güzel olsa.
Saçlarımızda yıldızlarla,bulutlarla gerçekte yaşasak.
Çok güzeldi yine arkadaşım.Yürekten kutlarım.Kalemin yüreğin hep daim olsun.
sevgilerimle.
Düşürdüm mü..?, @bluecould
16.10.2008 08:50:57
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:44:34

Ah herşey rüyalarda ki kadar güzel olsa.
Saçlarımızda yıldızlarla,bulutlarla gerçekte yaşasak.
Çok güzeldi yine arkadaşım.Yürekten kutlarım.Kalemin yüreğin hep daim olsun.
sevgilerimle.
Düşürdüm mü..?, @bluecould
16.10.2008 08:50:57
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:37:16
NASIL SORMALI


Bülbül dalda dikene figan ederken
Halini daldan değil gülden sormalı
Ahvali böyle gelmiş böyle giderken
Arzuhali el değil, dilden sormalı

Kim görmüş ağlayanın serde derdini
Sarmış mı yaralanan her bir ferdini
Bilmiş mi dost...

Nasıl sormalı, @cemil
16.10.2008 08:48:32
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:29:46
BİR KAZMA BİRDE KÜREK





Düşerken bir gülizar,
Toprağa azar azar,
Melekler kurar pazar,
Çevresinde dönerek...

Gözünde bir dul bakış,
Azgınlaşan karakış,
Neylesin buna alkış,
Yangın yeri bir yürek !...

Kalkamadı yerinden,
Bir of ç...

Bir kazma birde kürek, @hyazici58
16.10.2008 00:19:42
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:20:13


TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM ÖTESİYDİ.EMEĞİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIKLAR OLSUN.

EMEĞİ GEÇEN TÜM ÜSTADLARIMI CAN-I GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.

SAYGILARIMLA.
Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:06:55
RÜYAMDAKİ MAVİ KELEBEK...




Mavi bir kelebek kanat çırparak
Başımın üstünde dans ediyordu
Tavla oynar gibi zarı çarparak
Aklı sıra beni mars ediyordu...

Eziyet etmedim canı tez diye
Sayıkladı mehtap ve körfez diye
Gönlümden bir bahar e...

Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 09:02:57
Kader nedense umutla yaşatır avam tabakasında
Aklımdaki bütün yollar bir kitabın son satırları
Bir ömrü denedim bir gecede yeniden

Sabahın ezan okunan saatlerinde uykusuzum
Rüzgar vuruyor uğranlar da çürüyen meyvelere

Duvardaki asmalar dua y...

Şükran AY
@sukranay
16 Ekim 2008 Perşembe 00:35:00
GEL ARTIK

Umudu yarına attın ya bende
Beklerken lekeler oluştu tende
Kalmadı o eski dirlik bedende
Sağlamak zor artık eskisi gibi..

İster yorgunluk de ver güç işime..
İster durgunluk de yor geç yaşıma
Pabucun ipleri bela başıma
Bağlamak z...

Gel artık, @€nis
15.10.2008 00:56:30
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 23:38:07

Tebrik ederim.güzeldi.:)
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 23:25:03

İSMİYLE MÜSEMMA BAŞARILI ESERİNİZİ YÜREKTEN KUTLARIM.
İFADELENİŞ ÇOK GÜZELDİ.
BEĞENİYLE OKUDUM.
SEVGİLERİMLE.

Hicranlı demler, @Rabia BARIŞ
15.10.2008 21:59:34
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 23:18:49
KERESTE MÜDÜRÜ

Sen aşktan ne anlarsın, kereste müdürü.
Hiç yarım kaldı mı düşlerin.
İt yatmaz saatinde gecelerin.

Yıldızlar sararır sabaha karşı.
Gece yarısı kurşun akar içime.
Karanlık korkar kendi gölgesinden,
ben ağlarım.
Geceleri bir ...

Kereste müdürü, @abdullahecevit
15.10.2008 22:49:28
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 23:17:08
BU DA BENİM TARZIM!

Çokbilmişlik satmak değil amacım;
Sade paylaşmaya çalışmaktayım...
Kendime yeterim ve yetinirim
Varla; hırslanmaktan pek çekinirim...

Okurum, yazarım, yorum yaparım;
Överim, yererim, öze bakarım...
Arada sadece okur geç...

Bu da benim tarzım!, @Eğitimci
15.10.2008 22:50:17
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 23:08:18
OYSA TERİN KİRPİK UÇLARIMDA




Dudak hiç değmedi ıtır’a
Uzaktı rüzgâr yağmura
Tutku sağanaktı
Hüzün buz mavisi giyinmişti

Bir köprünün başında
Ayrılık koşuyordu merdivenleri

Duygu değirmenci
Efendiydi!..

Öğüttü
Öğüttü/göz kırpara...

Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 22:47:37
al Gözlüm

Bal Gözlüm



O kunur kelimeler gibisin,
K aybolup giden zaman içinde.
Y aban gülleri gibiydin yediveren
A çan gönlümde her zaman bal gözlüm,
N e bugün ne yarın ne de sonraları, sensin.
U nutulmayacaksın sultanısın kalbimin.
S ...

Bal gözlüm, @tugrulahmetpekel
15.10.2008 21:23:45
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 21:23:51
VURULURUM BEN

Ak sinen üstünde başka bir eli
Görürsem cananım darılırım ben.
Başka yöne eser sevdanın yeli
--Savrulur giderim , darılırım ben
--Yaralanır gönlüm, vurulurum ben.

Emeklerim heba olur giderse
Canan yad ellere ’cananım’ derse
...

Vurulurum ben, @RABATLI
15.10.2008 00:27:22
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 18:53:14
OTANTİK EN/KAZ






Var/gör
Var/bil
Var/say
Var/cay
Var/yok
Var/gül

Yok/ ol
Yok/ sa
Yok/ bile
Yok/ uz
Yok/ ak

--------------------------------------------------------
Kelimeleri dans ettiren şairem HELAL OLSUN SANA.HELALL.
SE...

Otantik en/kaz, @bluecould
15.10.2008 11:23:24
Şükran AY
@sukranay
15 Ekim 2008 Çarşamba 18:46:34
wawwwwwwwwwwwwwwwwww
Kocaman alkışlıyorummmm.
Cesaretini,yüreğini, ve emeğini.
Sevgilerimle arkadaşım.
Harikasın harika.
Yık/an, @bluecould
14.10.2008 11:03:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.916
Şiir Okunma
1.131.686
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL